Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, als je dat niet wil zeggen, moet je dat niet zeggen. Misschien kun je bijvoorbeeld aan je vader uitleggen dat je wel zou willen dat ze bij elkaar bleven, maar dan alleen als ze daar allebei gelukkig van werden, en dat is nu niet zo. En misschien kun je ook aan hem uitleggen dat jij niet zijn problemen op hoeft te lossen. Gooi er eventueel een 'ik heb het al druk genoeg met school, want ik wil wel ruim over gaan' opmerking tegenaan, dat doet het vaak goed bij ouders
![]() |
![]() |
|
Als je vader de relatie niet wil verbreken, zal hij je moeder moeten overtuigen om SAMEN relatie therapie te gaan volgen. Het lijkt erop dat je moeder niets meer wil proberen.
Ik weet niet hoelang dit al speelt en hoe de sfeer thuis was, maar ook een tijdje uit elkaar kan goed zijn. Dan niet een weekje, maar een paar maanden. Jouw rol hierin is alleen vertellen wat JIJ zou willen, niet wat ZIJ willen. Als jij wil dat ze bij elkaar blijven, wijs ze op het bovenstaande. Ga alleen uit van eigenbelang, zij zijn voor jou verantwoordelijk en zullen moeten besluiten wat het beste voor jou en je zusje is, zelf komen ze op de 2e plaats. Dat klinkt egoïstisch maar voor machteloze kinderen de enige inbreng. |
![]() |
|
Verwijderd
|
STOM dat je MOET kiezen...
Dat lijkt mij geen fijne beslissing.. mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was dus daar betrokken ze mij toen niet bij nu gaan ze normaal met elkaar om dat vind ik wel fijn. het is niet dat ze de hele tijd ruzie hebben als mijn vader me ophaalt. Sterkte veel liefs Aardbeiensaus |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
schoonmoeder:S hafctom | 23 | 31-05-2011 13:37 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Verwijderd | 50 | 28-08-2004 16:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |