Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 12:34. |
![]() |
|
Ik ben dit nog nooit tegengekomen en heb er zelf ook nooit last van gehad na het (tijdelijk) stoppen met roken van cannabis. Dat ik er geen last van heb wil natuurlijk niet zeggen dat het niet bestaat maar gezien de reacties en na een snelle search op google heb ik er niet echt iets zinnigs over gevonden.
Heb je toevallig je eetpatroon aangepast? Ben je naast cannabis nog iets anders (medicijnen op wat voor manier dan ook bijvoorbeeld) gaan gebruiken? Ik krijg ook last van m'n maag als ik teveel rook (tabak en last in de vorm van kotsneigingen die ik voel opkomen vanuit vermoedelijk m'n maag voor zover dat mogelijk is maar een medisch wonder ben ik niet so annyone correct me if i'm wrong) maar dat houd natuurlijk geen verband met het stoppen met roken van cannabis. Ik heb dus eigenlijk geen idee maar acht het erg onwaarschijnlijk.
|
Wanneer je last van je stress hebt, heeft dit vaak ook zijn weerslag op je lichaam. Iedereen heeft een zwakke plek; de één krijgt overweldigende hoofdpijnen de ander ervaart een aanslag op zijn spijsverteringsgestel (etc).
Indien blowen voor jou de functie ontspannen heeft, kan dat een verklarende oorzaak zijn?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb precies hetzelfde probleem. Exact zoals het hier wordt beschreven.
Ik rook één jointje per avond al meer dan 3 jaar lang. Ik sla wel eens 5 dagen over, om de twee maanden of zo, maar dan heb ik gedurend die tijd echt de hele dag door last van mijn maag. Als ik een strakke deadline heb, kan ik dan wel de discipline opbrengen om niet te roken tot dat ik klaar ben met het project, maar dan is die pijn ook erger. Als ik daarna een jointje rook is het na 5 seconden of zo meteen weg ![]() Ik rook geen cigaret, ik drink wel eens een biertje met uitgaan maar dat is 1x per 2maanden of nog minder... het liefste drink ik helemaal niet. Ben al bij de huisarts geweest en hij zegt dat het misschien door streess komt. Het zal wel... maar hij weet het ook niet precies wat de oplossing zou kunnen zijn. Ik heb al verschillende medicaties gehad maar zonder enige effect. Ik ben welleens 3 maanden gestopt en daarna halfjaar. Ik moest naar het buitenland en al die tijd had ik maagpijn, constant. En ik dacht niet eens aan een jointje Ik heb nog nooit hevige afkickverschijnssel gehad, zou dit misschien een soort van afkick verschijnssel kunnen zijn?? Mijn excuses voor m'n lang verhaal... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|