Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2011, 10:08
Verwijderd
Wat vindt men het mooist? En waarover krijg je de meeste kritiek/waarvoor word je het meest gepest?

Vertel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2011, 10:12
Verwijderd
Ik krijg van mannen de meeste complimenten over mijn billen en van vrouwen over mijn ogen. Kritiek op mijn uiteriljk krijg ik van mannen eigenlijk nooit en van vrouwen het meest over mijn billen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 10:13
Verwijderd
Tegenstrijdigheid. Them bitches are jealous.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 10:21
Volk
Volk is offline
Ik krijg vaak complimenten over mijn figuur en jeugdigheid van zowel mannen als vrouwen. Of telt dat niet als lichaamsdeel? mijn figuur is ook waar ik van (dikkere) vrouwen de meeste kritiek over krijg. Heel soms wordt ik geplaagd met mijn lengte, maar dat valt allemaal reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 10:31
Verwijderd
ogen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg niet vaak complimenten. Oja, nog wel eens dat mijn haar mooi zit, maar dat is toch geen lichaamsdeel te noemen .
Oud 29-04-2011, 10:51
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik krijg niet vaak complimenten. Oja, nog wel eens dat mijn haar mooi zit, maar dat is toch geen lichaamsdeel te noemen .
Dat is toch ook een deel van je lichaam
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:05
Verwijderd
Ik krijg de meeste complimenten over mijn figuur, die is wel mooi zandloperig. Kritiek krijg ik nooit, en ik zou het ook raar vinden als dat anders was. Hoe gaat dat in z'n werk, komen mensen dan naar je toe met 'zo, jij hebt eigenlijk best een dikke kont'? Misschien zitten er te weinig jaloerse bitchez in m'n sociale omgeving.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:12
Verwijderd
Mensen zeggen wel eens dat mijn gezicht mooi is, dat alles in proportie is. Maar dat is dan m'n schoonfamilie en die hebben allemaal een vrij aanwezige neus en een grote mond
Verder geen idee eigenlijk, kritiek heb ik nog nooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:15
flyaway
flyaway is offline
Krijg eigenlijk nooit kritiek. Alleen over mijn schoenmaat krijg ik wel eens opmerkingen (42 o noes).
Meeste complimenten gaan over mijn ogen, figuur en tegenwoordig mijn haar - vroeger kreeg ik altijd kritiek op mijn haar dus die ontwikkeling is wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:19
Verwijderd
Ik krijg vooral complimenten over mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:27
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik krijg de meeste complimenten over mijn figuur, die is wel mooi zandloperig. Kritiek krijg ik nooit, en ik zou het ook raar vinden als dat anders was. Hoe gaat dat in z'n werk, komen mensen dan naar je toe met 'zo, jij hebt eigenlijk best een dikke kont'? Misschien zitten er te weinig jaloerse bitchez in m'n sociale omgeving.
Meestal is het iemand (een vrouw, want mannen klagen nooit) zonder goed figuur die dan naar me toe komt om me te vertellen dat ik een anorexia/ziek/ongezond/onvrouwelijk figuur heb. Mensen die ik helemaal niet ken. Of ze vragen hoe vaak ik kots om mijn taille te behouden. Maar ik ben gewoon gezond slank en heb ook gewoon vetjes hoor!

Offtopic: En een keer in een winkel met echt leuke kleding vroeg ik of ze ook kleding in maat 34/36 hadden en kreeg ik te horen dat ze pas vanaf maar 38 verkochten omdat ze alleen kleding voor de "echte" vrouw verkopen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:33
Verwijderd
Mensen hebben nooit commentaar op hoe ik er uitzie? Dat zou ik ook een beetje vreemd vinden. Toen ik zwanger was kreeg ik wel veel (positief) commentaar op mijn buik trouwens. Mijn man vindt mijn bootie het mooist aan me.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 11:48
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mensen hebben nooit commentaar op hoe ik er uitzie? Dat zou ik ook een beetje vreemd vinden. Toen ik zwanger was kreeg ik wel veel (positief) commentaar op mijn buik trouwens. Mijn man vindt mijn bootie het mooist aan me.
exact dit geloof ik
Oud 29-04-2011, 12:18
Verwijderd
Ik denk dat ik verreweg de meeste complimenten krijg over m'n haar. Dat is rood en met slag en glanzend en mensen vinden het blijkbaar altijd een goed idee om me te vertellen dat ik zulk mooi haar heb; mannen en vrouwen, jong en oud, met of zonder bijbedoelingen. Gebeurt vaak genoeg dat ik in de zon zit en een oudere vrouw me komt vertellen dat ik zulk prachtig haar heb. Of dat een jongen in een kroeg me vertelt dat hij altijd al iets had met vrouwen met rood haar. Heb ik geen problemen mee trouwens

Verder complimenten over m'n figuur/bouw, want ik ben slank en voor een Nederlander relatief fijngebouwd. Ook wel eens opmerkingen als wat Volk zegt - nou ja, niet zo gemeen, maar wel onder het mom van 'jemig wat ben jij dun ' (wat trouwens helemaal niet waar is, ik ben totaal niet mager). Van mijn figuur vinden mannen mijn kont inderdaad helemaal geweldig, blijkbaar valt iedereen op mij vanwege mijn kont

Vroeger werd ik juist gepest met mijn rode haar, en ook met mijn bril en in het algemeen als 'lelijk'. Oh ja en als pre-puber was ik ook een scharminkel. Mijn hoofd is denk ik sowieso een ambivalent ding;sommige mensen vinden het juist mooi en anderen gewoon... Ik heb een erg expressief gezicht; dat moet je liggen denk ik. Krijg wel altijd complimenten over m'n lach; die is breed
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, nee, subtieler, dingen als 'oh wat goed zeg, dat zou ik niet durven met jouw kont'
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, nee, subtieler, dingen als 'oh wat goed zeg, dat zou ik niet durven met jouw kont'
daar is een woord voor toch? van die sneren verpakt als complimentjes
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Meestal is het iemand (een vrouw, want mannen klagen nooit) zonder goed figuur die dan naar me toe komt om me te vertellen dat ik een anorexia/ziek/ongezond/onvrouwelijk figuur heb. Mensen die ik helemaal niet ken. Of ze vragen hoe vaak ik kots om mijn taille te behouden. Maar ik ben gewoon gezond slank en heb ook gewoon vetjes hoor!

Offtopic: En een keer in een winkel met echt leuke kleding vroeg ik of ze ook kleding in maat 34/36 hadden en kreeg ik te horen dat ze pas vanaf maar 38 verkochten omdat ze alleen kleding voor de "echte" vrouw verkopen.
Dit had ik vroeger ook vaak. Nu ben ik tegenwoordig niet echt dikker ofzo maar kennelijk vinden mensen me nu te volwassen om zich met me te bemoeien. Maar in de puberteit gebeurde het vaak genoeg dat er een onbekende vrouw op me afstapte en zei dat ik meer moest eten enzo en ik had toch geen ondergewicht.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 12:28
Carn
Carn is offline
Waarom heeft nog geen enkele mannelijke forummer de plain-obvious-could-see-that-one-coming post gemaakt?!
Oud 29-04-2011, 12:29
snoopy
snoopy is offline
Ik heb dat 'vroeger' idd ook wel gehad. Ooit eens een wildvreemde jongen die me ging naroepen: 'spriet, splinter, spijker!'
Oud 29-04-2011, 13:13
Rivka
Rivka is offline
Ogen en figuur, denk ik. En haar ook wel, want dat is heel dik en golvend .
Oud 29-04-2011, 13:51
Verwijderd
mijn neus wordt nog wel eens grapwaardig gevonden
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 13:57
Verwijderd
Mensen maken vooral veel grappen over mijn ogen (vooral: mijn gebrek aan ogen. ) en mijn wangen. Eigenlijk vooral mijn gezicht. Ook een aantal keer echt nare dingen, maar die ga ik hier niet opschrijven.
De meeste complimenten krijg ik over mijn huidskleur, omdat ik vrij bruin ben.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn brein.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:08
Verwijderd
Mijn haar. En mijn ogen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2011, 14:16
Verwijderd
@ Volk en Sarah: wat bizar. Vooral omdat het onbekenden zijn, ik snap niet zo goed wat er in die mensen omgaat. Ja, jaloezie, lijkt me, wat op zich al een gekke emotie is, maar dat je vervolgens op iemand afstapt en commentaar gaat leveren? Raarrrrrrr.

