Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2011, 21:24
Vicividiveni
Vicividiveni is offline
Hé, ik heb lang nagedacht en besloten dat ik mijn PWS voor Engels wil gaan doen.

Nu moet ik nog een onderwerp hebben en ik heb jammer genoeg totaal geen inspiratie.

Zouden jullie mij een beetje op weg kunnen helpen door wat onderwerpen te noemen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2011, 21:46
Naimin
Naimin is offline
Je kan het hebben over de Engelse taal zelf.
Over de engelse literatuur.
Oud 04-04-2011, 20:45
Verwijderd
Hangt er een beetje vanaf. Wat zijn de dingen die je interesseren in het Engels? De geschiedenis, de literatuur? Engels zelf is een beetje groot.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 15:25
Vicividiveni
Vicividiveni is offline
Nou ik zat zelf te denken aan de invloed van Engels op andere talen. Of gewoon op één taal, bijvoorbeeld het Nederlands. Zou dat een goed onderwerp zijn? Verder heb ik een hekel aan literatuur ;p
Met citaat reageren
Oud 07-04-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Nou ik zat zelf te denken aan de invloed van Engels op andere talen. Of gewoon op één taal, bijvoorbeeld het Nederlands. Zou dat een goed onderwerp zijn? Verder heb ik een hekel aan literatuur ;p
Je zou het over de verengelsing van de Nederlandse (en andere) taal kunnen doen. Misschien ook nog wat hulp aanvragen van je docent Nederlands, heb je een cross-vakken PWS xD Hadden wij ook Maar dan met informatica en natuurkunde..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 19:41
Woezle
Woezle is offline
Is het niet makkelijker om te kijken welk onderwerp je wilt doen? Je kan je pws altijd nog in het Engels schrijven als je het zo graag voor het vak Engels wilt doen

De invloed van Engels op andere talen lijkt me een heel leuk en goed onderwerp! Bij ons waren er dit jaar mensen die hun pws over 9/11 en vrijmetselarij deden voor Engels. Zelf heb ik het over social media gedaan, jammer genoeg niet in het Engels (mijn partner heeft er niet zo'n talent voor) maar wel met een hoofdstuk over (Engelse) taal
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 16:38
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Om eens een onderwerp te kiezen:

De invloed van gedichten uit de eerste wereldoorlog op soldaten en mensen thuis. Rupert Brooke, Wilfred Owen, Siegfried Sassoon enz.
Reageren

Regels voor berichten