Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2011, 15:38
prinses222
prinses222 is offline
Een week geleden ontmoeten ik een jongen hij is 21 en woont in Zwolle. We hebben tot vandaag nog elke dag met elkaar gepraat en ik heb hem nu drie keer gezien, een keer op een feest waar we elkaar leerde kennen, een keer toen we samen uit gingen in een groep en nog een keer dat we samen gingen bbq'en. Ik ben er achter gekomen dat ik heb leuk vind alleen weet niet wat ik nu moet doen! Ik woon in Apeldoorn en dat is ongeveer 40 minuten met de trein weg van hem en ben 16 jaar! Kunnen jullie mij alsjebliefd helpen!
Liefs...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2011, 18:21
Rysair
Rysair is offline
Ben je verliefd, of vind je hem alleen leuk?
Ik wil hier niet gaan stoken of negatief overkomen, maar ik denk dat een lange-afstand-relatie op zo'n jonge leeftijd een lastig verhaal wordt. Je bent nog zo jong, de wereld ligt voor je open.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 08:50
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
maar laten we redelijk zijn, 40 minuten met de trein is helemaal niet zo lang, das maar 10 minuten langer als dat ik erover doe naar m'n vriend.
Het enige verschil is dat ik een half uur naar hem toe fiets, en zij zit 40 minuten in de trein.
Dus qua reisafstand is het prima te doen.
Alleen staan ouders over het algemeen niet blij er tegenover als hun dochter thuis komt met een jongen van 21.
Omdat dat toch wel 5 jaar verschil is.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 17:48
justine1997
justine1997 is offline
nu lijkt 5 jaar nog zoveel, maar als hij dan 48 is en jij 43 dan valt het best wel mee, toch?
maar hij is dan wel al rijper (22) en wil al misschien meer dan gewoon kussen ... en gaat rapper kindjes willen enzo
alle je snap het wel, en 40 minuten is niet zoveel hoor
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 17:51
Thinus
Thinus is offline
Wat denk je dat hij van jou vind?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 06:29
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Ben je verliefd, of vind je hem alleen leuk?
Ik wil hier niet gaan stoken of negatief overkomen, maar ik denk dat een lange-afstand-relatie op zo'n jonge leeftijd een lastig verhaal wordt. Je bent nog zo jong, de wereld ligt voor je open.
Het kán werken. Ik heb ruim een jaar iets gehad met een jongen die 4 uur van mij vandaan woonde. Maar het is absoluut géén aanrader, kan ik je wel vertellen.

Weet je ook wat hij van jou vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten