Advertentie | |
|
![]() |
|
Gewoon een lieve, vrolijke, eerlijke jongen die heel veel om me geeft. Krullen vind ik wel heel cute, mooie ogen ook en ik vind het ook fijn als-ie verzorgd is.
|
ik val alleen op jongens die echt té zelfverzekerd zijn
![]() en iedereen weet, dat zijn meestal niet de betrouwbaarste! en mn vriendin heeft nu zo'n lief verlegen vriendje en ze zijn zooooo schattig samen, ik hoop dat ik ooit nog eens op dat soort jongens val! Is wel handig als ik ooit nog wat serieus wil met iemand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het belangrijkste is
Dat ze lief is Dat ze grappig is. Dat je goed mee kunt praten Dat ze niet arrogant is. En een extraatje is dat ze ![]() Een beetje getint Mooie lichte ogen dus geen bruin Bruin haar Niet te dun en niet te dik
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en opleiding maakt me niet enorm uit, als het verschil maar niet te groot is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik hou van donker haar en van gezichtsbeharing (snorren, emg <3). De jongeman in kwestie moet arrogant maar ook nobel en rechtvaardig zijn en ik moet wel een goed gesprek met hem kunnen voeren en hij moet zich ook weer niet in alles beter voelen dan mij. Verder moet hij ergens heel goed in zijn en moet hij sterk zijn en geld hebben.
En kunnen toveren en een wit paard hebben, jajajaja. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik hou erg van meisjes die impulsief zijn, zich niet schamen om wat dan ook te zeggen, dingen DOET en er niet alleen maar over praat. Meisjes moeten sowieso een soort vertrouwen uitstralen, want mijn gevoel heeft meestal gelijk. Als iemand verliefd op me is wil ik ook dat diegene alleen op mij verliefd is en niet een of ander oerinstinct achternagaat als ik er even niet ben. Bovendien zorgt dat er weer voor dat ik te vertrouwen ben.
Kwa uiterlijk: Verzorgd, liefst zacht (aan iemands lichaam, of het nou benen of wangen zijn, kunnen zitten zonder dat het al je kracht kost omdat het zo stroef is, schuurpapier is niet echt wenselijk en zweetzwembaden ook niet, behalve in het heetst van de strijd uhu.) Ik val erg op heldere ogen en stijl haar (kleur maakt niet echt uit) maar dan zonder uitstekende oren of futloze pony's. Ik val op slank en niet op mager, het liefst zelfs een beetje spier (niet op de sixpack manier, maar op de lijntje manier), ik vind het erg moeilijk om verliefd te worden op stevigere mensen. Gewoon omdat ik het irritant vind om daarmee enig seksueel contact te hebben (krijg mijn hand niet in je broek! Doe effe een knoopje los. ZUCHT), en omdat ze vaak een conditie van nul hebben en ik heb meer lol als ik samen met geweldige vriendin x wat langer rond kan rennen en kan stoeien en dergelijke. Bruine ogen vind ik niet echt mooi, maar dat boeit ook niet echt ![]()
Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 22:37. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een lekker kontje ![]() ![]() Als hij niet obsessed is met voetbal, ben ik eigenlijk allang blij. Oh, en voor de vrouwen: Eentje die zelfverzekerd is, maar niet arrogant. Ik heb er geen zin in om elke keer te zeggen dat ze écht niet dik/lelijk is, als zij maar blijft roepen dat het wel zo is. Ja, mijn smaak in krullen is algemeen, dus dat zou leuk zijn, maar niet erg belangrijk. Liever niet teveel make up, helemaal niet als ze het niet nodig heeft. Oh, en liever eentje die openlijk uit de kast is. In beide gevallen zijn rokers welkom (is geen must ![]() Oh, en niet zeiken over mijn muzieksmaak en het menen (plagen oke). Ik zal het heus niet opzetten als hij/zij erbij is, maar het niet om aan te horen vindt. Omg, ik snap nu waarom ik vrijgezel ben ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Iemand die ouder(18 ofzo) is dan mij met donker haar en donkere ogen, niet te dik niet te dun(gewoon normaal), iets langer dan mij, begripvol, eerlijk, een beetje hetzelfde als mij(beetje zelfde soort ideeen over het leven en over later)..
iemand die gewoon heel veel op mij lijkt qua uiterlijk en innerlijk, dus die veel gemeen heeft. iemand die ook vegetarisch is en niet rookt niet drinkt etc..(als mij) Ik ben wel een beetje het drama type(heb veel meegemaakt) dus ik hou wel van iemand die het niet erg vind om heel veel te praten over problemen ![]() ook hou ik niet van pesters. ik wil iemand die in ieder geval nooit pest of anderen voor zijn plezier kwetst. Iemand die zich te stoer kleed hoeft ook niet, ik hou van doodgewone jongens. iemand die straattaal praat hoef ik ook niet. Ik wil iemand zonder geloof of geen streng geloof want ik geloof zelf ook niks, ik wil me niet gaan bekeren of meedoen of wat dan ook. (ik geloof niets en ik kan ook niet gedwongen worden iets te gaan geloven) Ik hou van hollandse jongens, dat weet ik want ik heb alleenmaar zulke gehad en dat was zeker niet slecht ![]() ![]() Een bril of niet dat maakt niet uit, want dat heb ik zelf ook. Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 19:01. |
![]() |
|
@fizzle-fluffy:
nou ik zit op school en woon in een wijk met alleen maar buitenlanders en ben er nog nooit een tegengekomen zonder geloof, bij hollanders wel. en ik heb ooit in hoogeveen(drenthe) gewoond bijna alleen maar hollanders daar had de helft van de klas geen geloof, en nu woon ik in amsterdam en zie ik wel verschil. |
![]() |
|
![]() |
Ik val op oudere jongens, qua uiterlijk en qua karakter - niet altijd in mijn voordeel: grote leeftijdsverschillen soms-
Meestal donker haar. Blond trekt me op de een of andere manier niet zo. Stoppels zijn sexy ![]() Veel meiden willen graag een spierbundel oid, maar dat hoeft van mij niet. Hij mag best een beetje chubby zijn, maar dan wel chubby en schattig tegelijk ![]() - niet dat ik problemen heb met spierbundels, maargoed - Langer dan mij is niet zo'n probleem, ben zelf namelijk maar 1.58 xD Qua karakter: lief, eerlijk, ondernemend, sociaal. En hij MOET dezelfde muzieksmaak hebben. Geen hiphoppers voor mij dus. ![]() Ik zeg natuurlijk niet dat een uitzondering niet mogelijk is ![]()
|
![]() |
ik ben toch wel redelijk gericht op uiterlijk geloof ik, dus zowieso een mooi uiterlijk, wat voor mij bestaat uit *dubbele punt die ik niet kan vindcen omdat toetsenbord raar doet, net als dat ik dit tussen vierkante haakjes had willen zetten*
haarkleur maak niet zoveel uit zolang het maar niet rood is(hoewel ik me er bij roodbruin waarschijnlijk nog wel over heen zou kunnen zetten als de rest goed is, maar geen knalrood) huidskleur alles behalve echt donker(om 1 of andere reden vind ik dat gewoon niet mooi, terwijl ik echt niet racistisch ben, net als bij rood haar) niet dik, maar ook zeker niet te dun, gewoon mooi slank tieten liever wat te klein dan te groot maar het belangrijkste is een mooi gezicht, en een mooi geheel persoonlijkheid ^nu is het sterretje ook weer ergens anders heen gegaan...^ humor, maar af en toe ook eens een lekker diep filosofisch gesprek kunnen hebben liefst iemand die veel initiatief neemt aangezien ik vaak wat passief ben iemand die mij tegen durft te spreken, dus karakter en zelfverzekerd, maar tegelijk niet mij fundamenteel probeert te veranderen ofzo, aangezien ik erg koppig ben en me door niemand zomaar dingen op laat leggen, maar een suggestie mag natuurlijk altijd en dus ook niet iemand die mij constant de les leest en me probeert te overheersen, ben een groot liefhebber van m´n persoonlijke vrijheid geen bitch, wel plagen muzieksmaak liefst overlappend met de mijne, maar geen must hou niet zo van de geur van roken, maar heb niet echt iets tegen rokers geen problemen met dat ik af en toe blow(zou ook mooi zijn als ze dat zelf ook doet maar hoeft natuurlijk niet) liefst niet gelovig, of in elk geval niet extremistisch(en daar bedoel ik dus ook extremistische christenen mee), bijv. een gematigde christen zou ik dan wel weer leuk mee kunnen discusseren, maar denk toch dat het dan minder snel een langdurige relatie wordt dan bij iemand die niet gelooft intelligent is denk ik ook wel handig, aangezien die filosofische gesprekken dan wat handiger zijn en het dan wss beter klikt omdat ik zelf ook wel intelligent ben kritisch zijn, ´outside the box´ kunnen denken, creatief kunnen denken etc, dus niet alles geloven ´want dat zegt...´ maar er zelf over na denken, maar dat gaat denk ik ook wel deels samen met intelligentie ben nog best wel veeleisend geloof ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
Innerlijk:
Ik hou van jongens die een beetje initiatief nemen, en niet te verlegen zijn. Op sommige momenten kan dat harstikke lief zijn, maar op sommige momenten kan ik me er heel erg aan ergeren (bijv. bij zoenen enzo). Ik kan verder niet echt uitleggen hoe mijn droom jongen moet zijn. Het moet eigenlijk gewoon klikken. En stiekem vind ik de spanning van elkaar nog niet helemaal kennen, en elkaar ontdekken, een van de leukste dingen. ![]() Uiterlijk: Het liefst bruin of blond haar (of rood vind ik ook super mooi). Het klinkt misschien gek, maar ik val eigenlijk niet echt op jongens met een tintje. De kleur ogen maakt me echt helemaal niks uit. Al vind ik groenne ogen toch wel heel erg speciaal.. Hij moet een beetje een sprekend uiterlijk hebben. En ik heb een soort zwak voor jongens die toneel spelen of in een bandje zitten. En ik heb ook een zwak voor jongens met krullend haar ![]() ![]() ![]() Oh, en hij moet sportief zijn. Zowel kwa innerlijk als kwa uiterlijk. Eigenlijk is het gewoon het belangrijkst dat heb klikt.. En ik kan wel een hele lijst schrijven waar mijn droom jongen aan moet voldoen, maar dat heeft gewoon geen enkele zin. ![]() |
![]() |
|
![]() |
hij heeft donkerblond/bruin haar
krullen of met gel naar voren gedingest. (NIET zoals justin bieber, oh alsjeblieft niet) een mooi gebit vans of allstars is een must ![]() en hij moet langer zijn dan ik. en 2-3 jaar ouder. het liefst. en ik hou meer van blanke jongens. nederlands, maar brits of amerikaans is ook vet sexy xD qua karakter: verlegen vind ik SUPERlief. maar hij moet wel het initiatief nemen, want daar ben ik een te grote schijterd voor. hij moet romantisch zijn. en spontaan. en humor hebben, gewoon een beetje mijn humor, anders werkt die humor alsnog niet. ![]() en lekker klef xD en dezelfde muziek luisteren. of in ieder geval indie rock enzo. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
beantwoord deze vragen plz browneyes | 31 | 11-04-2002 21:09 |