Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2011, 02:35
debsxlove
debsxlove is offline
ik heb een paar dagen geleden ontdekt dat ik een bultje bij me oor heb, je ziet het niet maar als ik er aan zit, voel ik duidelijk een bult. het doet ook niet zeer, maar het is wel gevoelig als ik er aan zit. ik zou graag wat mensen horen die ervaring ermee hebben en mij kunnen vertellen of ik me hier zorgen om moet maken. het zit vlak bij me kaaklijn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
ik heb een paar dagen geleden ontdekt dat ik een bultje bij me oor heb, je ziet het niet maar als ik er aan zit, voel ik duidelijk een bult. het doet ook niet zeer, maar het is wel gevoelig als ik er aan zit. ik zou graag wat mensen horen die ervaring ermee hebben en mij kunnen vertellen of ik me hier zorgen om moet maken. het zit vlak bij me kaaklijn.
Aan beide kanten, voor je oor? Dat is je kaakkopje, het uiteinde van je onderkaak. Als je je mond open en dicht doet, voel je hem bewegen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 21:31
Vinck
Vinck is offline
Ofwel is het een gezwollen lymfekliertje, wat gewoon een reactie is van je lichaam op een lichte verkoudheid ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 20:44
-Richard-
-Richard- is offline
Ik had eens een dikke bobbel in me oorlel, ben eens met een speld wezen prikken, maar kwam alleen maar bloed uit. Tot ik er een keer zat van was (had het ding al 1 tot 2 maanden), en ik het enorm onder druk zette naar de buiten kant. Nou daar kwam me toch en knal en een boel pus uit.. Absurd gewoon. Deed ook verschikkelijk pijn, maar ik hoorde hem gewoon knappen, spiegel was ook viiiies .

Kan zijn dat het een onderhuidse puist is.
Oud 04-06-2011, 15:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aan beide kanten, voor je oor? Dat is je kaakkopje, het uiteinde van je onderkaak. Als je je mond open en dicht doet, voel je hem bewegen.
Als het niet een kaakkopje is, is het misschien een kleine cyste. Niet zelf uitknijpen, even mee naar de huisarts als hij niet weggaat of als je er veel last van hebt.
Als het net achter je kaak zit kan het ook een lymfekliertje zijn.

Regels voor berichten