Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2011 / VMBO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2011, 13:13
Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Op de andere subfora is dit er ook, dus daarom leek het me wel leuk als we hier ook over de ''algemene zaken'' van ons VMBO-examen kunnen praten! Dus, eh, ja, vertel hier in welke vakken je examen doet, hoe je daarvoor staat, of je nerveus bent, wat je daarna wilt gaan doen, hoe je je voorbereidt...
Oud 09-04-2011, 17:11
Verwijderd
Ik kijk er echt naar uit examen te doen, jammer dat het voor mij nog n jaartje duurt!
Ik kijk er echt naar uit om naar het mbo te gaan en te leren wat ik zelf ook echt interessant vind.
Oud 09-04-2011, 17:23
dianaotten
dianaotten is offline
Ik heb de vakken:
- Nederlands
- Engels
- Biologie
- Maatschappijleer(maar daar doet onze school geen examen in)
- Duits
- Scheikunde
- Wiskunde
- Natuurkunde

Ik sta 1x een 6 op Engels. 3x een 8 en 4x een 7. Dus ik sta er wel goed voor vind ik. Ben wel beetje zenuwachtig voor 't examen. Maar op school zijn we al bijna een half jaar met examens aan het oefenen, dus dat komt wel goed denk ik. Over 2 weken de laatste tentamenweek..
Oud 10-04-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de vakken:
- Nederlands
- Engels
- Biologie
- Duits
- Scheikunde
- Wiskunde
- Natuurkunde

Ik sta 1x een 6 op Engels. 3x een 8 en 4x een 7. Dus ik sta er wel goed voor vind ik. Ben wel beetje zenuwachtig voor 't examen. Maar op school zijn we al bijna een half jaar met examens aan het oefenen, dus dat komt wel goed denk ik. Over 2 weken de laatste tentamenweek..
Zit jij VMBO? Want ik heb alleen de vakken:

Nederlands
Engels
Scheikunde
Wiskunde
Economie
Geschiedenis
Oud 10-04-2011, 10:26
Verwijderd
ik doe volgend jaar examen in:

Nederlands
Engels
Wiskunde
Economie
Technologie
Kunstvakken
Maatschappijleer

(vmbo t)
Oud 12-04-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de vakken:
- Nederlands
- Engels
- Biologie
- Duits
- Scheikunde
- Wiskunde
- Natuurkunde

Wat moet je voor biologie leren voor het CE en welke methode gebruiken jullie? En als je biologie voor jou hebt welke hoofdstukken of paragrafen moet je leren uit dat boek uit 3 en 4 vmbo. Ik sta een onvoldoende maar wil wel slagen. Je doet wel vmbo tl toch of niet. Sorry voor al die vragen. Mooie cijfers trouwens!!!!!!!
Oud 14-04-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Wat moet je voor biologie leren voor het CE en welke methode gebruiken jullie? En als je biologie voor jou hebt welke hoofdstukken of paragrafen moet je leren uit dat boek uit 3 en 4 vmbo. Ik sta een onvoldoende maar wil wel slagen. Je doet wel vmbo tl toch of niet. Sorry voor al die vragen. Mooie cijfers trouwens!!!!!!!
Voor CE Biologie
Moet je uit Biologie voor jou de hele boek kennen deel 1 +2
En uit Biologie voor jou uit de derde klas
is 'Volgens mij ook hele boek, maar dit zou ik ff vrage'

Ik heb de vakken :
Nederlands
Engels:
Geschiedenis
Biologie
Frans
Maatschappijleer;
Aardrijkskunde,

MIjn cijfers Hoe ik er nu helemaal ervoor staat:
Nederlands: 7,3
Engels: 7,1
Geschiedenis; 6,9
Biologie: 6,7
Frans:7,1
Aardrijkskunde;6,7
Maatschappijleer: 8,0
Oud 19-04-2011, 18:40
Joelyjay
Ik doe dit jaar examen in de volgenden vakken (VMBO TL) achter de vakken staan de cijfers die ik momenteel gemiddeld sta.

Engels 8
Nederlands 8
Geschiedenis 9
Economie 9
Natuurkunde 6
Wiskunde 9
Duits 6
Oud 19-04-2011, 20:38
Verwijderd
@ hierboven, ruilen van cijferlijst??^^
Oud 03-05-2011, 09:53
dianaotten
dianaotten is offline
Ja, ik doe VMBO-TL. Wij hebben de methode BIO voor jou volgensmij.. Ik leer gewoon de 2 boeken die we dit jaar hebben behandeld(de samenvattingen schrijf ik maar over denk ik dan leer ik het best.) en wij kregen nog 3 hoofdstukken gekopieërd van vorig jaar. Regeling,Zintuigelijke waarneming en voortplanting dacht ik van vorig jaar.

Ik heb m'n cijferlijst gekregen vorige week! En ik sta nu 5x een 7 en 3x een 8! Ik ben helemaal trots!
Oud 09-05-2011, 12:23
Rachelll
Rachelll is offline
ik doe het voor de 2e keer
examens zijn niet zo moeilijk ik had me
examens veeeeel hoger dan de rest van het jaar
maar het was op 1 10e net niet genoeg om te slagen.
helaas maar dit jaar slaag ik wel denk ik
heb 1, 5 voor wiskunde
4, 7ens en 2, 6en
weet alleen niet wat voor welke vakken haha
Advertentie

Regels voor berichten