![]() |
||
Citaat:
![]() ot: het verschilt idd maar ikzefl heb het liefst gewoon 20 minuten voorspel of een kwartier maar afentoe een uurtje of anderhalf is ook wel goed ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Zoals al eerder aangegeven zijn niet alle meisjes zo. Hopelijk sla je de volgende keer een meisje aan de haak die wel van een lang voorspel houdt ![]() |
![]() |
|
Nou ja, ik zou eerder zeggen dat vrouwen minder met de penetratie zelf hebben. Uit mijn hoofd komt 70% van de vrouwen niet klaar van penetratie alleen, dus moeten zij het vaak van het voorspel hebben. In tegendeel tot mannen dus?
![]()
|||
de meeste meiden willen gewoon goed geneukt worden, en geef ze eens ongelijk.
Dat softe vanilleseks gezeik heeft zijn beste tijd wel gehad. Citaat:
Citaat:
als je bv. een waardeloze beffer bent kan dat voorspel gerust 3 uur duren zonder resultaat.
|
tja, soms lekker een uur voorspel, andere keer een tongzoen en dr op los gaan
![]() oh, over die penetratie... vrouwen komen dan iid bijna niet klaar! Mn vriend is het bij mij bijna gelukt... (moest stil zijn, anders werden zn broer en moeder wakker... das ook een beetje lullig als die je horen:$) dus toen maar niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkbaar scheelt er wat aan mij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik helemaal niet van voorspel houd, hoor. Lekker opbouwen, elkaar pesten, soms ook fijn/leuk. Maar toch niet iedere keer, damn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voorspel is toch ook helemaal niet hetzelfde als liev&sagt elkaar in de ogen kijken en lang tongzoenen
![]() Maar ik vind het sowieso raar om aan voorspel en middenspel en naspel te doen. Je kan toch net zo goed beginnen met lekker hard neuken en dan halverwege overgaan op mondwerk om met handwerk te eindigen, bijvoorbeeld? Alsof het altijd op dezelfde volgorde gaat en met dezelfde activiteiten, brrrrr. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat mij betreft hoort zoenen sowieso niet tot voorspel. Maar hoort orale seks officieel tot voorspel dan? Wat een onzin, dat kun je toch ook in het 'midden' doen, in plaats van altijd vóór de penetratie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm... ..... Volgens mij klink ik echt wazig, snapt iemand wat ik bedoel? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op één of andere manier werkt die definitie niet voor mij, want ik vind bijvoorbeeld zoenend elkaar de kleren van het lijf afrukken terwijl je richting slaapkamer stuntelt helemáál geen voorspel. Dat is juist het teken dat je geen zin hebt in voorspel. ![]() En orale seks is ook gewoon seks, zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel. Ik vind dat niet per se voorspel, óók niet als het wel vóór de penetratie gebeurt. Bij voorspel denk ik eerder aan met je handen elkaars lichaam strelen, kusjes geven, plagen, masseren.. Alles wat nog lieflijk intiem is maar niet meteen seksueel, of als je bezig bent elkaar op te geilen, dát is voorspel. Ik gebruik waarschijnlijk gewoon een foute definitie van voorspel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
@Freyja: IK moest echt heel hard lachen om
Citaat:
@Syori: Ik weet eigenlijk niet of er een definitie van voorspel is... De Van Dale zegt Inleiding tot geslachtsgemeenschap maar dat is ook zo wazig... En ach, eigenlijk boeit het ook geen reet, als je vriendje je maar snapt als je roept dat het voorspel te lang duurt en dat je nu eindelijk keihard geneukt wil worden. Of hoort dat niet bij eerder genoemde afwijking? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken, maar tijdens de seks ben ik alles behalve subtiel en zal ik dus ook gewoon melden dat ik geneukt wil worden. Maar, eerlijk is eerlijk, in het begin deed ik nog wel eens een poging tot subtielzijn, maar a. Vriendje snapte dat niet en b. Ik moest veel te goed nadenken over hoe ik dat dan ging doen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik daar écht geen zin in heb tijdens de seks.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
wilde niet persé de indruk wekken dat het altijd lief en sagt voorspel moest zijn maar dat is wat lustopbouw en voorspel voor de meeste mensen inhoud. sure een seksslaaf zal wel meer hebben met wat klappen voor de daad maar je moet ergens nuance aanbrengen ![]() Citaat:
|
Trouwens echt leuk dat iedereen er anders over denkt. Nu is het niet zo dat ik ALTIJD doe aan voorspel hoor..
Soms kan een vluggertje ook heerlijk zijn ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voorspel Lfj | 14 | 09-01-2009 02:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Toekomst voorspellen Iwein | 49 | 02-11-2008 11:46 | |
Seksualiteit |
Voorspel Fixion XXL | 50 | 17-01-2004 05:38 | |
Vrije tijd |
het WK2002 voorspelling game Tofke_H | 111 | 01-07-2002 02:17 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 13/03-17/03 Tofke_H | 113 | 19-03-2002 16:25 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 20/02-24/02 Tofke_H | 84 | 25-02-2002 13:10 |