Citaat:
Mijn brein.
Oh, als we 't brein meetellen dan krijg ik daar ook de meeste complimenten over.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:17
Verwijderd
nergens over, kan nu even niks bedenken.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
@ Volk en Sarah: wat bizar. Vooral omdat het onbekenden zijn, ik snap niet zo goed wat er in die mensen omgaat. Ja, jaloezie, lijkt me, wat op zich al een gekke emotie is, maar dat je vervolgens op iemand afstapt en commentaar gaat leveren? Raarrrrrrr.
Het zjin vaak middelbare vrouwen, ze leken het uit een soort misplaatste bezorgdheid te doen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Mensen maken vooral veel grappen over mijn ogen (vooral: mijn gebrek aan ogen. ) en mijn wangen. Eigenlijk vooral mijn gezicht. Ook een aantal keer echt nare dingen, maar die ga ik hier niet opschrijven.
jawel!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Waarom heeft nog geen enkele mannelijke forummer de plain-obvious-could-see-that-one-coming post gemaakt?!
m'n rationeeltje
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:28
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dit had ik vroeger ook vaak. Nu ben ik tegenwoordig niet echt dikker ofzo maar kennelijk vinden mensen me nu te volwassen om zich met me te bemoeien. Maar in de puberteit gebeurde het vaak genoeg dat er een onbekende vrouw op me afstapte en zei dat ik meer moest eten enzo en ik had toch geen ondergewicht.
Oh, misschien dat als ik wat ouder ben dat het dan ophoudt Ik kom vrij jong over en wordt vaak op het eerste gezicht 15/16 geschat. Vaak krijg ik ook te horen dat ik me heel volwassen gedraag voor mijn leeftijd en dan blijkt dus dat ze dachten dat ik 15/16 was.

@Para: bij mij waren het ook vaak middlebare vrouwen, en anders van die venijnige tieners in de ik-vind-dat-ik-een-mening-heb-en-dat-jij-die-moet-horen-fase zitten.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:42
Verwijderd
Mijn figuur an sich. Hoewel dat de laatste paar jaar wel achteruit gegaan is
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 15:17
Em.
Em. is offline
Ik kan me niet herinneren dat iets er echt uitspringt. Als ik me mensen boven haal die ooit iets niet zo fijns over mij zeiden wat redelijk gemeend was, herinner ik me vooral mijn neus (maar dat was meer grappig bedoeld), tanden, huid en voeten.

Complimenten kan ik me helemaal niet zo herinneren. Ogen misschien. En mijn moeder wilt mijn haar hebben maar ik vind het juist stom. Ze heeft zelf trouwens al krullen.

Citaat:

Oh, als we 't brein meetellen dan krijg ik daar ook de meeste complimenten over.
Dat wel. Als dat meetelt dan kun je praktisch zeggen dat dat het énige is waarover ik complimenten krijg. Nou ja, complimenten, meer dat mensen dingen zeggen/doen waaruit blijkt dat ze me intelligent inschatten oid.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit ja. Hoewel ik het vaak niet terecht vind. Ik ben niet dom hoor, maar nou ook weer niet héél slim.
Oud 29-04-2011, 19:24
Verwijderd
Als breinen tellen krijg ik daar ook meer complimenten over. Ik hoor veel vaker 'Goh wat ben je slim' dan 'Goh wat heb je mooie ogen'.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 19:34
Verwijderd
Intelligentie is geen lichaamsdeel, dus nee.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 20:57
Lorelei
Lorelei is offline
Mn tetten.. En mn ogen.

ik doe niet aan kritiek
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 21:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Intelligentie is geen lichaamsdeel, dus nee.
Oud 29-04-2011, 21:43
Verwijderd
Mensen benadrukken bij mij graag dat ik dik ben. Vooral bewoners op het werk.
Ik ben wel dik maar niet zo erg dat de vloer trilt als ik langs kom lopen, dus ik begrijp nooit zo goed waar die mensen zich mee bemoeien. Dat zeg ik dan ook altijd.

Krijg vaak complimenten over mijn babyface.

edit : ik krijg ook best vaak complimentjes over mijn haar.

Laatst gewijzigd op 29-04-2011 om 23:50.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 22:06
Vice
Vice is offline
De ene keer mijn figuur, dan weer mijn haar en een andere keer weer mijn gezicht.

Kritiek heb ik eigenlijk nooit gehad.
Oud 29-04-2011, 22:10
Vice
Vice is offline
Citaat:

Mensen kunnen soms ook best wel triest zijn.
Oud 29-04-2011, 23:53
Verwijderd
Offtopic: De leukste complimenten die ik kreeg, overigens van een gozer, was iets in de geest van "Zeg, jij kent je woorden wel, hè?" en ik heb ook wel eens te horen gekregen dat ik zo lekker kon lullen. Dit was trouwens van een vrouw
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 00:04
Verwijderd
mijn lach volgens mij.

Ik lach nogal snel en dan krijg ik reacties op mijn brede big smile :'D
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Mn tetten..
... en de kleur/glans van m'n haar.
En dat, als ik lach, ik met m'n hele gezicht lach en dat dat aanstekelijk is.

Kritiek vooral van m'n moeder die vindt dat ik moet afvallen ofzo. (waar ik het zelf niet mee eens ben, want ik heb echt een prima gezond gewicht, maar ze ziet me liever anorectisch) En er is wel eens iemand geweest die zei dat ik dikke kuiten heb, wat ik - helaas, ik vind het zelf al erg genoeg - ook heb.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 01:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn 'goh, wat heb jij een blauwe' ogen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 08:18
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
M'n hele leven lang:
Mijn haar, krullen. Mag het never ever knippen van het vrouwlijk geslacht, men wilt mijn haar.
En als je brein meetelt, dan een deel daarvan: Mijn creative geest. Daarnaast is mijn brein niet zo, kan gemakkelijk contact maken met mensen, sociaal goed bezig maar rekenen, taal en algemene kennis dat is een beetje meh..

Negatieve dingen:
Witjes, bleekjes hoor ik zo nu en dan wel maar het dun zijn spant wel de kroon.
"Ondervoed" "Anorexia" "Vies dun" etc etc, maar fu. Ben tevreden met dit lichaam, met al dat gesleutel eraan ben ik blij dat het goed functioneert + dun = mooi, als in "viesdun" = mooi. (aldus mijzelf dat is)
Oud 30-04-2011, 09:12
Verwijderd
Ogen en handen, denk ik. En m'n lach. Ik ben het zelf vooral met de handen eens. Ik heb echt verdomd mooie pianovingers.

Verder is m'n figuur + volgens anderen gebrek aan borsten met name op de middelbare school een reden voor debiele opmerkingen geweest. Variërend van:
'Euhj, jongetje, ben jij een meisjeee!' (dat werd vrijwel dagelijks naar me geroepen door tienerjongens die gauw voorbij fietsten)
tot 'Het is niet dat ik je lelijk vind, maar ik zou echt niet zo dun willen zijn als jij.', 'Anorexiapatiënt!', 'Pas op dat je niet wegwaait!' en dingen als: 'Ben jij nou zo laat in je ontwikkeling of blijven ze zo klein?' (doelend op mijn borsten).
Op die laatste opmerking na allemaal geroepen door mensen die ik niet kende. Een vrouw kwam zelfs een keer op me aflopen om me te vertellen dat ik lelijk was.
Kortom, m'n middelbareschoolperiode was niet bepaald goed voor m'n zelfvertrouwen *kuch*. Toen ik ging studeren en niet meer omringd was door mongolen is het allemaal eigenlijk ook meteen opgehouden.

Weer andere mensen (maar wel een minderheid denk ik) vinden mijn figuur en borsten juist erg mooi en tegenwoordig hoor ik met enige regelmaat van mensen dat ik op elfje lijk. Dan doe ik het toch niet zo heel slecht, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 09:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
'Het is niet dat ik je lelijk vind, maar ik zou echt niet zo dun willen zijn als jij.'
Deze heb ik idd ook wel eens gehoord. Het léf dat sommige mensen hebben...

Ik krijg trouwens wel vaak complimenten over m'n (post-zwangerschap)figuur. Dat ik weer in m'n oude kleren pas enzo is blijkbaar heel speciaal.
Oud 30-04-2011, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn sommige mensen toch ook belachelijk bemoeizuchtig. Hoe haal je het in je hoofd commentaar te leveren op mensen die je helemaal niet kent?
Oud 30-04-2011, 10:23
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mijn oren Dat komt omdat vrijwel iedereen aan zowel mijn vaders kant van de familie als mijn moeders kant van de familie grote flaporen heeft, en ik één van de weinige uitzonderingen ben. Dus van familie krijg ik vaak complimenten over mijn oren

Ik werd vroeger vaak gepest vanwege mijn lengte. (ik ben 2m2) Tegenwoordig valt het allemaal wel mee, hoewel je altijd van die idioten houdt die vragen of ik goed kan basketballen
Meestal als ik nu een opmerking krijg over mijn lengte dan zeg ik gewoon dat alles keurig in verhouding is en dat alle lichaamsdelen van mij dus lang zijn
Reageren

Regels voor berichten