Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: zou jij ondergoed lenen??
ja ik zou ondergoed lenen, maar ik zou wel kieskeurig zijn 11 52.38%
ja ik zou ondergoed lenen, maakt me niet uit wat en van wie het is als ik maar iets aan heb 5 23.81%
nee ik zou geen ondergoed lenen, ik hou lekker een vieze aan 2 9.52%
nee ik zou geen ondergoed lenen, ik loop wel naakt onder mijn broek 3 14.29%
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2011, 12:37
mikeje
mikeje is offline
je heb altijd weleens een keer dat je geen schone onderbroek in de buurt heb
en dat je er een moet lenen

wat zou jij doen als jou dit overkomt?
of wat heb je gedaan toen jou dit overkwam?

maakt het jou uit wat je voor ondergoed leent,
en van wie je het leent?

Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 12:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2011, 12:47
mikeje
mikeje is offline
om maar te beginnen.

ja ik zou het lenen het is me ook wel vaker gebeurt
ik heb ook zelf weleens wat uitgeleent

het maakt me wel uit wat ik leen ik wil wel gewoon een boxer
van wie maakt me weinig uit meestal leen ik van een vriend
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 13:47
Verwijderd
Wat een bijzondere vraag. Ik heb nog nooit ondergoed hoeven lenen, maar ik heb wel eens ondergoed uitgeleend aan een vriendin die onverwachts ongesteld was. Die heb ik nadat ik 'm terugkreeg ook gewoon weer gedragen. Wel gewassen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 14:32
ThunderShock
ThunderShock is offline
Nee, dan houd ik toch maar even die 'vieze' aan. Ligt er een beetje aan hoe vies die is en hoelang ik zonder schoon ondergoed zit eigenlijk.
Maar voor één of twee daagjes langer houd ik dan dezelfde aan...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 19:14
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Wanneer zou ik zo'n moment krijgen?
iig, ThunderShocks antwoord.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:05
Diamera
Diamera is offline
Is me nog nooit overkomen dat ik het nodig had, maar ik heb wel eens ondergoed aan mijn nichtje en een vriendin geleend. Ik vind het geen probleem, want ze geven het na verloop van tijd (uiteraard fris gewassen ) weer terug.

Bij dat soort verhoudingen vind ik het niet zo gênant, maar bij klasgenoten die ik wat minder goed ken of collega's zou ik het misschien niet zo gauw doen. Bijv. niet als ik het er nog wel even mee kan volhouden en het dus niet übervies is of als ik er niet zo lang meer mee hoef te zitten. Alleen is het meestal denk ik wel zo dat je dat doet als je bij diegene thuis bent, anders heeft die ook geen ondergoed bij de hand en dat betekent vaak wel dat je al wat vertrouwelijker met diegene bent.

Maar ja, als het écht écht een noodgeval is, zou ik het, afhankelijk van de situatie, toch vragen. Het maakt me dan ook niet uit wat voor ondergoed het is.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:18
Catch
Catch is offline
Ik leen boxers van mijn vriendje maar dat zit naar. Als het schoon ondergoed is zou ik het wel aan willen doen, maakt niet zoveel uit wat het is. Geen strings though.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 23:58
AzN
AzN is offline
Alleen als 't echt uiterst noodzakelijk is, want om eerlijk te zijn moet ik er echt niet aan denken (wiens ondergoed 't dan ook is) .
Oud 29-03-2011, 08:52
Verwijderd
Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten en kan me eigenlijk ook geen context bedenken waarin ik zou vragen of ik ondergoed van iemand zou mogen lenen...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 10:10
Kaa
Kaa is offline
Ik denk dat als de nood echt heel hoog is ik dan liever zonder onderbroek in mn broek zou zitten. Ja echt...
En zolang je niet in de rimboe zit kan je altijd wel binnen een dag ergens ondergoed kopen...
(Oke als je een minirokje aanhebt is het misschien een ander verhaal...)

Ik vind het wel een grappige vraag trouwens
Oud 29-03-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten en kan me eigenlijk ook geen context bedenken waarin ik zou vragen of ik ondergoed van iemand zou mogen lenen...
Dit ja.
En als iemand van mij ondergoed vraagt dan zouden ze het wel mogen lenen. Als je het daarna schoon terug krijgt dan zie ik er niet zo'n probleem in.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 14:02
Catch
Catch is offline
Als je ergens noodgedwongen moet logeren zonder dat je je daarop had ingesteld kun je toch ondergoed nodig hebben? Ik heb dat wel eens meegemaakt, maar dan kun je het ook nog gaan kopen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 14:09
AzN
AzN is offline
Citaat:
Bijvoorbeeld: je bent 'n avondje bij 'n vriendin thuis en je blijkt flink doorgelekt te zijn .
Oud 03-04-2011, 22:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb zelf altijd een extra boxer/string bij me, omdat een vriendin van mij ook eens ontzettend was doorgelekt.
Oud 04-04-2011, 10:36
Volk
Volk is offline
Ik kan me ook niet voorstellen hoe ik ooit in zo'n situatie terecht zou komen. Vroeger, als ik lang bij mensen bleef slapen en ik had geen andere kleren bij waste ik 's avonds met de hand mijn onderbroekje en trok ik hem weer aan als die weer droog was.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 10:49
LW
LW is offline
Inderdaad onderbroekje wassen met de hand en maar even met je blote kont in je pyjama, dan is je onderbroekje s'morgens wel weer droog en doe ik hem dan weer aan.
Persoonlijk zou ik ook niet snel iets uitlenen, want vind ik echt een heel onsmakelijk idee. Als ik echt iets uit moet lenen geef in de slechtste weg en vertel dat ze hem wel mag houden, of ik gooi hem na die tijd zelf wel weg.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Bijvoorbeeld: je bent 'n avondje bij 'n vriendin thuis en je blijkt flink doorgelekt te zijn .
Ja, goed, dan zou ik idd wel kleding lenen. Maar ook die context kan ik me lastig voorstellen, aangezien ik een super regelmatige cyclus heb en nooit onverwacht ongesteld word, en áls ik ongesteld ben, dan voel ik echt wel wanneer ik naar de wc moet en lek ik dus ook niet door
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 08:48
Simone18
Simone18 is offline
Naakt in je broek lopen is nog viezer dan welke gebruikte onderbroek dan ook...en schuurt als een gek bij jeans
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 11:58
Verwijderd
ik heb het zelf nog nooit hoeven lenen, maar een vriendin wel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 13:40
Volk
Volk is offline
Citaat:
Naakt in je broek lopen is nog viezer dan welke gebruikte onderbroek dan ook...en schuurt als een gek bij jeans
Hoe kan een schone broek rondlopen viezer zijn dan in een onderbroek rondlopen die je al een week aan hebt?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 14:25
Verwijderd
Niet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 15:43
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Was jij je broeken nooit dan?

Ik trek liever een schone broek aan zonder ondergoed dan een gebruikte, laat staan vuile, onderbroek...
Reageren

Regels voor berichten