Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik verreweg de meeste complimenten krijg over m'n haar. Dat is rood en met slag en glanzend en mensen vinden het blijkbaar altijd een goed idee om me te vertellen dat ik zulk mooi haar heb; mannen en vrouwen, jong en oud, met of zonder bijbedoelingen. Gebeurt vaak genoeg dat ik in de zon zit en een oudere vrouw me komt vertellen dat ik zulk prachtig haar heb. Of dat een jongen in een kroeg me vertelt dat hij altijd al iets had met vrouwen met rood haar. Heb ik geen problemen mee trouwens
![]() Verder complimenten over m'n figuur/bouw, want ik ben slank en voor een Nederlander relatief fijngebouwd. Ook wel eens opmerkingen als wat Volk zegt - nou ja, niet zo gemeen, maar wel onder het mom van 'jemig wat ben jij dun ![]() ![]() ![]() Vroeger werd ik juist gepest met mijn rode haar, en ook met mijn bril en in het algemeen als 'lelijk'. Oh ja en als pre-puber was ik ook een scharminkel. Mijn hoofd is denk ik sowieso een ambivalent ding;sommige mensen vinden het juist mooi en anderen gewoon... Ik heb een erg expressief gezicht; dat moet je liggen denk ik. Krijg wel altijd complimenten over m'n lach; die is breed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen maken vooral veel grappen over mijn ogen (vooral: mijn gebrek aan ogen.
![]() ![]() ![]() ![]() De meeste complimenten krijg ik over mijn huidskleur, omdat ik vrij bruin ben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
@ Volk en Sarah: wat bizar. Vooral omdat het onbekenden zijn, ik snap niet zo goed wat er in die mensen omgaat. Ja, jaloezie, lijkt me, wat op zich al een gekke emotie is, maar dat je vervolgens op iemand afstapt en commentaar gaat leveren? Raarrrrrrr.
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Para: bij mij waren het ook vaak middlebare vrouwen, en anders van die venijnige tieners in de ik-vind-dat-ik-een-mening-heb-en-dat-jij-die-moet-horen-fase zitten. |
![]() |
||
Ik kan me niet herinneren dat iets er echt uitspringt. Als ik me mensen boven haal die ooit iets niet zo fijns over mij zeiden wat redelijk gemeend was, herinner ik me vooral mijn neus (maar dat was meer grappig bedoeld), tanden, huid en voeten.
Complimenten kan ik me helemaal niet zo herinneren. Ogen misschien. En mijn moeder wilt mijn haar hebben Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mensen benadrukken bij mij graag dat ik dik ben. Vooral bewoners op het werk.
Ik ben wel dik maar niet zo erg dat de vloer trilt als ik langs kom lopen, dus ik begrijp nooit zo goed waar die mensen zich mee bemoeien. Dat zeg ik dan ook altijd. Krijg vaak complimenten over mijn babyface. edit : ik krijg ook best vaak complimentjes over mijn haar. Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 23:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat, als ik lach, ik met m'n hele gezicht lach en dat dat aanstekelijk is. Kritiek vooral van m'n moeder die vindt dat ik moet afvallen ofzo. (waar ik het zelf niet mee eens ben, want ik heb echt een prima gezond gewicht, maar ze ziet me liever anorectisch) En er is wel eens iemand geweest die zei dat ik dikke kuiten heb, wat ik - helaas, ik vind het zelf al erg genoeg - ook heb. |
![]() |
|
M'n hele leven lang:
Mijn haar, krullen. Mag het never ever knippen van het vrouwlijk geslacht, men wilt mijn haar. En als je brein meetelt, dan een deel daarvan: Mijn creative geest. Daarnaast is mijn brein niet zo, kan gemakkelijk contact maken met mensen, sociaal goed bezig maar rekenen, taal en algemene kennis dat is een beetje meh.. Negatieve dingen: Witjes, bleekjes hoor ik zo nu en dan wel maar het dun zijn spant wel de kroon. "Ondervoed" "Anorexia" "Vies dun" etc etc, maar fu. Ben tevreden met dit lichaam, met al dat gesleutel eraan ben ik blij dat het goed functioneert + dun = mooi, als in "viesdun" = mooi. ![]()
|
Verwijderd
|
Ogen en handen, denk ik. En m'n lach. Ik ben het zelf vooral met de handen eens. Ik heb echt verdomd mooie pianovingers.
![]() Verder is m'n figuur + volgens anderen gebrek aan borsten met name op de middelbare school een reden voor debiele opmerkingen geweest. Variërend van: 'Euhj, jongetje, ben jij een meisjeee!' (dat werd vrijwel dagelijks naar me geroepen door tienerjongens die gauw voorbij fietsten) tot 'Het is niet dat ik je lelijk vind, maar ik zou echt niet zo dun willen zijn als jij.', 'Anorexiapatiënt!', 'Pas op dat je niet wegwaait!' en dingen als: 'Ben jij nou zo laat in je ontwikkeling of blijven ze zo klein?' (doelend op mijn borsten). Op die laatste opmerking na allemaal geroepen door mensen die ik niet kende. Een vrouw kwam zelfs een keer op me aflopen om me te vertellen dat ik lelijk was. ![]() Kortom, m'n middelbareschoolperiode was niet bepaald goed voor m'n zelfvertrouwen *kuch*. Toen ik ging studeren en niet meer omringd was door mongolen is het allemaal eigenlijk ook meteen opgehouden. Weer andere mensen (maar wel een minderheid denk ik) vinden mijn figuur en borsten juist erg mooi en tegenwoordig hoor ik met enige regelmaat van mensen dat ik op elfje lijk. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg trouwens wel vaak complimenten over m'n (post-zwangerschap)figuur. Dat ik weer in m'n oude kleren pas enzo is blijkbaar heel speciaal.
|
Wat zijn sommige mensen toch ook belachelijk bemoeizuchtig. Hoe haal je het in je hoofd commentaar te leveren op mensen die je helemaal niet kent?
![]()
|
Mijn oren
![]() ![]() Ik werd vroeger vaak gepest vanwege mijn lengte. (ik ben 2m2) Tegenwoordig valt het allemaal wel mee, hoewel je altijd van die idioten houdt die vragen of ik goed kan basketballen ![]() Meestal als ik nu een opmerking krijg over mijn lengte dan zeg ik gewoon dat alles keurig in verhouding is en dat alle lichaamsdelen van mij dus lang zijn ![]()
|
![]() |
|
|