![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Soms als je doorzet bij pijn, die laten we zeggen, van 1 op 10 ongeveer een 4 voelt, kan het daarna wel lekker zijn. Maar ik ken meisjes die het echt uitgillen en niet verder kunnen. Als je dan gaat forceren gaat er echt huid stuk enzo bah. Dat is niet leuk
![]() Geduld is dus ook een schone zaak. |
![]() |
|
dat wat er te smal is, is je bekkenbodem. En die is zo smal omdat je hem waarschijnlijk ongemerkt en onbedoeld aanspant. Omdat het bijvoorbeeld toch best spannend is. Om je bekkenbodem te kunnen ontspannen, is vooral voorspel belangrijk, en zorgen dat het allemaal nat genoeg is (evt met glijmiddel)
|
Wat schijnt te kunnen helpen is om een kussen onder je billen te leggen, zodat je bekken wat hoger komen te liggen. Bij mij deed het eerst ook erg veel pijn, maar ik heb door de pijn weten te bijten en na een paar minuten ging het al beter. Ik zeg niet dat jij dit ook moet doen, misschien is jouw pijn heviger. Wat ik wel nog moet zeggen is dat het vooral met spanning te maken heeft, probeer je vooral mentaal te ontspannen, een diepe zucht te nemen en erom te lachen. Dan gaat het al snel beter.
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb zeker 5 keer moeten proberen voor hij verder kon dan die enkele cm.. maar je mag het zeker niet forceren, experimenteer wat met elkaar, vingeren, hij zou je moeten stimuleren, beffen helpt heel goed en dan moet je net op het punt dat je denkt dat je gaat klaarkomen hem in je laten. Dan sta je al heel wat wijder open, glijmiddel helpt ook wel heel goed.
|
![]() |
|
![]() |
Afgelopen zondag hebben we het weer geprobeerd, het deed behoorlijk pijn, en eerst ging ie er ook niet helemaal in want dat deed gewoon te zeer. Toen is ie gewoon steeds een klein stukje verder gegaan, maar er zit een soort randje/vlies ofzo en als ie daar tegenaan komt doet het hartstikke zeer. Dus hij is niet al te ver gegaan. Maar op 't laatst voelde het al stukken beter gelukkig (:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hm ik zal het korthouden.
Het glijmiddel van een condoom is niet het meest effectief. Zonder is ook beter voor de libido voor de man. o.a. langer een erectie. 1. Goed vochtig, in vormen van speeksel, glijmiddel of lichamelijke vochten(<- meest effectief. En ja mannen hebben ook voorvocht) 2 Ontspannen, de eerste keer, zelfs de 2e or 3de keer zal je vaginale spieren zich samentrekken als iets probeert naar binnen te gaan. Het is een instinct. Waarom? Al sla je me dood. 3 Neem de tijd. Allebei zoals eerder genoemd: Voorspel. Probeer echt in de 'mood' te komen. Vooral bij de vrouw is dit erg belangrijk. Tot het punt dat je het echt 'wil' if you get my drift. 4 Neem mij niet kwalijk voor de verwoording hiero. Maar voor de vriend, probeer hem er niet in te forceren. Speel wat met de penis zodat die goed geweekt wordt in het voorvocht en beetje bij beetje. Al is het eerst met de eikel laat de vagina gewent raken aan het feit dat er iets de wanden oprekt. Tip: eerste keer werkt het beste zonder condoom. Maar, dit is niet veilig. Laat hem niet in je baarmoeder ejaculeren ten minste. Of ga de pil slikken.
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat DP probeerde aan te geven is dat het een slecht advies is omdat klaarkomen geen vereiste is voor het oplopen van SOA's of zwangerschappen. Dus al spuit hij op het bed/de muur/haar gezicht, ze kan alsnog een SOA of een zwangerschap hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Seksualiteit |
Te kleine vagina? Zwimber | 13 | 28-04-2010 21:56 | |
De Kantine |
De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545 Verwijderd | 35 | 07-03-2009 10:41 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Lifestyle |
mooie dingen-topic grandmommy | 117 | 09-06-2006 01:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
help!!! GurlMeis | 62 | 04-02-2003 11:28 |