Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2011, 22:08
marina16
marina16 is offline
Hai iedereen,
T gaat niet lekker tussen mij en mn vriend.

Ik ben 17 hij is 24 No Problemo
Maarik kan altijd maar veranderen voor hem en moet maar doen waar hij zin in heeft,
en als ik eens iets vraag kan het niet en krijg ik boze berichten terug dat ik hem niet constant moet willen veranderen,

Hij bijt, slaat, doet alsof hij een kusje wil geven en geeft daarna een lebber over mn gezicht, en als ik vraag of hij daarmee wil stoppen omdat het me enorm irriteert is het van
Ja dat is KUT voor je,

Srry hoor maar ik heb tranen in mn ogen staan, hij is zo veranderd in 4 maanden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2011, 22:11
Noeleke
Noeleke is offline
Als hij al lang zo doet, eigenlijk maar één oplossing: uitmaken wat mij betreft.
Zo te horen behandelt hij je niet echt zoals hij je hoort te behandelen!

Noeleke.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:11
Verwijderd
Dumpen die handel.

Bijten en slaan, wtf? En als iemand wil dat je gaat veranderen (een compromis sluiten moet iedereen soms wel, maar echt veranderen niet) moet je dat sowieso nooit doen. Hij heeft je maar te accepteren zoals je bent. Blijkbaar houdt-ie ook geen rekening met je en interesseert het hem allemaal niet zolang hij maar kan doen wat hij leuk vindt.

Dumpen die handel en wachten tot je iemand tegenkomt die jou wel respecteert.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:13
Thinus
Thinus is offline
Hij deed zich dus anders voor dan hij is daar ben je verliefd op geworden, dus niet op hem. Meteen afkappen, dit gaat echt niet beter worden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:15
marina16
marina16 is offline
Alleen ik houd zo ontiegelijk veel van hem
en hij werkt waar ik stage loop
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:19
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Een relatie is geen relatie wanneer de liefde van één kant komt.
Meer heb ik niet te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar je houdt waarschijnlijk niet van hem; je houdt van hoe hij zich lang heeft voorgedaan. En nu denkt-ie: "Ik heb haar toch al dus ik hoef mijn best niet meer te doen." Dat is waarom je nu zijn 'true colours' ziet.

Het gaat echt niet meer veranderen als het al een tijdje bezig is, vooral omdat hij ervan uitgaat dat-ie er toch wel mee wegkomt. Je bent namelijk nog steeds bij hem. Toch?

Je wilt toch niet nog meer tijd verspillen aan iemand die jou niet accepteert zoals je bent en er helemaal niet mee kan zitten dat jij je niet goed voelt?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:32
marina16
marina16 is offline
hij accepteerd me wel zoals ik ben, maar hij zit volgens mij idd niet met mijn gevoelens, en als hij ziek is is hij maar zielig en als ik ziek ben is het oke zielig veel succes,
t is nu echt moeilijk, kan ik er niet over praten met hem?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:40
Em.
Em. is offline
Natuurlijk kan je er over beginnen tegenover hem, maar ik denk niet dat het hem veel zal interesseren. Misschien zal hij zeggen 'ja sorry ik zal erop letten' maar als dat al niet is om van je 'gezeur' af te zijn, dan zal hij waarschijnlijk nog niet veranderen. Hij is schijnbaar gewoon niet van plan nog moeite voor je te doen - als hij al niet even interesse oid kan tonen als je ziek bent, dan lukt zoiets ook niet meer.
Oud 11-03-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
hij accepteerd me wel zoals ik ben, maar hij zit volgens mij idd niet met mijn gevoelens, en als hij ziek is is hij maar zielig en als ik ziek ben is het oke zielig veel succes,
t is nu echt moeilijk, kan ik er niet over praten met hem?
Je geeft in jouw openingspost aan dat jij altijd moet veranderen en moet doen waar hij zin in heeft. Maar nu spreek je jezelf tegen.

Volgens mij ben je excuses voor hem aan het verzinnen omdát je van hem houdt, maar als je even goed bij jezelf nagaat hoe jullie relatie precies in elkaar zit, kun je dan eerlijk zeggen dat het een fijne relatie is?

