Advertentie | |
|
![]() |
|
Natuurlijk kan je er over beginnen tegenover hem, maar ik denk niet dat het hem veel zal interesseren. Misschien zal hij zeggen 'ja sorry ik zal erop letten' maar als dat al niet is om van je 'gezeur' af te zijn, dan zal hij waarschijnlijk nog niet veranderen. Hij is schijnbaar gewoon niet van plan nog moeite voor je te doen - als hij al niet even interesse oid kan tonen als je ziek bent, dan lukt zoiets ook niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij ben je excuses voor hem aan het verzinnen omdát je van hem houdt, maar als je even goed bij jezelf nagaat hoe jullie relatie precies in elkaar zit, kun je dan eerlijk zeggen dat het een fijne relatie is? En het is wel duidelijk dat jullie relatie niet echt op gelijkwaardigheid is gebouwd. Natuurlijk is er in iedere relatie een dominante persoon en heeft één van de twee misschien een persoonlijkheid waardoor er van één kant meer gecompromitteerd moet worden, maar in jullie relatie lijkt het wel alsof alles om hem draait en dat is gewoon niet gezond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meid, echt, dumpen die handel. |
![]() |
|
Weet je zeker dat hij geen 14 is in plaats van 24? Jeetje zeg. Ik zou eens serieus met hem gaan praten, als hij niet gewoon normaal waardering voor je kan tonen en zijn manier van doen je niet aanstaat dan moet je het uitmaken, ook al hou je nog zo van hem.
|
Volgens mij ziet iedereen hier inmiddels in dat je het uit moet maken behalve jij zelf.
over het algemeen slaan = uitmaken bijten = uitmaken je totaal aan moeten passen aan iemand anders = uitmaken geen intresse in je tonen als je ziek bent, terwijl je als hij ziek is hem maar zielig moet vinden en weet ik veel wat = uitmaken jou alleen respecteren qua uiterlijk (zeg je zelf) = uitmaken Wat houdt je ooit tegen? Je bent verliefd en houdt van hem, maar er zijn nog zoveel meer jongens in de wereld waar je verliefd op zou kunnen worden en nog veel meer van kan houden die wel met respect met je omgaan, je niet slaan/bijten, je jezelf laten zijn, van je houden vanwege je innerlijke ipv je uiterlijk, etc. Als ik jou was zou ik wel weten wat ik zou doen... |
![]() |
|
Alstublieft, van mij ook nog een stem met :uitmaken.
De stand is nu geloof ik: 10 - 0 of zo? Laat je ook niet van de wijs brengen, hij zal bij dit bericht plotseling even heel lief voor je zijn. Als je dan alsnog zwicht voor zijn schijnvertoning ben je na 2 dagen gewoon weer z'n slaafje. Hij is een egoïst, en iemand van 24 "verander" je niet zomaar even. Dat je zo verschrikkelijk van 'm houdt is denk ik meer omdat het cool staat dat je een ouder (=wijzer?) vriendje hebt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
omdat je zo jong bent. hij verdiend jou niet. respect heeft hij niet als ik je bericht zo lees. is maar een optie. uit maken. |
![]() |
|
![]() |
Goed dat je erover hebt gepraat!
Vaak hoor je dat jongens in t begin altijd moeite doen en lief en zooooo cute zijn. En dan later veranderen ze idd, eigenlijk hebben ze je al en dan hoeven ze geen moeite te doen. Slaan en bijten als plaag kan nog wel, maar als hij je pijn doet en je geeft dit op een serieuse manier aan, dan moet hij t wel begrijpen. Houdt hij niet op, dan idd doe t terug, en dan voelt ie wat jij voelt, dan zal hij t beter begrijpen! Praten helpt, nu doet hij anders dat is goed. Ik hoop voor je dat hij rekening blijft houden en niet alleen even zo doet voor korte termijn, want mannen... eeeeeehhh Veel succes verder in je relatie , ik hoop voor jullie dat t goedkomt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #40 Verwijderd | 500 | 09-08-2006 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
Niet lekker in me vel #NathalieJ# | 3 | 03-10-2003 14:10 | |
Psychologie |
jezelf beoordelen. Gwenniej | 51 | 24-05-2002 16:07 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |