Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2011, 16:32
...Nynke...
...Nynke... is offline
Hoi!

Vorige week donderdag is mijn verkering van 14 maanden uit gegaan. Ik heb het er met hem over gehad dat het niet meer ging en dat het beter was als we uit elkaar gingen. Hij was het hier mee eens en zei zelf dat hij ook al van plan was het uit te maken omdat het echt kut tussen ons ging. Maar nu ben ik diezelfde avond (was een festival) een andere leuke jongen tegengekomen. Ik heb toen met hem gezoend en die dagen daarna heb ik heb ook wel veel gezien en gesproken enz. omdat ik bij hem in de vriendenploeg zit. Het is een erg leuke jongen en ik zou ook wel wat met hem willen maar ik vind het wat sneu voor mijn ex en ik vind het leeftijdverschil ( ik 16 hij 22) wat groot. Maar verder zie ik wel mogenlijkheden dat het wat word...

Wat moet ik?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2011, 17:04
Verwijderd
Blijf met je ex vrienden. Meer kun je hem niet geven. Weet niet of ie erg verdrietig was. En voor een 16 jarige is een 20 ger best oud maar dat weet je. Weet niet of die 6 jaar leeftijds verschil problemen gaat bezorgen. Maar als je er echt wil voor gaan dan zou ik er voor gaan. Succes!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 17:06
Catch
Catch is offline
Je bent er denk ik nog niet overheen dus beter ga je voorlopig geen relaties aan. Scharrelen is prima, maar misschien is het handig het voorlopig discreet te houden zodat je hem niet kwetst. In principe ben je hem niets verplicht en ben je nu vrij, maar bedenk even wat je er andersom van zou vinden.

En vrienden blijven is niet altijd een goed plan, dat moet je echt goed aanvoelen. En dan nog is het lastig.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 19:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je ex is toch niet jouw probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 19:41
...Nynke...
...Nynke... is offline
dankjewel voor de reacties heb er wel wat aan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 21:04
MiBe
MiBe is offline
Dezelfde avond met een ander zoenen, hoe kansloos. Buiten dat, iemand van 22 die niemand van z'n eigen leeftijd kan krijgen en dus maar achter een meisje van 16 aangaat is minstens zo kansloos.
Oud 10-06-2011, 18:06
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dezelfde avond met een ander zoenen, hoe kansloos. Buiten dat, iemand van 22 die niemand van z'n eigen leeftijd kan krijgen en dus maar achter een meisje van 16 aangaat is minstens zo kansloos.
true...
en ja je ex is je ex. punt klaar.
Wie weet heeft hij ook al een uur later liggen pompen met een ander...
16&22 is lastig te combineren denk ik. Zal vast goed gaan in het begin, maar naar mate de tijd verder tikt zal het feit van de verschillende levensfase een rol gaan spelen. En hij is nou niet echt slim bezig om met een meisje van 16 te gaan.... laat hem lekker voor iemand van ze eigen leeftijd gaan,.
Reageren

Regels voor berichten