En het is wel duidelijk dat jullie relatie niet echt op gelijkwaardigheid is gebouwd. Natuurlijk is er in iedere relatie een dominante persoon en heeft één van de twee misschien een persoonlijkheid waardoor er van één kant meer gecompromitteerd moet worden, maar in jullie relatie lijkt het wel alsof alles om hem draait en dat is gewoon niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:55
Lente
Lente is offline
bijten en slaan?? je snapt zelf ook wel dat dit niet klopt, anders had je dit topic niet zo gepost. even sterk zijn en wegwezen dus.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:56
marina16
marina16 is offline
hoezo spreek ik mezelf tegen dan??

Hij neemt me kwa uiterlijk zoals ik ben dat bedoelde ik eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:57
marina16
marina16 is offline
Hij slaat geen blauwe plekken hoor ook niet gemeen, maar t doet soms wel pijn, hij dramt ook zo door
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:58
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Hij slaat geen blauwe plekken hoor ook niet gemeen, maar t doet soms wel pijn, hij dramt ook zo door
Echt meid, ga weg bij hem.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 22:59
Lente
Lente is offline
Citaat:
oh nee inderdaad, dan is het een heel ander verhaal. houden die kerel, het is echt een droomprins waar ieder meisje jaloers op zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 23:03
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
oh nee inderdaad, dan is het een heel ander verhaal. houden die kerel, het is echt een droomprins waar ieder meisje jaloers op zal zijn.
OT: Sarcasme kan ze nu denk ik niet gebruiken (niet persoonlijk), wel leuk bedacht
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
hoezo spreek ik mezelf tegen dan??

Hij neemt me kwa uiterlijk zoals ik ben dat bedoelde ik eigenlijk
Qua uiterlijk? En dat is nu juist het minst belangrijke. Hij hoort jou te nemen zoals je bent als persoon. En hij moet dus niet willen dat je verandert. Ook lijkt hij me een egoïstisch persoon omdat hij bijt, slaat, doordramt en altijd alleen maar wil doen waar hij zin in heeft.

Meid, echt, dumpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
OT: Sarcasme kan ze nu denk ik niet gebruiken (niet persoonlijk), wel leuk bedacht
Ze luistert ook niet naar serieus advies, dus misschien helpt sarcasme?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 23:06
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Ze luistert ook niet naar serieus advies, dus misschien helpt sarcasme?
Hmm, you've got a point. A good one.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 23:12
Noeleke
Noeleke is offline
Dus, Marina, wat ben je nou van plan?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 09:56
Verwijderd
Uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 11:20
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Weet je zeker dat hij geen 14 is in plaats van 24? Jeetje zeg. Ik zou eens serieus met hem gaan praten, als hij niet gewoon normaal waardering voor je kan tonen en zijn manier van doen je niet aanstaat dan moet je het uitmaken, ook al hou je nog zo van hem.
Oud 12-03-2011, 11:21
honkballertje
honkballertje is offline
Volgens mij ziet iedereen hier inmiddels in dat je het uit moet maken behalve jij zelf.
over het algemeen
slaan = uitmaken
bijten = uitmaken
je totaal aan moeten passen aan iemand anders = uitmaken
geen intresse in je tonen als je ziek bent, terwijl je als hij ziek is hem maar zielig moet vinden en weet ik veel wat = uitmaken
jou alleen respecteren qua uiterlijk (zeg je zelf) = uitmaken

Wat houdt je ooit tegen?
Je bent verliefd en houdt van hem, maar er zijn nog zoveel meer jongens in de wereld waar je verliefd op zou kunnen worden en nog veel meer van kan houden die wel met respect met je omgaan, je niet slaan/bijten, je jezelf laten zijn, van je houden vanwege je innerlijke ipv je uiterlijk, etc.
Als ik jou was zou ik wel weten wat ik zou doen...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 15:49
312
312 is offline
GO!
Oud 12-03-2011, 16:05
hookee
hookee is offline
Alstublieft, van mij ook nog een stem met :uitmaken.
De stand is nu geloof ik: 10 - 0 of zo?
Laat je ook niet van de wijs brengen, hij zal bij dit bericht plotseling even heel lief voor je zijn. Als je dan alsnog zwicht voor zijn schijnvertoning ben je na 2 dagen gewoon weer z'n slaafje.
Hij is een egoïst, en iemand van 24 "verander" je niet zomaar even.
Dat je zo verschrikkelijk van 'm houdt is denk ik meer omdat het cool staat dat je een ouder (=wijzer?) vriendje hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2011, 16:37
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Dat je zo verschrikkelijk van 'm houdt is denk ik meer omdat het cool staat dat je een ouder (=wijzer?) vriendje hebt.
Hoeft natuurlijk niet.
ik denk dat 'liefde maakt blind' in de geval beter van toepassing is
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 22:17
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Wijzer? Nou nee lijkt mij

Wat betreft de stand, het is 7-1 (die ene is Marina (nog wel))
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 17:05
havinken
havinken is offline
Citaat:
Een relatie is geen relatie wanneer de liefde van één kant komt.
Meer heb ik niet te zeggen.
als die zo doet, denk ik dat het bij geen van bijde kanten komt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 07:14
Verwijderd
Bijt en sla eens terug!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 17:59
Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
als die zo doet, denk ik dat het bij geen van bijde kanten komt
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 16:53
marina16
marina16 is offline
Ik heb het NIET uitgemaakt maar er wel over gepraat en hij zal t niet meer doen, ik ben het hele weekeind bij hem geweest en hij is echt superlief geweest zonder geslaan of gelik of gebijt

Dus het kan wel degelijk verandere
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het NIET uitgemaakt maar er wel over gepraat en hij zal t niet meer doen, ik ben het hele weekeind bij hem geweest en hij is echt superlief geweest zonder geslaan of gelik of gebijt

Dus het kan wel degelijk verandere
Natuurlijk heeft hij lief gedaan vlak na het gesprek, maar ik zou maar goed oppassen als ik jou was, want het gaat waarschijnlijk niet lang duren tot hij weer terugvalt in het oude patroon.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 18:20
mundial
mundial is offline
Citaat:
Hai iedereen,
T gaat niet lekker tussen mij en mn vriend.

Ik ben 17 hij is 24 No Problemo
Maarik kan altijd maar veranderen voor hem en moet maar doen waar hij zin in heeft,
en als ik eens iets vraag kan het niet en krijg ik boze berichten terug dat ik hem niet constant moet willen veranderen,

Hij bijt, slaat, doet alsof hij een kusje wil geven en geeft daarna een lebber over mn gezicht, en als ik vraag of hij daarmee wil stoppen omdat het me enorm irriteert is het van
Ja dat is KUT voor je,

Srry hoor maar ik heb tranen in mn ogen staan, hij is zo veranderd in 4 maanden
hij zie t je gwoon als lekkernij.
omdat je zo jong bent.
hij verdiend jou niet.
respect heeft hij niet
als ik je bericht zo lees.
is maar een optie.
uit maken.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
hij zie t je gwoon als lekkernij.
omdat je zo jong bent.
hij verdiend jou niet.
respect heeft hij niet
als ik je bericht zo lees.
is maar een optie.
uit maken.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 21:08
hebeenprobleem
hebeenprobleem is offline
Goed dat je erover hebt gepraat!
Vaak hoor je dat jongens in t begin altijd moeite doen en lief en zooooo cute zijn. En dan later veranderen ze idd, eigenlijk hebben ze je al en dan hoeven ze geen moeite te doen.
Slaan en bijten als plaag kan nog wel, maar als hij je pijn doet en je geeft dit op een serieuse manier aan, dan moet hij t wel begrijpen.
Houdt hij niet op, dan idd doe t terug, en dan voelt ie wat jij voelt, dan zal hij t beter begrijpen!

Praten helpt, nu doet hij anders dat is goed. Ik hoop voor je dat hij rekening blijft houden en niet alleen even zo doet voor korte termijn, want mannen... eeeeeehhh

Veel succes verder in je relatie , ik hoop voor jullie dat t goedkomt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2011, 08:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Qua uiterlijk? En dat is nu juist het minst belangrijke. Hij hoort jou te nemen zoals je bent als persoon. En hij moet dus niet willen dat je verandert. Ook lijkt hij me een egoïstisch persoon omdat hij bijt, slaat, doordramt en altijd alleen maar wil doen waar hij zin in heeft.

Meid, echt, dumpen die handel.
Inderdaad, het is heel wat minder erg als een vriend een keer suggereert dat je bent aangekomen, dan dat hij van je verlangt dat je voetbal opeens leuk vindt en er een probleem van maakt als je dat niet doet.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 19:16
Dilemmma
Dilemmma is offline
Citaat:
Tjaa soms moet je hard zijn om de mensen te laten zien dat ze fout zitten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten