Advertentie | |
|
![]() |
|
Lijkt me een redelijk logisch gevolg eigenlijk. Verliefdheid duurt niet eeuwig, dat gaat als het goed is over in houden van en dat betekent in de meeste gevallen een stuk minder klef gedoe.
|
![]() |
nouja, ze komt de laatste tijd heel kut en bot over, maar mn vriendin heeft wel deze week examens.
verder als we samen zijn zit alles goed, zit ze bij me op schoot en ik bij haar veel kussen enzo. vind het altijd wel fijn van die leuke smsjes, ja oke, klef doen op school of wat dan ook haat ik, (elkaar langdurig vasthouden enz.) maar smsen? ja dat kan wel, maar 1/2 week geleden was het nog zo zegmaar, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vraag het aan haar
![]() Wij weten niet wat er aan de hand is en kunnen alleen maar raden. Als je het wilt weten zou je toch echt met haar een gesprek aan moeten gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks met mn vriendin en ze is laat... dutchboy666 | 6 | 28-02-2016 14:11 | |
Psychologie |
vriendin met boulimia kita | 19 | 01-06-2005 21:16 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en ik praten niet meer DonnyDonkey | 25 | 17-11-2004 20:48 | |
Liefde & Relatie |
broer relatie met beste vriendin :s coldplayfan | 11 | 19-05-2004 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin terugwinnen? Suusjuhh | 17 | 13-08-2003 11:52 |