Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat moet je voor biologie leren voor het CE en welke methode gebruiken jullie? En als je biologie voor jou hebt welke hoofdstukken of paragrafen moet je leren uit dat boek uit 3 en 4 vmbo. Ik sta een onvoldoende maar wil wel slagen. Je doet wel vmbo tl toch of niet. Sorry voor al die vragen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet je uit Biologie voor jou de hele boek kennen deel 1 +2 En uit Biologie voor jou uit de derde klas is 'Volgens mij ook hele boek, maar dit zou ik ff vrage' Ik heb de vakken : Nederlands Engels: Geschiedenis Biologie Frans Maatschappijleer; Aardrijkskunde, MIjn cijfers Hoe ik er nu helemaal ervoor staat: Nederlands: 7,3 Engels: 7,1 Geschiedenis; 6,9 Biologie: 6,7 Frans:7,1 Aardrijkskunde;6,7 Maatschappijleer: 8,0 |
![]() |
|
Ja, ik doe VMBO-TL. Wij hebben de methode BIO voor jou volgensmij.. Ik leer gewoon de 2 boeken die we dit jaar hebben behandeld(de samenvattingen schrijf ik maar over denk ik dan leer ik het best.) en wij kregen nog 3 hoofdstukken gekopieërd van vorig jaar. Regeling,Zintuigelijke waarneming en voortplanting dacht ik van vorig jaar.
Ik heb m'n cijferlijst gekregen vorige week! En ik sta nu 5x een 7 en 3x een 8! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik doe het voor de 2e keer
![]() examens zijn niet zo moeilijk ik had me examens veeeeel hoger dan de rest van het jaar maar het was op 1 10e net niet genoeg om te slagen. helaas maar dit jaar slaag ik wel denk ik ![]() heb 1, 5 voor wiskunde 4, 7ens en 2, 6en weet alleen niet wat voor welke vakken haha ![]() |
Advertentie |
|
|
|