Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het een beetje vreemd dat je iemand anders nick misbruikt incl. dezelfde sig en alles. Kan je niet zelf een nickname bedenken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je iemands nick (per ongeluk?) overneemt vind ik tot daar aan toe, maar dat je dan vervolgens ook dezelfde avatar en sig neemt vind ik gewoon raar. Het is op Fok namelijk niet de eerste de beste user maar degene met de meeste posts. Ik zou gewoon vragen om een nick-change. En je een beetje gaan gedragen, aangezien je hier ook al een keer geband bent, zag ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb niet dezelfde avatar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja ik denk dat als amerika haar macht verliest dat ze sowieso wel gestraft gaan worden voor hun daden. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Amerika (het noorden van de VS) was eerder tegen de slavernij dan voor. De hele wereld was niet pro-VS tijdens de Vietnam oorlog en de meeste regeringen wilden liever dat ze daar weg gingen dan bleven. Ze gingen met 5 of 7 helicopters naar Pakistan om Bin Laden te pakken, niet met 50. Osama verzette zich, en dus is dood schieten het makkelijkst. Hij gaf zich niet over en werd toen gefusilieerd. Hij vocht tegen de Amerikanen.
Ik denk dat je wat meer research moet doen de volgende keer dat je iets als dit schrijft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://nos.nl/tekst/237719-witte-hui...ngewapend.html |
![]() |
|
Ik zou dan graag weten tot welke maten hij zich verzette, en misschien was een van de Amerikanen erg pissed, en schoot hem dood. Dat is dan alles behalve goed, maar om daar een heel land voor te straffen, i.p.v. pvt Noname is een beetje raar, maar misschien denk ik op een verkeerde manier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Ik vind het moeilijk om over zoiets een mening te vormen omdat het zo'n breed en ingewikkeld en groot onderwerp is. Dus eigenlijk heb ik er geen mening over. Wel vind ik dat je eerst eens wat research moet doen voordat je met dit soort stellingen gaat gooien. En als je dan een goede discussie over dit onderwerp wil deponeren, kom je niet met loze stellingen als 'Amerika heeft geen cultuur' en 'Amerika is het meest gehate land ter wereld'. Waar haal je dat vandaan? Waar baseer je dat op? Bronnen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar gebruiker heeft zichzelf verwijderd dus ik gooi hem op slot. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |