![]() |
|
Nee. Ten eerste zijn die dingen niet bedoelt als glijmiddel, ze glijden misschien wel, maar - als we het bijvoorbeeld over een vagina hebben - dan zijn die dingen héél erg schadelijk. Krijgt een meisje ineens een schimmelinfectie omdat de zuurgraad verstoort is. Jongenslichamen lijken me iets minder kwetsbaar (vagina's zijn veel meer "binnenkant" dan piemels en lijken me gevoeliger voor dat soort dingen) maar ook dan lijkt het me geen verstandig idee. Kun je beter je eigen spuug gebruiken.
En als je glijmiddel wilt hebben omdat je seks wilt hebben, dan ben je imo nog te jong om seks te hebben als je het nog niet durft te kopen. Als je seks hebt, dan is condooms/glijmiddel durven kopen wel het minste dat je moet kunnen/durven. En anders moet je gewoon nog een paar jaartjes wachten. ![]() Edit: misschien heb je er ook wat aan om dit topic door te lezen, gaat er ook over dat je dus geen condooms/glijmiddel zelf moet maken (want dat is niet goed) maar gewoon moet kopen of geen seks moet hebben. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Masturberen Naughty Clown | 39 | 10-11-2010 16:34 | |
Muziek |
Frits Rademaker donmclean | 3 | 22-03-2005 22:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vraagje over M&O... Ikke_in_luv | 17 | 10-04-2003 13:03 | |