Beste allemaal,
Ik lees al langere tijd mee op dit forum (stille lezer) en vind het fijn om eens te lezen hoe anderen over bepaalde zaken denken, alleen vraag ik hier nu zelf even om raad. Ik zit met een probleem wat eigenlijk nergens over zou moeten gaan.. maar dat me toch erg dwars zit.
Als eerste kan ik me eigenlijk nooit op stomme fouten betrappen. In ieder geval niet zo dat ik me er voor schaam en er niet meer uit kom. Mijn situatie is als volgt. Ik woon nog thuis bij mijn ouders en broer. Ik heb 2 jaar terug een telefoonrekening afgesloten (abo2jaar). Nu liep mijn abo af (mei), en was ik al opzoek naar een andere. Nu heb ik eigenlijk uit hebberigheid, als ik het zo mag noemen, al een nieuwe aangeschaft terwijl mijn andere nog liep. Nu dacht ik zelf dat ik nog 2 maanden moest.. bleek dat toch even 5 maand te zijn.
Al goed, vreselijk stomme fout..ik zit wel op de blaren en weet dat ik best dom ben geweest, alleen hoe vertel ik dit thuis? Dit is al een paar maand terug gebeurd.. ik ben er toen maar niet op in gegaan uit schaamte. 'Alles was wel geregeld', ik betaal wel.. niemand die er wat van merkt. Alleen, ben ik nu op het punt gekomen om mijn abonnement op te gaan zeggen. Op zich geen probleem alleen ben ik geen contractant. (Vraag me niet hoe dit kan omdat ik toch zelf echt het abonnement heb afgesloten).
Met andere woorden: ik moet dus nu gaan bellen en mijn vader het woord laten doen voor toestemming. Dit was niet mijn gewenste idee. Ik kan zelf mijn probleem wel oplossen alleen word me dit wel erg moeilijk gemaakt zo.
Hoe nu verder.. Ik schaam me zo diep terwijl ik me nu druk maak om het kleinste en stomste foutje ooit. Wat vraag ik nu.. Wil je bellen? Ja? Want ik ben stom geweest om eerder een abo af te sluiten ipv af te wachten

*afkeuring alom*
Ik ben benieuwd...
Alvast bedankt!