Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2011, 17:40
Kanelemans
Kanelemans is offline
Het is niet dat ik geen vrienden heb, maar werkelijk stuk voor stuk zijn het bankplakkers. Ik ben 20 jaar en nog nooit uitgeweest, omdat vrienden gewoon niet willen. Alleen met carnaval heb ik ze een keer meegekregen, maar na een kwartier wilden ze per se terug naar huis om een film te kijken.

Ook leuk, maar ik zou zo graag eens met andere mensen slap op een terrasje lullen, of naar een café of dansgelegenheid gaan. Alleen, hoe reageren mensen erop als er een vreemde bij komt? Ik zou het zelf best vreemd vinden namelijk, als er een wildvreemde aanschuift.

Komt nog eens bij dat ik best verlegen ben, al een aantal jaar van school af ben en niemand ken in de stad, en mijn collega's ook bankplakkers zijn.

Hebben jullie (en dan vooral andere vrouwen) ervaring met alleen uitgaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2011, 18:15
de3ebakfiets
de3ebakfiets is offline
Ik ben zelf nog nooit alleen uit gegaan. Ik ga altijd met een paar vrienden. Ik kan je wel zeggen dat ik sommige mensen ken die wel eens zelf uitgaan. Ze maken dan een praatje met mensen die ze vaag kennen of gewoon onbekende. Zo maak je nieuwe vrienden en dat is natuurlijk leuk. Je moet natuurlijk wel zelf verzekerd overkomen, niet te natuurlijk, maar niet dat er vreemde stiltes vallen in het gesprek.
Drink je met je vrienden ook weleens alcohol? als dit niet zo is kun je daar mee beginnen. Dit werkte bij mij ook. Dan krijgen ze misschien meer zin om naar een feestje te gaan of iets dergelijks.
Het beste is dus mensen opzoeken in de kroeg die je al vaag kent en daarmee een praatje te maken zodat je eventueel met zijn vriendengroep kennismaakt.

ps. misschien dit topic ook openen in een andere subgroep. Hier kijken niet veel mensen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten