Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2002, 21:54
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
hoi!!

ik gebruik nog niet zo heel erg lang tampons, maar vandaag zat hij echt niet goed en ik kreeg hem er ook niet goed in en zo... en het deed echt zoveel zeer!! dus, ik heb hem er uitgehaald (wat trouwens ook enorm zeer deed!), maar nu heb ik dus gewoon maandverband gebruikt, maar mijn vagina doet eigenlijk nog steeds zeer??? kan het zijn dat ik iets gekwets heb?? zo ja, hoe kan ik het weten en wat is er aan te doen?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 10:58
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Huisarts bellen !
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:31
makita
makita is offline
eerst ff een paar daagjes aanzien !! gaat meestal wel weer over.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Huisarts bellen is nog al overhaast hoor.

Als je ongesteld bent is je baarmoeder altijd extra gevoelig, en idd als je je tampon er scheef in doet doet dat zeer, maar na een kwartiertje is dat meestal wel over. Probeer anders een warme kruik als je in je bed ligt voor op je buik, of een lekker warm bad, zodat je buik goed tot rust komt.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 10:07
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Heb je nog altijd pijn? Je kan anders gewoon maandverbandjes blijven gebruiken, niemand verplicht je om op tampons over te schakelen...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 10:29
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Heb je nog altijd pijn? Je kan anders gewoon maandverbandjes blijven gebruiken, niemand verplicht je om op tampons over te schakelen...
Dat was jij toch, die een hekel had aan tampons..?

In ieder geval, als het pijn doet kun je beter je lichaam ff tot rust laten komen.. en dan later misschien nog eens rustig proberen. En neem niet te grote tampons als die niet fijn zitten!
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 11:51
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Sorry, kan het niet laten Was ik inderdaad. Heb er trouwens geen hekel aan, iedereen doet waar ie zin in heeft, maar ik ben wel tegen onverantwoord (en onbezonnen) gebruik ervan.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 14:40
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Sorry, kan het niet laten Was ik inderdaad. Heb er trouwens geen hekel aan, iedereen doet waar ie zin in heeft, maar ik ben wel tegen onverantwoord (en onbezonnen) gebruik ervan.
Is wel logisch als ik jouw verhaal zo gelezen had (over een vriendin ging het toch?).
Je moet inderdaad voorzichting met tampons omgaan.. en nooit vergeten dat je er eentje in hebt.. Ik gebruik ze al jaren, nooit echt last van gehad. En als het irriteert dan ga ik wel over op wat anders..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Spel IV
flyaway
198 09-04-2010 20:43
De Kantine Weerwolfspel #28
Saarah
500 31-01-2007 16:45
Films, TV & Radio The Little Mermaid [Binnenkort op dvd]
Mark Almighty
142 05-11-2006 01:07
De Kantine Knip en plak maar weer!
hasseltboy
500 23-03-2006 18:31
Verhalen & Gedichten Het bloederigste verhaal ooit op letteren.
Millroy
54 29-06-2004 12:27
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde
Vlooienband
0 01-10-2003 14:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.