Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2011, 16:48
rakker126
rakker126 is offline
Hallo allemaal,

Zelf weet ik niets van mode maar ik vroeg me af:
wat is een beetje leuke/hippe kleding op het gebied van vesten, shirts en overhemden. Het is voor een jongen (ik) 16 jaar en ik sta zeker open voor suggesties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2011, 20:04
JustADreamer
JustADreamer is offline
Och, ik denk dat als je een The Sting, Jack and Jones, Men at Work, H&M of C&A de jongerenafdeling inloopt je al een heel eind komt hoor... Die gaan écht niets in hun winkel hangen wat niet hip is Of het jou ook staat is natuurlijk ding 2, maar daar kom je vanzelf achter door het te passen.
Oud 16-04-2011, 20:43
Rysair
Rysair is offline
Het meeste is al opgenoemd door iemand hierboven, maar Hundreds (Amerikaans merk) is ook erg tof vind ik. Dan moet jij bij Freshcotton in de winkel zijn, of kijk even op de site. En je hebt natuurlijk Chasin', dat is wat stoerder. J&J is standaard chil, maar je loopt wel het risico dat je gespot wordt met dezelfde kleding als een klasgenoot. Niet echt prettig kan ik je vertellen.
Ik vind persoonlijk H&M en C&A over het algemeen niet hip, maar er zitten wel leuke dingen tussen hoor! Men at Work en The Sting verder geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 21:49
Prospect
Prospect is offline
Veel jongeren die rond de leeftijd 14/18 zitten halen hun kleding bij hierboven genoemde winkels als The Sting, J&J als ik er even twee opnoem. Ik doe dit zelf ook, maar ook CoolCat heeft de laatste tijd erg veel leuk spul! Schoenen haal ik meestal bij The Powerhouse (winkel in Nijmegen) of bij de Footlocker, waar ik ook mijn petten haal. Verder worden ook blousjes en V-halzen als "hip/in de mode" beschouwd tegenwoordig.

Maar het belangrijkste: Draag waar jij je fijn bij voelt, draag niet iets waar je je helemaal niet lekker bij voelt gewoon puur om hip te zijn.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 12:39
Rysair
Rysair is offline
Ohja, sowieso bij CoolCat kijken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ohja, sowieso bij CoolCat kijken.
Als je 13-14 bent.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 15:44
Prospect
Prospect is offline
Ook voor mensen van een oudere leeftijd hangt daar de laatste tijd veel leuk spul hoor, zeker het kijken waard!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 15:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ook voor mensen van een oudere leeftijd hangt daar de laatste tijd veel leuk spul hoor, zeker het kijken waard!
Klopt. Ik wilde daar vroeger niet dood gevonden worden, maar tegenwoordig hebben ze een veel uitgebreider assortiment en kun je als je goed kijkt echt heel leuke en mooie dingen vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 20:42
Rivka
Rivka is offline
De mannenafdeling van V&D vind ik vaak wel leuk. V&D is voor het grootste deel toch wel een mix van merken, dus dan heb je eigenlijk al een paar 'winkels' in één. America Today vind ik ook wel een leuke winkel, ook zeker voor jongens.
Voor zulke simpele dingen als overhemden zou ik naar de C&A of de Hema gaan. Basics moeten niet duur zijn .
Oud 17-04-2011, 21:31
Diamera
Diamera is offline
WE, Jack&Jones, America Today, H&M en New Yorker vind ik vaak wel leuke kleding voor jongens hebben maar ik let niet uitzonderlijk goed op het assortiment kleding voor mannen.

Citaat:
Voor zulke simpele dingen als overhemden zou ik naar de C&A of de Hema gaan. Basics moeten niet duur zijn .
Eens! Basics vind je trouwens ook wel goedkoop bij New Yorker en H&M (Bij CoolCat ook voor meiden, dus misschien ook wel voor jongens.)

Je moet gewoon eens een hele dag bij deze en andere al genoemde winkels gaan kijken in een grote stad, dan heb je veel keuze en kom je vast wel iets leuks tegen! En anders neem je ook vrienden mee als die zin (en smaak!) hebben, dan kunnen ze je behoeden voor het kopen van dingen die je niet staan als je twijfelt ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten