Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bij mánnen vind ik een baard+snor nog wel staan, bij jongens over het algemeen niet. Daarnaast ligt het natuurlijk ook aan de man, of het hem staat of niet. Snor los vind ik sowieso helemaal niets... Ook heb ik het niet op énorme baarden waar je vlechtjes in kan doen en alles, maar gewoon een nonchalant baardje wat wel goed verzorgd wordt kan ik wel mooi vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://stopannoyingme.files.wordpres...pg?w=300&h=261
Dit ziet er toch wel leuk uit als snor? ![]() Een baard kan wel staan, heel goed zelfs. Licht er alleen aan hoe en wat en waar. Er is het haar onder de kind en langs de rand, persoonlijk beter dan alleen langs de rand. Er is het ringbaardje. Meestal niet doen. Er is de sierlijke goatee, ipv de gewone goatee (dus een goatee, maar dan sierlijker). Langer haar aangeraden. Er is de Ryan Dunn baard. 18 is een beetje te jong om jezelf dat aan te doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stoppels, 3-dagen baardje en kort baardje: allemaal sexy!
![]() Lange baarden, alleen een snor, of alleen een baard: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alleen een baard, geen snor.
Ah wiki helpt mij: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabouterbaard Ik wist niet dat het een kabouterbaard heette ![]() Ik weet niet waarom maar de helft van de (erg) christelijke mannen die ik ken heeft het en het is zo'n heel nare combinatie van vies en braaf brrrrr. (Meestal trouwens korter dan Lincoln hem heeft). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.2 Dark Phoenix | 500 | 03-12-2013 19:00 | |
Lifestyle |
Baardje en snor Resource | 26 | 29-07-2010 10:50 | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |