![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het eigenlijk ook gewoon heel lelijk als al het haar weg moet. Dat je je bikinilijn doet dat vind ik logisch. Maar haar op de venusheuvel dat weg moet... Bij mij in het team doen ook heel veel meiden dat. Hmm dat vind ik echt er uit zien alsof je een jong meisje bent. Maargoed ik zal wel wat ouderwets zijn
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook niets, hoor, het staat zo... kaal. Kort houden, dikke prima, maar alles eraf..? Bovendien moet je dan echt een hobbyloos leventje hebben - wil je voorkomen dat er stoppels op komen, dan moet je elke dag gaan scheren. Ik heb wel betere dingen te doen zeg
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een normaal epileerapparaat en daarmee kan ik alles doen wat ik wil, zo lang ik maar een beetje oplet. En mijn huid blijft ook rood. Kwestie van door de pijn heen gaan en niet zo zeuren
![]() Wat ik van TS nog steeds niet snap, is dat het jeukt na knippen. Je kunt het toch behoorlijk kort knippen zonder daadwerkelijk iets met je huid te doen? Plukken schaamhaar kun je dan niet meer hebben, en ook geen gejeuk. |
![]() |
|
Ik haal ook niet al m'n haar weg hoor, ik vind het idd een beetje kinderachtig staan als alles weg is. ^^
Ik hou het gewoon kort en echt bij m'n vagina zelf scheer ik het af en toe wel helemaal weg (misschien 1x in de 2 weken ofzo, verder knip ik het gewoon bij), maar m'n venusheuvel hoeft nou ook niet helemaal kaal hoor. ![]() En ik heb m'n vriendje er nog nooit over horen klagen, dus 't zal wel goed zijn. XD |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #2 Verwijderd | 500 | 07-02-2011 20:54 | |
Drugs & Alcohol |
mooie uitspraken die je gezegd heb onder invloed van verdovende middelen deel II Verwijderd | 500 | 11-09-2004 18:24 | |
Lifestyle |
ik ga naar de kapper en... Poesket | 101 | 09-04-2004 21:34 | |
Muziek |
Reel Big Fish / ska topic Skatanist | 40 | 02-03-2004 19:57 | |
Seksualiteit |
Creatief met schaamhaar tjeu | 46 | 02-11-2003 17:33 | |
De Kantine |
waarvoor schaam jij je? Boogie | 26 | 23-04-2002 21:30 |