Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2011, 21:46
Dubsteps
Dubsteps is offline
Hallo iedereen

ik ga sinds kort met een meisje en we zijn gewoon serieus, ik ben 16 en zij ook.
ik lag vandaag met haar in bed en we streelde elkaar veel zoenen enzo , (voorspel)
totdat ik verder wou gaan maar zij terug wou gaan. ik vroeg zo van ''wat is er ??'
en zij zegt ineens: "ja

als ik met je zoen en die dingen doe word ik echt nat, maar niet geil"
Als ze gevingerd wordt vindt ze het ook niet lekker maar doet het pijn zegt ze ( ik heb haar nog niet gevingerd ! )
dus ik zo van "ja misschien deden zij het fout" en ze zegt van "nee als ik helemaal met je zoen word ik wel nat maar heb geen zin in seks ( ze wilt wel zegmaar ) maar voelt gewoon helemaal niks ( sexueel ) en word ook niet geil"

kort en grof gezegd !
nee en ik doe niks fout ( had daar voor ook regelmatig seks met mijn ex )

wat kan ik doen ( of zij ) ?!

Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 22:12. Reden: spelling :|
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:13
Verwijderd
Nou ten eerste echt iets aan je spelling...... Dit leest zo lelijk!

Jij kan nog zo ervaren zijn, maar als zij nog niet wil zul je dat moeten accepteren. Het zou ook zo maar kunnen dat het helemaal niet aan jou ligt, maar zij er nog niet klaar voor is. Maar ik ken haar niet, dus dat weet ik niet. Aangezien ze zo te lezen wel ervaring heeft?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:14
Verwijderd
Ja, dat haar lichaam wel reageert, maar ze gewoon geen zin in seks krijgt, klinkt toch vooral alsof ze geestelijk nog niet helemaal klaar is voor seks.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2011, 22:20
Em.
Em. is offline
Ik heb even je spelling iets aangepast, want ik weet niet waarom je altijd dubbel i typt of hoe je aan zo'n spelling komt, maar het was wat minder leesbaar en je zou er wat minder serieus door genomen worden. Verder heb ik niets aan je tekst verandert.

Even een paar opmerkingen, misschien ga ik er later dieper op in, maar goed. Als je zegt:

Citaat:
als ik helemaal met je zoen word ik wel nat maar heb geen zin in seks ( ze wilt wel zegmaar )
Dan spreek je volgens mij jezelf tegen. Als ze geen zin heeft, dan wilt ze niet. Het lijkt erop dat ze wel lichamelijk reageert op jouw aanrakingen, maar geestelijk niet zoiets heeft van 'ja, ik wil nu seks hebben'. En dan kan ze misschien zéggen van 'ik ben er klaar voor' maar echt vóélen doet ze het dan nog niet. Dat kan te maken hebben met verschillende dingen - ervaringen in het verleden, dingen niet los kunnen laten, haar vertrouwen in jullie relatie, angsten, weet ik veel wat.

En dat je regelmatig seks had met je ex zegt in mijn ogen niet dat je meteen 'niks fout' doet. Je ex is een ander persoon dan je huidige vriendin en het feit dat je je piemel ooit in iemands kut hebt gekregen, betekent niet meteen dat je fantastisch goed bent in het liefdesspel. Hoewel ik niet denk dat het daaraan ligt, maar ik wil meer zeggen 'sta open voor verbetering'. Denk niet 'ik heb al eens seks gehad DUS ik kan het' maar luister ook naar haar, vraag haar of ze het misschien anders zou willen, dat soort dingen.

En verder denk ik dat het probleem 'geestelijk' zit. Dat ze er dus gewoon nog niet klaar voor is - dat kan, namelijk. Dat je een relatie hebt en een geslachtsdeel betekent namelijk niet dat je dus maar seks zou moeten/kunnen/willen hebben.

En als ze nog niet wilt, zul je af moeten wachten en aardig moeten blijven doen en blijven praten en zoenen en whatever tot ze ineens denkt 'en wel nú wil ik seks met je hebben'.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 09:25
Volk
Volk is offline
Haar lichaam reageert (wat normaal is, zelfs al zou je haar verkrachten dan werkt het lichaam nog mee) maar zij is er zelf nog niet klaar voor. Ik denk dat wachten je enige optie is.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 10:14
Verwijderd
Wat de rest eigenlijk al zegt. Haar lichaam wil wel wat ook begrijpelijk is op die leeftijd, maar op de een of andere manier voelt ze zich er niet goed bij. Heeft ze eerder seksueel contact gehad met iemand? Want dit maak ik op uit je verhaal. Misschien was dit niet fijn/prettig en is ze bang. Je zou eventueel daar eens na kunnen vragen, maar ga je zelf niet opdringen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 19:06
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
En als ze nog niet wilt, zul je af moeten wachten en aardig moeten blijven doen en blijven praten en zoenen en whatever tot ze ineens denkt 'en wel nú wil ik seks met je hebben'.
Maar:

Als je alleen wacht op de seks, zoals dat hier een beetje overkomt, dan kun je er beter mee stoppen...

Je hebt een relatie met haar, niet met haar kut.
Seks is een leuk onderdeel van een relatie, maar het moet geen hoofdzaak zijn...

Maar ik denk dat je dat ook wel in de gaten hebt...

Vraag je vriendin duidelijk wat ze op dit moment wel wil, en ga die grens gewoon niet over...
Oud 17-04-2011, 14:42
Dubsteps
Dubsteps is offline
Citaat:
Maar:

Als je alleen wacht op de seks, zoals dat hier een beetje overkomt, dan kun je er beter mee stoppen...

Je hebt een relatie met haar, niet met haar kut.
Seks is een leuk onderdeel van een relatie, maar het moet geen hoofdzaak zijn...

Maar ik denk dat je dat ook wel in de gaten hebt...

Vraag je vriendin duidelijk wat ze op dit moment wel wil, en ga die grens gewoon niet over...
nee zo bekeek ik het niet maar vondt het raar heb er geen ervaring mee verder :l
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten