Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2010, 16:19
Verwijderd
Beschrijf eens?
O, en zeg even hoe oud je bent alsjeblieft.
als 'vriend' of 'vriendinnetje' niet op seksueel gebied, of eigenlijk, ja emh, eigenlijk op je 'partner' te zijn.

Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 10:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2010, 16:24
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Misschien kan je proberen wat duidelijker te zijn? Heb je het over seksueel gebied? Voedsel? Mensen?
Oud 25-04-2010, 18:03
Rr0x
Rr0x is offline
Bruin, gegolfd haar tot het midden van de rug.
Een mooi licht tintje.
Mooie borsten, niet té groot.
Zeker niet te mager, maar ook weer niet te dik.
Een mooie ronde bil.
Bruine ogen.
Een lief lachje.
NIET langer als ik, ook niet als ze op hakken staat. Liever kleiner dus.

Karakter:
Zorgzaam en lief, wel een beetje arrogantie maar niet te erg, gewoon een dametje dus. Verder ook een beetje slim natuurlijk, opleiding maakt niet uit als ze maar verstandig is.

Verder als ze ook nog eens op een dikke schakelbrommer rijd in plaats van een Vespa ben ik helemaal verkocht.

Maar goed dit wil iedereen wel dus.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 12:41
Flickan
Flickan is offline
haha dat is wel apart, een ideaal iemand met maar een bil.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 18:35
Verwijderd
Wat is daar apart aan? Ik neem aan dat ie geen bril bedoelde?

En ik vind grappige mensen wel oké. Dus t liefst iemand met een flinke dosis humor. Uiterlijk vind ik niet zo interessant, zolang ik me niet schaam om ermee gezien te worden is t best.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 18:37
Verwijderd
TS begint ?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 09:23
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Bruin, gegolfd haar tot het midden van de rug.
Een mooi licht tintje.
Mooie borsten, niet té groot.
Zeker niet te mager, maar ook weer niet te dik.
Een mooie ronde bil.
Bruine ogen.
Een lief lachje.
NIET langer als ik, ook niet als ze op hakken staat. Liever kleiner dus.

Karakter:
Zorgzaam en lief, wel een beetje arrogantie maar niet te erg, gewoon een dametje dus. Verder ook een beetje slim natuurlijk, opleiding maakt niet uit als ze maar verstandig is.

Verder als ze ook nog eens op een dikke schakelbrommer rijd in plaats van een Vespa ben ik helemaal verkocht.

Maar goed dit wil iedereen wel dus.
Mee eens maar een paar aanpassingen.
- Geen dikke schakelbrommer.
- Geen bril als t even kan.
- Opleiding maakt me wel uit (kzit zelf op VWO)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 20:07
Rivka
Rivka is offline
Gewoon een lieve, vrolijke, eerlijke jongen die heel veel om me geeft. Krullen vind ik wel heel cute, mooie ogen ook en ik vind het ook fijn als-ie verzorgd is.
Oud 04-05-2010, 21:31
sweetgirl93
sweetgirl93 is offline
ik val alleen op jongens die echt té zelfverzekerd zijn
en iedereen weet, dat zijn meestal niet de betrouwbaarste!
en mn vriendin heeft nu zo'n lief verlegen vriendje en ze zijn zooooo schattig samen, ik hoop dat ik ooit nog eens op dat soort jongens val!
Is wel handig als ik ooit nog wat serieus wil met iemand
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 21:35
Dingaantouwtje
Citaat:
ik val alleen op jongens die echt té zelfverzekerd zijn
en iedereen weet, dat zijn meestal niet de betrouwbaarste!
en mn vriendin heeft nu zo'n lief verlegen vriendje en ze zijn zooooo schattig samen, ik hoop dat ik ooit nog eens op dat soort jongens val!
Is wel handig als ik ooit nog wat serieus wil met iemand
Misschien komt het omdat de zelfverzekerde jongens vaak degenen zijn waarbij je bijna niks hoeft te doen: Alles gaat vanzelf. Maar uiteindelijk zijn zij het beu en gaan ze er vantussen, dus het is inderdaad beter om wat meer energie erin te steken soms
Oud 04-05-2010, 21:45
sweetgirl93
sweetgirl93 is offline
Citaat:
Misschien komt het omdat de zelfverzekerde jongens vaak degenen zijn waarbij je bijna niks hoeft te doen: Alles gaat vanzelf. Maar uiteindelijk zijn zij het beu en gaan ze er vantussen, dus het is inderdaad beter om wat meer energie erin te steken soms
jaaaaa je hebt echt helemaal gelijk! ik ga het proberen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 20:13
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
.. en ik vind het ook fijn als-ie verzorgd is.
Dat lijkt me iets algemeens, maar ik knap wel af op hakken en te kleine rokjes eerlijk gezegd. Kvind t maar niks. Sommige meisjes kunnen 't hebben maar ik val dr niet op. Misschien verandert die mening nog wel. En ja, bruin haar vind ik veel leuker dan blond.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 20:42
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat lijkt me iets algemeens
Dat lijkt misschien, maar het zou je verbazen hoe onverzorgd sommige jongens van mijn leeftijd zijn .
Oud 05-05-2010, 20:50
Sleepwalker³²
Sleepwalker³² is offline
Het belangrijkste is
Dat ze lief is
Dat ze grappig is.
Dat je goed mee kunt praten
Dat ze niet arrogant is.

En een extraatje is dat ze
Een beetje getint
Mooie lichte ogen dus geen bruin
Bruin haar
Niet te dun en niet te dik
Oud 05-05-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt misschien, maar het zou je verbazen hoe onverzorgd sommige jongens van mijn leeftijd zijn .
Welke leeftijd ?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 08:23
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Hm bij mij valt t wel mee hoor. Zo'n beetje iedereen loopt wel in nette of dure kleren, zoals Jack&Jones Adidas etc. Niemand die nog vreselijk afknapt op kleren eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Mee eens maar een paar aanpassingen.
- Geen dikke schakelbrommer.
- Geen bril als t even kan.
- Opleiding maakt me wel uit (kzit zelf op VWO)
Waarom niet? Er zijn ook hele hippe brillen hoor, ze komen niet allemaal uit het jaar 0.

Oh en opleiding maakt me niet enorm uit, als het verschil maar niet te groot is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 18:13
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Waarom niet? Er zijn ook hele hippe brillen hoor, ze komen niet allemaal uit het jaar 0.

Oh en opleiding maakt me niet enorm uit, als het verschil maar niet te groot is.
Ik weet niet, maar ik heb liever iemand zonder dan met bril tenzij het haar heel goed staat. We hebben het hier over 'helemaal mijn type' dus dan kies ik zonder. Kan best zijn dat ik toch een vriendin krijg met een bril hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 18:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hou van donker haar en van gezichtsbeharing (snorren, emg <3). De jongeman in kwestie moet arrogant maar ook nobel en rechtvaardig zijn en ik moet wel een goed gesprek met hem kunnen voeren en hij moet zich ook weer niet in alles beter voelen dan mij. Verder moet hij ergens heel goed in zijn en moet hij sterk zijn en geld hebben.

En kunnen toveren en een wit paard hebben, jajajaja.

Met citaat reageren
Oud 08-05-2010, 19:47
Swlabr
Swlabr is offline
Grote tetten.
Oud 09-05-2010, 01:41
Armoed
Armoed is offline
Ik pas weer lekker in alle lijstjes.
Oud 10-05-2010, 21:37
something..
something.. is offline
Citaat:
haha dat is wel apart, een ideaal iemand met maar een bil.

oke dat vond ik even grappig schoot spontaan in de lach x'D
Oud 10-05-2010, 21:59
xxboyxx
xxboyxx is offline
Ze moet lief zijn en humor hebben en een beetje een speciaal caracter
apsoluut geen arrogant tutje !!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 21:25
Lauraaa!
Lauraaa! is offline
een jongen die niet alleen op uiterlijk afgaat,
en van je houdt omdat JIJ het bent.
Gewoon een jongen die lief voor je is en waar je goed mee kan praten.
Eentje waar je alles mee kan delen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 21:59
Dingaantouwtje
Ik hou erg van meisjes die impulsief zijn, zich niet schamen om wat dan ook te zeggen, dingen DOET en er niet alleen maar over praat. Meisjes moeten sowieso een soort vertrouwen uitstralen, want mijn gevoel heeft meestal gelijk. Als iemand verliefd op me is wil ik ook dat diegene alleen op mij verliefd is en niet een of ander oerinstinct achternagaat als ik er even niet ben. Bovendien zorgt dat er weer voor dat ik te vertrouwen ben.

