Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2011, 21:31
Tjalling-1996
Tjalling-1996 is offline
Sinds 3 weken vindt ik een meisje heel erg leuk, ik hoorde ongeveeer 2 weken geleden van haar beste vriendin dat zei mij ook leuk vondt, afgelopen vrijdag wou ik het haar vertellen op mijn manier dan:

( haar handen vastpakken in haar ogen kijken en dan zoenen en dan zeggen: 'ik hou van jou'' )

die vrijdag wou ik het dus proberen, ik had der handen al wel vast maar toen kwam in 1x uit het niets mn moeder de gang in lopen... vervogens zaterdag nog een keer: ik had der handen vast en we hadden onze ogen al dicht en ongever 4 cm van elkaar af, toen kreeg ze een smsje. nu had ik met haar afgesproken vandaag (maandag) om te gaan vissen dat wou ze zelf namelijk. haar vriendin was er wel bij maar dat maakte mij niet zoveel uit want die wist het toch al dat we elkaar leuk vonden. maar dat we het elkaar nog niet hadden/hebben gezegt. we komen daar aan en dan zijn mijn ouders daar ook aan het vissen overal waneer ik het wil proberen loopt het gewoon mis door dat er iemand anders in de buurt is. hoe moet ik dit nu doen?

iemand tips?

( * ik ben 14 jaar )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2011, 15:14
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ah, wat balen zeg dat het steeds misloopt! Ik zou gewoon op een rustig plekje afspreken zonder iemand erbij, maar dat is dan mijn mening. Ik heb niet echt tips verder, gewoon blijven proberen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 15:19
Lente
Lente is offline
jullie hebben dus al bijna gezoend, ze vindt jou ook vast leuk dus dat komt wel goed. jullie kunnen vast wel iets bedenken om een keer alleen te zijn toch? maar laat dat 'ik hou van jou' maar weg.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 15:47
Edelweiss
Edelweiss is offline
vraag eerst aan je ouders wat hun plannen zijn voor die dag... en ga dan naar een totaal andere plek, weet je iniedergeval zeker dat je niet wordt lastiggevallen door je ouders (en zoek wel een rustige plek, miss wel een die alleen jij kent?)

succes
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 09:47
Verwijderd
wel een beetje een rare muts, als ze liever naar een smsje kijkt dan gaat zoenen.
Bovendien zou ik nooit zo vroeg tegen iemand zeggen dat ik van haar hou... Maar dat ben ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten