![]() |
|
mogelijkheden:
-jezelf kei geil maken en dan pas laten pijpen wanneer je erg geil bent kom je gemakkelijker en is alles nog gevoeliger ![]() - laat je rukken en pijpen tegelijk ^^ (ik weet niet of je vriendin deepthroat maar zo niet kan ze het overgebleven gedeelte van je penis rukken) het kan ook iets spygisch zijn, omdat je denkt dat het minder gevoelig is wordt je eikel ook minder gevoelig ontspan en geniet ervan en btw wat is naar jouw mening "echt heel lang"? maar ik raad je echt aan niks op je eikel te gaan smeren, afgezien van glijmiddel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hardere seks en extremer pijpen/aftrekken is op dat specifieke moment genoeg om je te laten komen, maar op termijn wordt het daar alleen maar slechter van. Je eikel gevoeliger maken kan door vochtinbrengende creme erop te doen na het douchen, na verloop van tijd wordt het zachter en daarmee ook gevoeliger. Een voorbeeld hiervan is wel babycreme, maar let goed op wat je exact gebruikt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Na het douchen omdat je huid dan al wat zachter is en de creme goed opneemt. Daarnaast ben je natuurlijk (als het goed is
![]() En qua creme: het gaat er vooral om dat het goed hydrateert. Babycreme is gemaakt voor zeer gevoelige huid, dus dat zal wel lukken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Seksualiteit |
geen gevoel door condoom freule julie | 51 | 16-08-2005 17:12 | |
Seksualiteit |
Ik voel niks als ik in haar ga pietjansen50 | 16 | 30-08-2004 20:43 |