Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien is het handig om het als enquete op http://www.thesistools.com/ te zetten.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Vrouw, 16.
In de eerste zie ik niets meer dan houten plankjes op een oranje 'bord'. In de tweede zie ik eerst een jonge vrouw. Ik lees 'liar' - wat ik eerst probeerde te lezen als 'lian' maar toen al snel besefte dat het een 'r' moest zijn ...en bij het volgende plaatje 'good'. Ik zag nét iets eerder de vaas dan de gezichten. Ik lees lift, maar kan omdat ik 'm al kende. Niet trouwens meteen op het eerste gezicht, maar wel meteen toen ik me herinnerde dat het letters waren (vrij snel). Ik zag de eend iets eerder dan de haas. Ik zie een eskimojongetje op de rug. |
![]() |
|
![]() |
Man, 17
- Een oranje bord met daarop houten plankjes. - Een wit hoedje. - "Liar", maar als ik het beeldscherm een kwartslag draai zie ik een hoofd. - In zwarte letters zie ik "good", en in witte letters zie ik "evil". - Een kandelaar die zo getekend is dat het lijkt op twee hoofden die elkaar aankijken. - Zwarte figuurtjes met enkel rechte hoeken. - Een vogel, maar ik weet niet wat voor een soort. - Een man met een lelijk kapsel, stijf stekende haren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gezichtsbedrog julianbos | 7 | 04-01-2013 13:03 | |
De Kantine |
Gezichtsbedrog! Lollige | 3 | 04-10-2007 07:33 | |
De Kantine |
Gezichtsbedrog! Lollige | 40 | 06-09-2007 17:56 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
geschiedenis gezichtsbedrog? Verwijderd | 5 | 31-01-2005 19:02 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Oorzaken gezichtsbedrog? Voor profielwerkstuk help aub! Popgamer1989 | 3 | 16-01-2005 19:08 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Gezichtsbedrog Joy-ridez | 9 | 23-03-2004 21:00 |