Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2011 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 13:14
Muk.
Heeey,
weet iemand hier toevallig welke stof er geleerd moet worden uit de methode buiteNLand? Ik heb de boeken van 4 en 5 havo, maar zou niet weten of ik alleen de CE stof moet leren, of ook de rest.
En heeft iemand ervaring met het boekje samengevat? Heeft dat nut?
Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 01-05-2011, 14:46
Jasperseryal
Jasperseryal is offline
Staat in Samengevat
Oud 01-05-2011, 18:30
Manhatten
Ik heb samengevat en ik vind het echt niet fijn leren, het zijn alleen maar feiten op een rijtje die je kan stampen.
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet leren, heb ook het buiteNLand boek, wilde vandaag beginnen maar ik vond het een beetje verwarrend allemaal..
Oud 07-05-2011, 18:10
Jasperseryal
Jasperseryal is offline
Citaat:
Ik heb samengevat en ik vind het echt niet fijn leren, het zijn alleen maar feiten op een rijtje die je kan stampen.
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet leren, heb ook het buiteNLand boek, wilde vandaag beginnen maar ik vond het een beetje verwarrend allemaal..
Ik heb sommige delen van de examenstof samengevat in een eigen samenvatting. ik moet zeggen dat de spelling et cetera af en toe niet helemaal lekker is maar ik wil hem je wel mailen als je het fijn vindt
Oud 14-05-2011, 10:24
KillZeMall
KillZeMall is offline
Arm & Rijk - hfdstk 4.
Systeem Aarde - hfdsk 1-4
Wonen in Nederland - alles
Indonesiëboekje - hfdstk 1-4

Toch...?
Advertentie

Regels voor berichten