Advertentie | |
|
![]() |
|
De mannenafdeling van V&D vind ik vaak wel leuk. V&D is voor het grootste deel toch wel een mix van merken, dus dan heb je eigenlijk al een paar 'winkels' in één. America Today vind ik ook wel een leuke winkel, ook zeker voor jongens.
Voor zulke simpele dingen als overhemden zou ik naar de C&A of de Hema gaan. Basics moeten niet duur zijn ![]()
||
WE, Jack&Jones, America Today, H&M en New Yorker vind ik vaak wel leuke kleding voor jongens hebben maar ik let niet uitzonderlijk goed op het assortiment kleding voor mannen.
Citaat:
![]() Je moet gewoon eens een hele dag bij deze en andere al genoemde winkels gaan kijken in een grote stad, dan heb je veel keuze en kom je vast wel iets leuks tegen! En anders neem je ook vrienden mee als die zin (en smaak!) hebben, dan kunnen ze je behoeden voor het kopen van dingen die je niet staan als je twijfelt ofzo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kinderkleding crook | 41 | 09-10-2005 13:07 | |
Lifestyle |
Je eigen Winkel!!! Apomes | 106 | 19-06-2005 00:55 | |
Lifestyle |
hoe ziet jou "perfecte" man/ vrouw eruit qua kleiding stijl? justakid | 283 | 04-04-2004 20:49 | |
Lifestyle |
Jeugdsentiment? Black Sugar | 49 | 21-11-2002 08:23 | |
Liefde & Relatie |
Op wat voor types val jij? Inner -en uiterlijk. Friendly Friend | 99 | 17-11-2002 13:01 | |
Lifestyle |
Zijn jouw ouders een beetje modebewust? Marlous | 52 | 09-04-2002 17:41 |