Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mensen die het OV in willen voordat verlatende passagiers het voertuig verlaten hebben.
Mensen die met 10-breed de trappen bij het OV komen afstormen zodat er geen tegenliggers meer de trap op kunnen die dan net hun trein moeten halen. Mensen die boos worden als ik ze dan hardhandig opzij duw. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spugen op straat. Daar erger ik me dood aan. Ontzettend ranzig. Oh en van die wannabe macho gasten die 10 minuten lang op het gas gaan staan van hun scooter terwijl ze stil staan. Godsamme, wat een teringherrie.
Kauwen met je mond open, afval op straat gooien. Keihard Frans Bauer aanzetten zodat de hele wijk het kan horen. De buschauffeur/conducteur behandelen alsof ze oud vuil zijn. Meisjes nafluiten en ze lekker ding noemen, om ze daarna voor hoer uit te maken omdat ze er niet (of negatief) op reageren. Bellen terwijl je aan de kassa staat - of welke andere situatie dan ook waarin je eigenlijk zou moeten communiceren met mensen. Eigenlijk al het typische asociale, paupergedrag. ![]() Zou er nog een hele lijst bij kunnen zetten, maar volgens mij weet iedereen wat ik bedoel. ![]() |
![]() |
|
Afval op straat gooien en dan ook peuken. Volgens mij denken de meeste rokers dat de wereld hun prive asbak is. Mensen die in het openbaar vervoer hun muziek zo hard hebben staan dat ik er 3 rijen achter nog last van heb. Stelen. Kassière die in gesprek zijn en alleen het bedrag noemen die je moet betalen zonder je ooit aangekeken te hebben.
Als ik met iemand heb afgesproken dat hij langs komt en hij neemt iemand (of 5 personen) mee zonder even te vragen of dat kan. Ik vind het niet erg als er iemand meekomt, maar even bellen om het te laten weten is wel zo netjes. Vooral omdat mensen vaak blijven eten en/of slapen. Maar ook omdat ik een kleine woning heb en omdat ik in een straat woon met veel kinderen en het met een grote groep lastiger rustig te houden is. We hebben meer dan redelijke buren, tot 23.00 mogen we doordeweeks zoveel lawaai maken als we willen, maar daarna moet het stil zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iets kopen in een winkel en dan volledig genegeerd worden door caissières. Of ja, niet eens genegeerd, erger nog; je krijgt dan als je iets zegt zo'n blik van 'hou je mond, je ziet toch dat ik met mijn collega aan het praten ben?!'
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En keihard muziek luisteren in het OV, zodat iedereen kan 'meegenieten'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en idd mensen die al instappen in de trein voordat iedereen uit is gestapt, argh
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat is inderdaad irritant. Maar wat mensen dan graag terugdoen, is degene met de grootste zwaarste of meest breekbare tas opzoeken en zich DAAR op de stoel wringen. Heb weleens gehad dat ik met een koffer EN een zware tas me op een bankje had gepropt en in de vierzit zat tegenover me een meisje dat alleen een handtasje op de stoel naast zich had. Moest iemand natuurlijk op de stoel zitten waar mijn grote zware tas stond.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat doe ik zelf ook wel eens overigens (facepalmt zichzelf), maar dan wacht ik normaal in het gangetje zodat A. eerst de mensen die de 2e klas binnen wilden gewoon eerst een zitplek kunnen zoeken en B. om mijn mede-a-socialen achter me te irriteren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Het is ook verdomd irritant als je 2+ uur moet reizen, met allerlei tassen sjouwt en nergens kunt zitten gedurende die reis, dus dan snap ik best dat je even snel een plekje hoopt te veroveren hoor. Ik wacht rustig tot iedereen is uitgestapt maar ik pak echt wel de deur die voor mij het rustigste / dichtstbij is.
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |