Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2011 / HAVO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2011, 23:30
Tazer
Tazer is offline
Hey mensen,

Ook dit jaar zijn d'r weer enkelingen bij die hun eindexamen filosofie willen halen, ik moet zeggen ik vind de stof erg pittig en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

Ik zou dringend willen verzoeken jullie leraar te vragen of deze misschien een proeftoets heeft, ''denkbewegingen'' is het nieuwe eindexamenonderwerp en er zij ndus nog geen examens van vorig jaar beschikbaar om te oefenen! Hoe lossen jullie dit probleem op?

Greetz,
Tazer
Oud 09-05-2011, 18:59
Cherona
Ja dit probleem heb ik dus ook.
Ik maak zelf wel samenvattingen van het hele boek, maar ik vond de vraagstelling op de tentamens vrij lastig dus ik zou het inderdaad wel willen oefenen.
Oud 09-05-2011, 20:11
Thomas.Matse
Thomas.Matse is offline
M'n leraar heeft voor alle filosofie leerlingen van school een boekje gemaakt met daarin de kern van de stof en een aantal vragen die mogelijk op het examen komen. Erg handig, maar erg veel leren. Heb het boek inmiddels twee keer doorgelezen en denk dat ik redelijk op schema ben. Ik kan je aanraden om inderdaad zelf samenvattingen te maken en per filosoof ook een soort samenvatting te maken zodat er goed overzicht is. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes!
Oud 09-05-2011, 23:28
Tazer
Tazer is offline
Gelukkig van de leraar een 40 bladzijde tellende samenvatting gekregen waar ALLES in staat, heeft iemand van jullie een proefexamen beschikbaar? of oefenvragen? Die hebben wij namelijk helemaal niet!

Alvast bedankt!

-Tazer
Oud 10-05-2011, 18:37
Thomas.Matse
Thomas.Matse is offline
Volgens mij heb ik wel oefenvragen gekregen. Ik zal vandaag of morgen even voor je zoeken. Misschien dat ik het dan kan inscannen en naar je opsturen oid.
Oud 10-05-2011, 22:08
Tazer
Tazer is offline
Goed nieuws, iedereen die geïnteresseerd is... een groep Filosofie docenten verspreid over 't land heeft samen gewerkt aan een proefexamen dat ik in m'n bezit heb. Stuur me een PM en ik zal het je doorsturen, inclusief de correctievoorschriften.
Oud 11-05-2011, 08:34
Ericadenkers
wow ik ben echt jaloers op die 40 blz samenvatting. ik heb dus heelmaal niks gekregen en ik vraag me echt af hoe ik ooit dat hele boek moet gaan leren. Ik baal hier echt van
Oud 11-05-2011, 08:41
ericadenkers
AAAH ik wil wel dat oefenexamen maar hoe moet ik je een PM sturen met mijn email er in dan ?
Oud 11-05-2011, 14:31
Tazer
Tazer is offline
Om me een PM te sturen moet je ff een account aanmaken op deze site, en vervolgens een privé berichtje sturen aan mij met je email adres

Regels voor berichten