Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2014, 22:47
Wesseltje
Wesseltje is offline
Nouja lang verhaal kort te maken..
Ik was laatst met mn vriendin aan het knuffelen en van t een kwam t ander en ik lag naakt over haar heen en met mn piemel over haar kutje heen. Voel ik opeens iets knappen en zat alles onder t bloed. Ik naar de badkamer. Schoongemaakt en gekeken wat er aan de hand is
Was dus iets bij de voorhuid gescheurd.
Deed best pijn maar stopte met bloedden en was niks aan de hand. Alleen is dit hierna nog drie keer gebeurd.
Het is niet helemaal gescheurd maar wel elke keer iets meer.

Wat moet ik hier aan doen. Kan ik hier zelf iets aan doen of moet ik me laten besnijden? Dat wat ik eigenlijk helemaal niet wil.
Kan iemand me iets vertellen en het me duidelijker maken?

Gr W
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 23:26
Verwijderd
Waarschijnlijk is je toompje gescheurd. Dat kan geen kwaad, maar kan wel ontzettend bloeden.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 04:51
bierkoning
bierkoning is offline
Als je twijfels hebt kun je altijd naar je huisarts gaan. Verder is dit meer iets voor lichaam en gezondheid.
Oud 27-02-2014, 09:25
Wesseltje
Wesseltje is offline
Maar elke keer dat ik seks wil hebben scheurt ie weer en gaat t weer bloeden. Maar ik wil er niet voor naar de huisarts kan ik het niet op een of andere manier zelf proberen?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 10:35
bloodyb
bloodyb is offline
Het is wss wat mark_vans al zei je toompje dat inscheurt. Als je een stijve hebt kun je dan makkelijk je voorhuid over je eikel doen en heb je nooit pijn bij masturberen? Ik snap dat je hier niet zo makkelijk mee naar de huisarts stapt maar schaam je vooral niet. Het is helemaal niet raar en hij/zij heeft al een heleboel piemels gezien. En er zelf iets aan doen? Ik denk niet dat er veel jongens zijn die hun eigen toompje kunnen inknippen of snijden. Dus toch maar een afspraak maken.
Oud 27-02-2014, 13:25
nathalie02
nathalie02 is offline
Voorhuid te nauw had mn broertje ook gewoon naar de huisarts gaan ermee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2014, 09:06
Ieke
Ieke is offline
Heb je het wel even de tijd gegeven om te genezen? Een wondje is niet met 1 tot 3 dagen zo genezen dat het niet meer open gaat. Dat is echt te kort, geef het zeker 1 tot 2 weken rust en laat het goed genezen.
Oud 09-03-2014, 09:41
Kongolo
Kongolo is offline
Wat Ieke hierboven zegt. Geef het 1 tot 2 weken rust. Als het na 2 weken weer gebeurd, raadt ik je toch echt aan een bezoek aan de huisarts te brengen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 12:25
marijntje16
marijntje16 is offline
Mark_vans heeft grote kans gelijk, kan geen kwaat maar blijft scheuren totdat het door is. wil je er vanaf zijn ff naar de dokter 5 minuten later klaar. je kan ook gewoon wachten tot het goed beter is maar kans dat het toch weer gebeurd is groot.
Schamen hoef je niet hebben best veel jongens.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2014, 23:00
AceSpade
AceSpade is offline
En daarbij zou ik me meer schamen om het feit dat het ineens bloed, dan het feit dat de huisarts hier naar kijkt.
Zij zijn het echt gewend. En dit is onderhand lopende band werk.

Als je je zorgen maakt om je lengte dat hoeft ook niet. Namelijk dat de meeste penissen pas te meten zijn als ze in erectie stand zijn.

Dus niet schamen, en doen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten