Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2011, 09:34
Gary Brown
Gary Brown is offline
Zoals de titel dus al uitlegt heeft mijn ex-vriendin me gedumpt voor een meisje. Als jongen van 15 voel ik me daarna volkomen k*t. Wanneer ik dit typ is het inmiddels al een maand geleden, want ik heb pas dit forum ontdekt. Dus ik ben nu opzoek naar een nieuwe vriendin liefst ook ong, 15 jaar oud. Maarja, was dus gisteren naar de Efteling met de familie, er lopen genoeg hele mooie meisjes rond, maar ik durf ze niet aan te spreken, voel me na zo'n geval toch wel een beetje onzeker...

Tips? Medeleiden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2011, 09:39
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Zoals de titel dus al uitlegt heeft mijn ex-vriendin me gedumpt voor een meisje. Als jongen van 15 voel ik me daarna volkomen k*t. Wanneer ik dit typ is het inmiddels al een maand geleden, want ik heb pas dit forum ontdekt. Dus ik ben nu opzoek naar een nieuwe vriendin liefst ook ong, 15 jaar oud. Maarja, was dus gisteren naar de Efteling met de familie, er lopen genoeg hele mooie meisjes rond, maar ik durf ze niet aan te spreken, voel me na zo'n geval toch wel een beetje onzeker...

Tips? Medeleiden?
Kan je beter niet even nu rustig aan doen en wachten tot je 'toevallig' iemand leuks tegenkomt waarme het klikt, in plaats van op 'op 't eerste gezicht' knappe meisjes te gaan jagen om je ongelukkige moment van een maand geleden te verdringen? Want ik denk dat je dan (weer) een korte relatie kan verwachten...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:49
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik zou inderdaad ook even rustig aandoen. Ik kan best begrijpen dat je je behoorlijk k*t voelt, maar ga je niet halsoverkop in een andere relatie storten om dat gevoel weg te dringen.

Ga leuke dingen doen met vrienden en zoek afleiding (bijvoorbeeld een sport), dat werkt vaak het beste. Als je er niet bewust naar op zoek bent, kom je vast een leuk meisje tegen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:51
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik zou inderdaad ook even rustig aandoen. Ik kan best begrijpen dat je je behoorlijk k*t voelt, maar ga je niet halsoverkop in een andere relatie storten om dat gevoel weg te dringen.

Ga leuke dingen doen met vrienden en zoek afleiding (bijvoorbeeld een sport), dat werkt vaak het beste. Als je er niet bewust naar op zoek bent, kom je vast een leuk meisje tegen.
Dit ja. Je moet vooral niet op zoek gaan, dan kom je ze vaak ook niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 10:53
Gary Brown
Gary Brown is offline
Ja, dat is denk ik het beste, bedankt alledrie! Ik ga vandaag naar de stad nieuwe schoenen halen!
Oud 05-05-2011, 10:57
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Ja, dat is denk ik het beste, bedankt alledrie! Ik ga vandaag naar de stad nieuwe schoenen halen!
Kijk, zulke dingen helpen echt

Heb er zelf wel ervaring mee, alleen niet dezelfde situatie als jij hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 12:49
Gary Brown
Gary Brown is offline
Ja, maar het was echt heel opeens, de dag ervoor was het van ''kom je me ophalen schatje'' en de volgende dag maakte ze het uit. En ik mag niet eens weten op wie ze is, omdat het waarschijnlijk een meisje is dat ik ken. Maar ben net terug, heb een paar mooie patta's! (schoenen)
Oud 05-05-2011, 13:00
Em.
Em. is offline
Was het dan 'minder erg' geweest als je voor een jongen was gedumpt oid?

En ik kan me voorstellen dat het rot voelt, maar je hoeft geen vriendin 'om het vriendin hebben'. Dus meteen op zoek gaan naar een nieuw meisje terwijl het nét een maand geleden uit is gegaan, dat hoeft toch helemaal niet? Laat het lekker over je heen komen, joh.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Was het dan 'minder erg' geweest als je voor een jongen was gedumpt oid?
Ja.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 15:32
Gary Brown
Gary Brown is offline
Nee, dat was juist erger geweest!

Het voelt inderdaad heel raar als je als jongen zijnde door een meisje wordt vervangen. (dan heb ik niks tegen meisjes maar toch.)
Oud 05-05-2011, 16:38
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik ga vandaag naar de stad nieuwe schoenen halen!
Ook shoppen is een manier om je frustraties weg te werken, al kan dat verslavend werken..
Gedumpt voor een jongen betekent; de ander is beter/rijker/leuker/nieuwer.
Gedumpt voor een meisje betekent; ze was toch lesbo maar durfde er nog niet voor uit te komen.
Dan zou optie 2 toch minder pijnlijk moeten zijn, het ligt dan niet aan jou.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 16:43
Gary Brown
Gary Brown is offline
Citaat:
Ook shoppen is een manier om je frustraties weg te werken, al kan dat verslavend werken..
Gedumpt voor een jongen betekent; de ander is beter/rijker/leuker/nieuwer.
Gedumpt voor een meisje betekent; ze was toch lesbo maar durfde er nog niet voor uit te komen.
Dan zou optie 2 toch minder pijnlijk moeten zijn, het ligt dan niet aan jou.
I guess you´re right, maar ik denk niet dat ik hier mijn pijn en ellende moet zaaien! (of zijn deze topics daar juist voor?) Ik moet hier niet zielig zitten! Ik moet er overheen komen! Bedankt man!
Oud 05-05-2011, 17:09
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nee hoor. Bi kan ook. Mijn ex kreeg na mij ook iets met een jongen, maar dat veranderde niets aan wat hij voor mij voelde. Al was ik toen wel degene die het uitmaakte, niet hij, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 22:46
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Pff, niet zo panieken als je even zonder zit, komt wel weer. Zoiets vervang je toch niet even snel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 13:55
Verwijderd
bij mij was het andersom
mn exvriendje heeft nu een vriend..
en zegt later dat hij al die tijd al wist dat tie homo was.
flink balen dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten