Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2011, 06:13
gwn-ikke
gwn-ikke is offline
al mijn vriendinnen hebben nogal een hekel aan alle muziek die ik luister, en dat zeggen ze ook de hele tijd, zoals bv apocalyptica, ik vind ze egt geweldig, maar als ik hun muziek luister gaan ze allemaal kreunen en zuchten en zeggen dat ''die apocalyptica egt drie keer niks'' is... En ook andere muziek, zoals The Baseballs, zeggen ze hele tijd 'ja die komen me egt mn neus uit' en dat soort dingen.. hellup
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2011, 08:42
me-nu
me-nu is offline
Blijf thuis je eigen muziek luisteren en probeer bij je vriendinnen je muzieksmaak uit te breiden naar wat zij leuk vinden en luister lekker met ze mee. Je gaat het vanzelf leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 09:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom is het belangrijk dat je vriendinnen dezelfde muziek leuk vinden?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 11:34
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Soms sta ik echt te kijken van de debiliteit van vriendschappen tussen (jonge) meisjes, zo kan mijn zusje me ook echt versteld laten staan met haar verhalen. Wat maakt het in godsnaam uit dat je niet van dezelfde muziek houd? En als het dan zo gruwelijk veel uitmaakt, waarom ben je dan vrienden!?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 12:59
Röps
Röps is offline
Mja ik snap het probleem ergens wel, want het is gewoon niet leuk als je vrienden/vriendinnen dat over je muzieksmaak zeggen. Zeg ze recht in hun gezicht dat je het niet leuk vindt als ze het maar blijven herhalen en dat de muziek voor jou veel betekent. Wellicht zien ze dan in dat ze er beter over kunnen ophouden. Als ze bij jou komen chillen, laat je hen uit een paar dingen kiezen wat ze op z'n minst kunnen verdragen, en dan is er weinig aan de hand?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 14:08
AzN
AzN is offline
Jij draait jouw muziek gewoon zo min mogelijk in 't bijzijn van je vriendinnen en je vraagt ze om voortaan minder lullig te doen over jouw muzieksmaak.
Oud 11-04-2011, 15:46
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
al mijn vriendinnen hebben nogal een hekel aan alle muziek die ik luister...
Dan wordt het eens hoog tijd dat jou ''vriendinnen'' eens muzikaal heropgevoed gaan worden. Ja toch!!

Kan mij de uitspraken van mijn ouders nog herinneren, mijn moeder zei eens..Cornel die muziek van jou is echt gejengel, ik wordt er helemaal gek van. Mijn vader zei eens iets van..Het lijkt wel een cirkelzaag.

Het ging om deze LP.

Synergy ''Cords'' van Larry Fast, alias de ..BV Haast in de electronica

Eerlijk is eerlijk, heb eens wat samples van Apocalyptica beluisterd, en het klinkt niet slecht, al hoor ik wel duidelijk Metallica invloeden. TS mag wel mijn vriendin worden, kunnen we samen naar jou muziek luisteren. Op volle geluidsssterkte.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 16:01
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:

Eerlijk is eerlijk, heb eens wat samples van Apocalyptica beluisterd, en het klinkt niet slecht, al hoor ik wel duidelijk Metallica invloeden.
Apocaliptica is ook begonnen als Metallica coverband (Metallica, maar dan gespeeld op cellos)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 16:55
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik zou zelf zoiets hebben van: 'Laat ze lekker, ik luister wat ik leuk vind'. Als ik eerlijk ben. Ik zou wel tegen ze zeggen dat je het niet prettig vind als ze zulke dingen recht in je gezicht zeggen, als je er zo mee zit.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:17
Breakdown
Breakdown is offline
Lekker je eigen muziek blijven luisteren.

Ik ga ook met eigenlijk bijna alleen maar mensen om die veel hiphop en R&B enzo luisteren.
Ze moeten gewoon je smaak respecteren en gewoon lekker jou je bandjes of andere muziek die je leuk vind laten luisteren.
Je bent toch wie je bent?
Smaken verschillen gewoon xD
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 17:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 20:26
arPos
arPos is offline
je zet je muziek dan harder, vrienden proberen elkaar niet te kwetsen, maargoed met tijd komt wijsheid en grotere problemen dan muziek dus ach.
Oud 12-04-2011, 20:31
anne11112
anne11112 is offline
Dat heb ik nou ook:0

ik vind bijv House mooi.

maar nee die vriendinnen van me gaan ook steunen als een mallexD

pff alleen al die muziek die hun altijd draien of zingen-.- wil je niet wetenxD

frans bauer, gordon, gerard joling:0

kij juist HUN vind ik weer niet zingen.

Maarja ieder zn eigen mening.

Gewoon blijvenluisteren maak anders een een of andere opmerking waar hun geen antwoord op wetenxd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten