Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2011, 19:36
Michell
Michell is offline
hoi ik heb een vraag ik wordt continu van de site gamesquare afgegooid omdat een admin mij niet mag...nu zou ik graag een proxyserver willen zodat ik kan inloggen wanneer ik wil...ik wil hier ook graag voor betalen hoor...vast bedankt en mocht jij het niet kunnen dat je mij raad kunt geven waar ik moet wezen dan...

dank je vast...
Advertentie
Oud 12-05-2011, 20:03
gothboy
gothboy is offline
probeer gewoon ip changer es uit zou ik zegge... staat in u browser normaal ergens :... k zal snel iets late horen
Oud 12-05-2011, 20:53
Scholier
Scholier is offline
Probeer zo iets eens.
Maar zoiets hoort niet op W&V. Ik denk dat het hier sowieso niet mag op Scholieren.com.
Maar anders eerder bij S&M o.i.d..
Oud 13-05-2011, 05:48
MiBe
MiBe is offline
Het zal ook niet voor niets zijn dat de admin je niet mag, je zal wel het een en ander uitgespookt hebben.
Oud 13-05-2011, 09:24
Michell
Michell is offline
nou nee dat is dus niet zo...maar als jij het niet kunt...moet je niet reageren...
Oud 13-05-2011, 09:25
Michell
Michell is offline
Citaat:
probeer gewoon ip changer es uit zou ik zegge... staat in u browser normaal ergens :... k zal snel iets late horen
dank je wel vast hoor het graag...gr...michell...
Oud 13-05-2011, 13:56
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
nou nee dat is dus niet zo...maar als jij het niet kunt...moet je niet reageren...
Tuurlijk zal je dat niet toegeven, maar je weet best dat het zo is. Verder snap ik niet dat je voor dit topic een account aanmaakt. Stel je dan op z'n minst eerst hier voor en post het vervolgens in het juiste subforum.
Oud 13-05-2011, 19:17
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Tuurlijk zal je dat niet toegeven, maar je weet best dat het zo is. Verder snap ik niet dat je voor dit topic een account aanmaakt. Stel je dan op z'n minst eerst hier voor en post het vervolgens in het juiste subforum.
Oud 14-05-2011, 11:23
flyaway
flyaway is offline
Dit hoort hier niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten