Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2011, 13:04
Verwijderd
Advertentie
Oud 29-04-2011, 13:05
Verwijderd
Over Willem Alexanders studententijd bij Minerva (Corps van Leiden) is ook niet echt veel bekend geworden. Behalve dat ze chocola over 'm heen goten en riepen "Zo en nu ben je een chocoprins"
Verwijderd
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 29-04-2011, 13:06
Verwijderd
Oh ik wou Roysaail Wedding doen
Oud 29-04-2011, 13:09
Noedelhap
Noedelhap is offline

@Sann:
Ik wou Saaie Ceremonie doen

Citaat:
nou, alle studenten aan de hele universiteit waar hij studeerde moesten een wettelijk bindende verklaring van discretie tekenen
Oud 29-04-2011, 13:10
Verwijderd
Ik heb nog steeds hoop op de kus zometeen, die gaat spetterend worden, dus Saaie Ceremonie zit er niet in, want dat is vragen om problemen!
Oud 29-04-2011, 13:14
Rationeel
Rationeel is offline
ow wauw, ik ben verliefd geworden op een horloge

Oud 29-04-2011, 13:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

[afbeelding]
Hij doet het niet!
Oud 29-04-2011, 13:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hij doet het niet!
2 keer per dag wel!
Oud 29-04-2011, 13:19
Rationeel
Rationeel is offline
shit, nu heb ik een cheape site gevonden, maar die zenden alleen naar us, canada en uk
Oud 29-04-2011, 13:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
2 keer per dag wel!
Nou, eigenlijk maar 24 keer per jaar dus.
Oud 29-04-2011, 13:20
Rationeel
Rationeel is offline
owja, daar heb je een punt
Oud 29-04-2011, 13:21
Martiño
Martiño is offline
Oud 29-04-2011, 13:23
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

[afbeelding]
Beetje simpel voor mijn smaak maar wel tof!
Oud 29-04-2011, 13:24
Rationeel
Rationeel is offline
ik hou wel van simpel
Oud 29-04-2011, 13:25
snoopy
snoopy is offline
Ik vind m ook mooi! Kun je m niet naar de uk laten zenden en een weekje in Londen gaan zitten ofzo
Oud 29-04-2011, 13:25
Carn
Carn is offline
ik vind m ook cool
Oud 29-04-2011, 13:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind m ook mooi! Kun je m niet naar de uk laten zenden en een weekje in Londen gaan zitten ofzo
Oh ja En als je geen tijd hebt wil ik hem wel voor je ophalen hoor, geen probleem
Oud 29-04-2011, 13:28
Verwijderd
Whaha wat een kutkusje
Oud 29-04-2011, 13:31
Verwijderd
kusJE
Oud 29-04-2011, 13:33
Verwijderd
Goed tijd om dingen te gaan doen!
Oud 29-04-2011, 13:48
Verwijderd
Oud 29-04-2011, 13:51
Verwijderd
dat megaslimme kind bij DWDD van gister plaatst elmer zijn 'genialiteit' toch weer even in perspectief
Oud 29-04-2011, 14:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, Albert Einstein ook.
Advertentie
Oud 29-04-2011, 14:15
Verwijderd
kutzooi ik kan morgen niet naar een leuke werkplek, omdat ik vanavond naar een ander huis moet waar noro virus is. Dan mag ik 48 uur niet in andere huizen werken. ik ben waarschijnlijk het hele weekend nodig in dat kuthuis.
Oud 29-04-2011, 14:16
Verwijderd
Wat een doodsaaie bruiloft. Als dit een feestelijke gebeurtenis moest voorstellen, dan wil ik niet weten hoe de begrafenissen aan het Engelse hof zijn :')
Oud 29-04-2011, 14:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een doodsaaie bruiloft. Als dit een feestelijke gebeurtenis moest voorstellen, dan wil ik niet weten hoe de begrafenissen aan het Engelse hof zijn :')
Had je verwacht dat ze dit gingen doen?

Oud 29-04-2011, 14:34
Verwijderd
@Para

Nah ik vind het eigenlijk wel schokkend hoe detached de meeste mensen zijn geworden van vlees en vis. Alsof het in de supermarkt in de koeling groeit. Latur, als ik groot en wijs ben en een lieve vrouw gevonden heb ga ik mijn kindertjes dan ook goed opvoeden; te beginnen met het oppeuzelen van zelfgevangen vis en alles wat daar bij komt kijken.
Oud 29-04-2011, 14:35
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Anders geeft je leerkracht zijn telefoonnummer aan jou en als jij niet ervoor zorgt dat hij op tijd in de les is dat het dan jou schuld is.
Oud 29-04-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
dat megaslimme kind bij DWDD van gister plaatst elmer zijn 'genialiteit' toch weer even in perspectief
Ik heb laatst een MSc in elektrotechniek uit moeten leggen dat 0.999.. gelijk is aan 1.

Oud 29-04-2011, 14:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
@Para

Nah ik vind het eigenlijk wel schokkend hoe detached de meeste mensen zijn geworden van vlees en vis. Alsof het in de supermarkt in de koeling groeit. Latur, als ik groot en wijs ben en een lieve vrouw gevonden heb ga ik mijn kindertjes dan ook goed opvoeden; te beginnen met het oppeuzelen van zelfgevangen vis en alles wat daar bij komt kijken.
Ik wil nog graag een keer een eend vangen in het park en zelf slachten. Er schijnen mensen te zijn die dat doen.
Oud 29-04-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nog graag een keer een eend vangen in het park en zelf slachten. Er schijnen mensen te zijn die dat doen.
Ha, dat heb ik gelezen ergens inderdaad. Nou is het natuurlijk vrij lame omdat die beesten zo tam als wat zijn.
Oud 29-04-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
@Para

Oh, daar ben ik het zeker mee eens, hoor. Je had bij Groeten uit de Rimboe (jaja ) een paar jaar geleden zo'n Afrikaanse volksstam die voor de ogen van het Nederlandse gezin een koe ging slachten. Die was ook voor hen bedoeld, want die zeikmensen wilden het andere eten niet. Toen ging die vrouw (een geblondeerd pauperwijf) en de dochter (een vies dik kind van twaalf) enorm veel stennis schoppen over dat dat niet moet kunnen. En maar janken en schreeuwen, "het is een levend dier!!11!", etc. Ze weigerden er ook van te eten, toen hij eenmaal dood was. Hoe dan ook, die dochter zei later voor de camera: "Ja, ik vond dit heel erg, bij de supermarkt ligt het vlees gewoon netjes in plastic, dan is het gewoon lekker want dan is het toch onherkenbaar, maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet." :''')

Dus ja, mijn kinderen krijgen later ook goed mee dat er geen verschil is tussen de lieve lammetjes op de kinderboerderij en de boterhamworst op hun brood.
Oud 29-04-2011, 14:49
Verwijderd
Ik heb als kind nog kippen geplukt, trouwens En vissen gevild. Dat vond ik altijd heel leuk want dan mocht je met zo'n schraapding de schubben weghalen.
Oud 29-04-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
betrap ik je wéér op eendenhaat
Oud 29-04-2011, 14:54
Verwijderd
Overigens hoop ik wel dat mijn eventuele kinderen dan al snel zeggen van "mekker mekker we willen vegetariër worden". Of dat ze in ieder geval op vroege leeftijd tegen de bioindustrie worden. Maar dat laatste komt sowieso wel in orde, want daar ga ik ze natuurlijk vakkundig mee indoctrineren

Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen, Moz?
Oud 29-04-2011, 14:56
Verwijderd
Eigenlijk zou iedereen die vlees een warm hart toedraagt (huhuhu) eens zelf een dier geslacht moeten hebben.
Oud 29-04-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Overigens hoop ik wel dat mijn eventuele kinderen dan al snel zeggen van "mekker mekker we willen vegetariër worden". Of dat ze in ieder geval op vroege leeftijd tegen de bioindustrie worden. Maar dat laatste komt sowieso wel in orde, want daar ga ik ze natuurlijk vakkundig mee indoctrineren

Hoe gaan jullie dat eigenlijk doen, Moz?
Nah ze hoeven geen vegatariër te worden wat mij betreft, als ze maar beseffen dat het afkomstig is van een levend dier en dat je daar met repsect mee om moet gaan.

lol@Rimboe-verhaal. Je zult ze de kost moeten geven die zo denken. Treurig.
Oud 29-04-2011, 15:00
Verwijderd
tja ik wil wanneer El Bebe dat kan bevatten wel duidelijk maken dat vlees niet in een fabriek gemaakt wordt. Dan mag hij zelf kiezen of hij het wel of niet wil eten. Tot die tijd wil ik hem wel hum. een goed begin meegeven zeg maar, een bewuste eter van hem maken. Veel soorten smaken leren en bladibla en daar hoort ook vlees bij, ook omdat het anders geloof ik ook mogelijk is dat je vlees op latere leeftijd niet meer kunt verdragen.
Oud 29-04-2011, 15:02
Verwijderd
ik was net bij de toko en daar hadden ze ARTISJOKTHEE die heb ik maar niet genomen. wel jasmijnthee, lekkah. ook ketjap en marinades en glasnoedels en ik wilde nog duizend dingen kopen maar ja.
Oud 29-04-2011, 15:02
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Eigenlijk zou iedereen die vlees een warm hart toedraagt (huhuhu) eens zelf een dier geslacht moeten hebben.
Een vriend van me heeft een boerderij en we doen wel eens wiens kip zonder kop het verste loopt
Oud 29-04-2011, 15:03
Verwijderd
ik heb al het Babykookboek gelezen, het lijkt me heul gaaf om babyprakjes te maken en te geven
Oud 29-04-2011, 15:04
Verwijderd
Ja er is elke keer dat Groeten uit de Rimboe er is, wel weer zo'n familie die het echt NIET VINDT KUNNEN dat die mensen ZOMAAR een dier afslachten en dat is BRUUT EN GEWELDDADIG van ze maar toch zijn dat nooit vegetariërs.
Sowieso moet je om mee te mogen doen aan Groeten uit de Rimboe óf achterlijk, óf om een andere reden interessant zijn. Je merkt bijvoorbeeld dat die familie van Hans Kazan lang niet zo moeilijk deed en veel normaler was, want die waren geselecteerd omdat ze de familie van Hans Kazan waren en niet omdat ze achterlijk waren. En dit jaar ook met die groeistoornisfamilie.
Oud 29-04-2011, 15:04
Sherlock
Sherlock is offline
Maar toch is een beest eten iets heel anders dan eigenhandig het beest afmaken;p
Oud 29-04-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
ik heb al het Babykookboek gelezen, het lijkt me heul gaaf om babyprakjes te maken en te geven
ik kreeg vroeger bijna altijd huisgekookte babyprakjes, behalve als we op vakantie waren, en ik ben een heel makkelijke eter, dus dat is vast goed
Oud 29-04-2011, 15:07
Sherlock
Sherlock is offline
probeer zo veel mogelijk zoetigheid en vet te vermijden, dat zijn namelijk ook allemaal aangeleerde lekkernijen
Oud 29-04-2011, 15:07
Sherlock
Sherlock is offline
Maarja dat wisten jullie vast al;x
Oud 29-04-2011, 15:08
Verwijderd
Borstvoeding is al zoet en vet

maar het is wel belangrijk om ze gewoon snel te leren dat dingen die niet zoet en vet zijn, ook lekker zijn veel mensen vinden het zielig om hun peuter water te geven ipv ranja, of ze vinden het zielig om hem yoghurt zonder suiker te geven, of ze vinden het zielig om hem een biscuitje te geven in plaats van een appelkoek.
Oud 29-04-2011, 15:08
Rationeel
Rationeel is offline
ik kan konijntjes villen, en daarom waarschijnlijk al het andere kleine harige grut ook wel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten