Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 19:31
unknown12
unknown12 is offline
Was je eerste tongzoen flut of magisch mijne was flut ligt dat nou aan mij of aan me vriendin?
Ik kom er maar niet uit wat denken jullie?

M,12

Laatst gewijzigd op 27-04-2011 om 19:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2011, 19:59
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Wij kennen jouw vriendin en jou natuurlijk niet Moeilijk te zeggen.

Mijn eerste tongzoen was best wel magisch. Ik was veel te jong, dus als we het over iets later hebben was hij ook magisch. Ik heb eigenlijk nog maar met 3 mensen gezoend die niet magisch waren.
Oud 27-04-2011, 20:06
Em.
Em. is offline
Ik heb überhaupt maar één iemand gezoend. En ik heb het gevoel dat dit topic vrij dubbel is met deze!

Ik vond het trouwens allemaal zo boeiend nog niet. Het was niet, boem, magie imo.

Oh, en slotje want ik vind dat het ook wel in het andere topic past. Daar past een vraag 'en hoe was het voor het eerst' ook nog wel bij. En verder zeg ik: oefenen, uitproberen en kijken/vragen wat het beste werkt!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 20:11
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben het niet met je eens Em! Ik vind deze discussie best wel anders. Aangezien dat topic al vet lang loopt en dit er dus never meer tussen is te krijgen. Ruzie?
Oud 27-04-2011, 21:18
Em.
Em. is offline
Nou, als je dat vindt gooi je 'm toch lekker weer open. Ik kan me er niet echt druk om maken. Alleen dan zal het wat meer richting deze meneer specifiek gaan en wat minder richting hoe-was-jullie-eerste-keer.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 21:20
Em.
Em. is offline
Tada.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 21:43
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb wel een aantal meisjes gezoend die het absoluut niet konden en eentje beet zelfs hard op mijn tong

Ik moet toegeven dat ik ook een paar keer van techniek geswitcht ben. Ja, ik heb zelfs een paar keer de wasmachine geprobeert Maar ik krijg nooit klachten dus het zal wel goed zitten nu;p
Oud 28-04-2011, 22:58
Thomas.
Thomas. is offline
Onvolgroeide mond
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 08:20
Volk
Volk is offline
Het was best magisch eigenlijk. De schemering, de natuur om ons heen. Het langzaam naar elkaar toe bewegen van de gezichten. De lippen die elkaar voor het eerst raken, elkaar aankijken, lippen tegen elkaar aanduwen en dan opeens die tong die als boter naar binnen glijdt. Een stroom warme electriciteit die door je lichaam heen schiet omdat het dan eindelijk zover is, eindelijk de man van je dromen zoenen. Weke knieën en vlinders in de buik, vingers die zich verstrengelen...

Wat was er zo flut aan jouw tongzoen dan?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 17:39
Gary Brown
Gary Brown is offline
Volgens mij ging het niet zo goed, maar als je an elkaar houdt let je er toch niet zoveel op, heb alleen aandacht voor elkaar
Oud 09-05-2011, 15:24
Verwijderd
Mijn eerste tongzoen was zeker wel heel lekker, ik ken jou verder niet dus ik zou niet weten waar het aan ligt dat de jouwe flut was
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 16:18
Verwijderd
Als je voor de eerste keer zoent moet je gewoon alle lef uit je botten halen die in je zit.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 19:11
Bright Blue
Bright Blue is offline
Mijn eerste tongzoen was niet lekker. Maar het was wel mooi. Ik denk dat je eerste keer zoenen nooit echt super lekker is, of die ander moet heel erg ervaren zijn.
Reageren

Regels voor berichten