Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ja, mijn kinderen krijgen later ook goed mee dat er geen verschil is tussen de lieve lammetjes op de kinderboerderij en de boterhamworst op hun brood. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens hoop ik wel dat mijn eventuele kinderen dan al snel zeggen van "mekker mekker we willen vegetariër worden". Of dat ze in ieder geval op vroege leeftijd tegen de bioindustrie worden. Maar dat laatste komt sowieso wel in orde, want daar ga ik ze natuurlijk vakkundig mee indoctrineren
![]() Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen, Moz? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lol@Rimboe-verhaal. Je zult ze de kost moeten geven die zo denken. Treurig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja ik wil wanneer El Bebe dat kan bevatten wel duidelijk maken dat vlees niet in een fabriek gemaakt wordt. Dan mag hij zelf kiezen of hij het wel of niet wil eten. Tot die tijd wil ik hem wel hum. een goed begin meegeven zeg maar, een bewuste eter van hem maken. Veel soorten smaken leren en bladibla en daar hoort ook vlees bij, ook omdat het anders geloof ik ook mogelijk is dat je vlees op latere leeftijd niet meer kunt verdragen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja er is elke keer dat Groeten uit de Rimboe er is, wel weer zo'n familie die het echt NIET VINDT KUNNEN dat die mensen ZOMAAR een dier afslachten en dat is BRUUT EN GEWELDDADIG van ze maar toch zijn dat nooit vegetariërs.
Sowieso moet je om mee te mogen doen aan Groeten uit de Rimboe óf achterlijk, óf om een andere reden interessant zijn. Je merkt bijvoorbeeld dat die familie van Hans Kazan lang niet zo moeilijk deed en veel normaler was, want die waren geselecteerd omdat ze de familie van Hans Kazan waren en niet omdat ze achterlijk waren. En dit jaar ook met die groeistoornisfamilie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Borstvoeding is al zoet en vet
![]() maar het is wel belangrijk om ze gewoon snel te leren dat dingen die niet zoet en vet zijn, ook lekker zijn ![]() |
![]() |
|
|