Kwa uiterlijk: Verzorgd, liefst zacht (aan iemands lichaam, of het nou benen of wangen zijn, kunnen zitten zonder dat het al je kracht kost omdat het zo stroef is, schuurpapier is niet echt wenselijk en zweetzwembaden ook niet, behalve in het heetst van de strijd uhu.) Ik val erg op heldere ogen en stijl haar (kleur maakt niet echt uit) maar dan zonder uitstekende oren of futloze pony's. Ik val op slank en niet op mager, het liefst zelfs een beetje spier (niet op de sixpack manier, maar op de lijntje manier), ik vind het erg moeilijk om verliefd te worden op stevigere mensen. Gewoon omdat ik het irritant vind om daarmee enig seksueel contact te hebben (krijg mijn hand niet in je broek! Doe effe een knoopje los. ZUCHT), en omdat ze vaak een conditie van nul hebben en ik heb meer lol als ik samen met geweldige vriendin x wat langer rond kan rennen en kan stoeien en dergelijke. Bruine ogen vind ik niet echt mooi, maar dat boeit ook niet echt Een enorme afknapper is bij mij aanstellen over ouders en dergelijke, ik vind dat je het beste uit je leven moet halen en niet de hele dag moet zitten zeuren.

Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 22:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2010, 22:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewoon een lieve, vrolijke, eerlijke jongen die heel veel om me geeft. Krullen vind ik wel heel cute, mooie ogen ook en ik vind het ook fijn als-ie verzorgd is.
Ben ik het helemaal mee eens. Eentje die lief voor me is en me niet belazerd
Een lekker kontje niet zo een die verdwijnt als hij een broek aantrekt. Gespierd, maar niet achterlijk veel, echt een blokkenbuik hoeft niet, maar lichtjes is wel mooi en niet teveel lichaamshaar, bah. Ook niet teveel vieze gel in zijn haar, waar ik dan weer doorheen ga met mijn hand. Eentje waar ik me veilig bij voel als er ruzie uitbreekt, maar het niet gaat opzoeken.
Als hij niet obsessed is met voetbal, ben ik eigenlijk allang blij.

Oh, en voor de vrouwen: Eentje die zelfverzekerd is, maar niet arrogant. Ik heb er geen zin in om elke keer te zeggen dat ze écht niet dik/lelijk is, als zij maar blijft roepen dat het wel zo is. Ja, mijn smaak in krullen is algemeen, dus dat zou leuk zijn, maar niet erg belangrijk. Liever niet teveel make up, helemaal niet als ze het niet nodig heeft. Oh, en liever eentje die openlijk uit de kast is.

In beide gevallen zijn rokers welkom (is geen must maar wel fijn als er iemand naast me niet de hele tijd zit te huilen dat hij/zij zo'n last van de rook heeft en minder vies voor de ander), skills in bed zou ook leuk zijn en drugs.. Ik ben echt niet moeilijk, maar als hij/zij de hele dag zit te blowen, heb ik ook niks aan hem/haar. Drank is prima, maar als hij/zij er stom door gaat doen, ben ik daar ook gauw klaar mee.
Oh, en niet zeiken over mijn muzieksmaak en het menen (plagen oke). Ik zal het heus niet opzetten als hij/zij erbij is, maar het niet om aan te horen vindt.

Omg, ik snap nu waarom ik vrijgezel ben
Oud 15-05-2010, 22:18
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ben ik het helemaal mee eens. Eentje die lief voor me is en me niet belazerd
Een lekker kontje niet zo een die verdwijnt als hij een broek aantrekt. Gespierd, maar niet achterlijk veel, echt een blokkenbuik hoeft niet, maar lichtjes is wel mooi en niet teveel lichaamshaar, bah. Ook niet teveel vieze gel in zijn haar, waar ik dan weer doorheen ga met mijn hand. Eentje waar ik me veilig bij voel als er ruzie uitbreekt, maar het niet gaat opzoeken.
Als hij niet obsessed is met voetbal, ben ik eigenlijk allang blij.

Oh, en voor de vrouwen: Eentje die zelfverzekerd is, maar niet arrogant. Ik heb er geen zin in om elke keer te zeggen dat ze écht niet dik/lelijk is, als zij maar blijft roepen dat het wel zo is. Ja, mijn smaak in krullen is algemeen, dus dat zou leuk zijn, maar niet erg belangrijk. Liever niet teveel make up, helemaal niet als ze het niet nodig heeft. Oh, en liever eentje die openlijk uit de kast is.

In beide gevallen zijn rokers welkom (is geen must maar wel fijn als er iemand naast me niet de hele tijd zit te huilen dat hij/zij zo'n last van de rook heeft en minder vies voor de ander), skills in bed zou ook leuk zijn en drugs.. Ik ben echt niet moeilijk, maar als hij/zij de hele dag zit te blowen, heb ik ook niks aan hem/haar. Drank is prima, maar als hij/zij er stom door gaat doen, ben ik daar ook gauw klaar mee.
Oh, en niet zeiken over mijn muzieksmaak en het menen (plagen oke). Ik zal het heus niet opzetten als hij/zij erbij is, maar het niet om aan te horen vindt.

Omg, ik snap nu waarom ik vrijgezel ben
Vrijgezel zijn bij meisjes is eerder een combinatie eisen + uiterlijk, bijna nooit alleen maar eisen.
Oud 16-05-2010, 01:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vrijgezel zijn bij meisjes is eerder een combinatie eisen + uiterlijk, bijna nooit alleen maar eisen.
Dus ik ben ook nog lelijk
Oud 16-05-2010, 02:29
Volk
Volk is offline
Hij moet lief zijn, te vertrouwen en aardig en de juiste geur hebben. Hij moet een levensstijl hebben die te combineren is met de mijne en een beetje hetzelfde idee hebben voor de toekomst. Dat was het wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 07:31
Dingaantouwtje
Volk, dat "zelfde idee voor de toekomst" is voor mij inderdaad ook erg belangrijk. Vriendinnen van: "Jaaa ik wil duizend jaar gaan reizen als ik klaar ben met school" geven mij een beetje een bang gevoel.
Oud 16-05-2010, 10:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Grote tetten.
Citaat:
Ik pas weer lekker in alle lijstjes.

respect trouwens als je in mijn lijstje past, ik dacht dat magie niet bestond
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 16:02
Armoed
Armoed is offline
Ik kan toveren en heb ook een witte baard

En trouwens ook grotere tetten dan de meeste dames, en dat is geen gyno.
Oud 16-05-2010, 16:05
k@rlijn
k@rlijn is offline
stoer en tegelijkertijd luek uiterlijk.
maar heel erg lief
niet egt zo,n drukte maaker. (14)jaar thja
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 18:46
Yasminalove
Yasminalove is offline
Iemand die ouder(18 ofzo) is dan mij met donker haar en donkere ogen, niet te dik niet te dun(gewoon normaal), iets langer dan mij, begripvol, eerlijk, een beetje hetzelfde als mij(beetje zelfde soort ideeen over het leven en over later)..

iemand die gewoon heel veel op mij lijkt qua uiterlijk en innerlijk, dus die veel gemeen heeft.
iemand die ook vegetarisch is en niet rookt niet drinkt etc..(als mij)

Ik ben wel een beetje het drama type(heb veel meegemaakt) dus ik hou wel van iemand die het niet erg vind om heel veel te praten over problemen

ook hou ik niet van pesters. ik wil iemand die in ieder geval nooit pest of anderen voor zijn plezier kwetst.

Iemand die zich te stoer kleed hoeft ook niet, ik hou van doodgewone jongens.
iemand die straattaal praat hoef ik ook niet.
Ik wil iemand zonder geloof of geen streng geloof want ik geloof zelf ook niks,
ik wil me niet gaan bekeren of meedoen of wat dan ook.
(ik geloof niets en ik kan ook niet gedwongen worden iets te gaan geloven)

Ik hou van hollandse jongens, dat weet ik want ik heb alleenmaar zulke gehad en dat was zeker niet slecht die passen ook het meest bij wat ik graag wil. Naja buitenlandse mensen hebben bijna altijd een geloof en daar heb ik dan weer niet zoveel mee. Dat betekent niet dat iedere hollander bij mij past maar, de ervaringen die ik heb zijn wel goed Ik vind dat ze het meest vrij zijn in je eigen keuzes maken ten opzichte van anderen soorten mensen.

Een bril of niet dat maakt niet uit, want dat heb ik zelf ook.

Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou een beschrijving maken over mijn vriendje, maarja . He.
Oud 16-05-2010, 22:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
@ Yasminalove: hoe kom je erbij dat buitenlandse mensen altijd een geloof hebben, of vaker dan Nederlanders?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 20:35
Yasminalove
Yasminalove is offline
@fizzle-fluffy:

nou ik zit op school en woon in een wijk met alleen maar buitenlanders en ben er nog nooit een tegengekomen zonder geloof, bij hollanders wel.

en ik heb ooit in hoogeveen(drenthe) gewoond bijna alleen maar hollanders daar had de helft van de klas geen geloof, en nu woon ik in amsterdam en zie ik wel verschil.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 17:00
*flawless*
*flawless* is offline
Ik val op oudere jongens, qua uiterlijk en qua karakter - niet altijd in mijn voordeel: grote leeftijdsverschillen soms-
Meestal donker haar. Blond trekt me op de een of andere manier niet zo.
Stoppels zijn sexy

Veel meiden willen graag een spierbundel oid, maar dat hoeft van mij niet. Hij mag best een beetje chubby zijn, maar dan wel chubby en schattig tegelijk
- niet dat ik problemen heb met spierbundels, maargoed -

Langer dan mij is niet zo'n probleem, ben zelf namelijk maar 1.58 xD

Qua karakter: lief, eerlijk, ondernemend, sociaal. En hij MOET dezelfde muzieksmaak hebben. Geen hiphoppers voor mij dus.

Ik zeg natuurlijk niet dat een uitzondering niet mogelijk is
Oud 18-05-2010, 17:22
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
@ Yasminalove: hoe kom je erbij dat buitenlandse mensen altijd een geloof hebben, of vaker dan Nederlanders?
Omdat iedereen in zijn gezicht geslagen wordt met dit (in NL)?
Oud 18-05-2010, 20:01
Dingaantouwtje
Discussies over het geloof kunnen op andere plekken worden gevoerd! Omschrijf hier je ideale partner.
Oud 19-05-2010, 18:53
silentbob
silentbob is offline
ik ben toch wel redelijk gericht op uiterlijk geloof ik, dus zowieso een mooi uiterlijk, wat voor mij bestaat uit *dubbele punt die ik niet kan vindcen omdat toetsenbord raar doet, net als dat ik dit tussen vierkante haakjes had willen zetten*

haarkleur maak niet zoveel uit zolang het maar niet rood is(hoewel ik me er bij roodbruin waarschijnlijk nog wel over heen zou kunnen zetten als de rest goed is, maar geen knalrood)
huidskleur alles behalve echt donker(om 1 of andere reden vind ik dat gewoon niet mooi, terwijl ik echt niet racistisch ben, net als bij rood haar)
niet dik, maar ook zeker niet te dun, gewoon mooi slank
tieten liever wat te klein dan te groot
maar het belangrijkste is een mooi gezicht, en een mooi geheel

persoonlijkheid ^nu is het sterretje ook weer ergens anders heen gegaan...^
humor, maar af en toe ook eens een lekker diep filosofisch gesprek kunnen hebben
liefst iemand die veel initiatief neemt aangezien ik vaak wat passief ben
iemand die mij tegen durft te spreken, dus karakter en zelfverzekerd, maar tegelijk niet mij fundamenteel probeert te veranderen ofzo, aangezien ik erg koppig ben en me door niemand zomaar dingen op laat leggen, maar een suggestie mag natuurlijk altijd
en dus ook niet iemand die mij constant de les leest en me probeert te overheersen, ben een groot liefhebber van m´n persoonlijke vrijheid
geen bitch, wel plagen
muzieksmaak liefst overlappend met de mijne, maar geen must
hou niet zo van de geur van roken, maar heb niet echt iets tegen rokers
geen problemen met dat ik af en toe blow(zou ook mooi zijn als ze dat zelf ook doet maar hoeft natuurlijk niet)
liefst niet gelovig, of in elk geval niet extremistisch(en daar bedoel ik dus ook extremistische christenen mee), bijv. een gematigde christen zou ik dan wel weer leuk mee kunnen discusseren, maar denk toch dat het dan minder snel een langdurige relatie wordt dan bij iemand die niet gelooft
intelligent is denk ik ook wel handig, aangezien die filosofische gesprekken dan wat handiger zijn en het dan wss beter klikt omdat ik zelf ook wel intelligent ben
kritisch zijn, ´outside the box´ kunnen denken, creatief kunnen denken etc, dus niet alles geloven ´want dat zegt...´ maar er zelf over na denken, maar dat gaat denk ik ook wel deels samen met intelligentie

ben nog best wel veeleisend geloof ik
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 20:06
Toneless
Toneless is offline
Citaat:
Grote tetten.
Oud 20-05-2010, 13:53
Rysair
Rysair is offline
bruin haar met zon grote zonnebril ! HOT
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 20:34
axelf
axelf is offline
bruin haar
lang tot iets na de schouders
niet te grote borsten
ongeveer even groot als mij (1m 75)
blank maar bebruind door de zon
niet te dik en niet te slank
mooie glimlach
vriendelijk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 16:39
Bright Blue
Bright Blue is offline
Innerlijk:
Ik hou van jongens die een beetje initiatief nemen, en niet te verlegen zijn. Op sommige momenten kan dat harstikke lief zijn, maar op sommige momenten kan ik me er heel erg aan ergeren (bijv. bij zoenen enzo).
Ik kan verder niet echt uitleggen hoe mijn droom jongen moet zijn. Het moet eigenlijk gewoon klikken.
En stiekem vind ik de spanning van elkaar nog niet helemaal kennen, en elkaar ontdekken, een van de leukste dingen. Ik vind ook dat ik met hem moet kunnen praten. Dat hij kan práten, zich kan uiten.

Uiterlijk:
Het liefst bruin of blond haar (of rood vind ik ook super mooi). Het klinkt misschien gek, maar ik val eigenlijk niet echt op jongens met een tintje. De kleur ogen maakt me echt helemaal niks uit. Al vind ik groenne ogen toch wel heel erg speciaal.. Hij moet een beetje een sprekend uiterlijk hebben. En ik heb een soort zwak voor jongens die toneel spelen of in een bandje zitten. En ik heb ook een zwak voor jongens met krullend haar Ik weet niet hoe dat komt, maar ik heb al 2 vriendjes gehad met krullend bruin haar ^^. Kwa lengte, hij moet langer dan mij zijn. Anders voel ik me zo groot. En het liefst een beetje spieren, maar niet super veel ofzo. Wanneer een jongen een mooie buik heeft vind ik dat echt een groot pluspunt .

Oh, en hij moet sportief zijn. Zowel kwa innerlijk als kwa uiterlijk.

Eigenlijk is het gewoon het belangrijkst dat heb klikt.. En ik kan wel een hele lijst schrijven waar mijn droom jongen aan moet voldoen, maar dat heeft gewoon geen enkele zin.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 10:49
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Het liefst bruin of blond haar (of rood vind ik ook super mooi).
Wil niet vervelend zijn ofzo, maar volgens mij heb je verder alleen nog maar zwart. Dus je zegt eigenlijk dat alles wel zon beetje ok is.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 17:33
Dingaantouwtje
Citaat:
Wil niet vervelend zijn ofzo, maar volgens mij heb je verder alleen nog maar zwart. Dus je zegt eigenlijk dat alles wel zon beetje ok is.
Donkerblond, paars, groen, blauw, kan allemaal prima tegenwoordig!
Oud 25-05-2010, 06:32
Sherlock
Sherlock is offline
Spontaan, iemand met wie ik kan praten/filosoferen/discuseren, liever geen geloof, humor is belangrijk en uiterlijk tjaa ik heb zelf een grens die ik goed ken maar moeilijk uit te leggen is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 20:01
Rivka
Rivka is offline
Je probeert 't niet eens!
Oud 27-05-2010, 14:52
liansee321
liansee321 is offline
hij heeft donkerblond/bruin haar
krullen of met gel naar voren gedingest. (NIET zoals justin bieber, oh alsjeblieft niet)
een mooi gebit
vans of allstars is een must
en hij moet langer zijn dan ik.
en 2-3 jaar ouder. het liefst.
en ik hou meer van blanke jongens.
nederlands, maar brits of amerikaans is ook vet sexy xD

qua karakter:
verlegen vind ik SUPERlief.
maar hij moet wel het initiatief nemen, want daar ben ik een te grote schijterd voor.
hij moet romantisch zijn.
en spontaan.
en humor hebben, gewoon een beetje mijn humor, anders werkt die humor alsnog niet.
en lekker klef xD
en dezelfde muziek luisteren. of in ieder geval indie rock enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten