Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 20:13
Mikeyisme
Mikeyisme is offline
Hai dames en heren,

Ik ben een 15 jarige jongen die niks met sex heeft, simpel weg zie de "fun" niet er van in

wie deelt deze mening?

Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 21:11
Verwijderd
Je weet niet wat je mist, maar k respecteer het wel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 22:05
ramster
ramster is offline
Je moet snel bij een psycholoog langs gaan!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 22:48
Verwijderd
je hebt iig een goede toekomst xD niet verpest door alle mooie dingen van het leven
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 23:04
Macrador
Macrador is offline
Komt nog wel is.
Oud 12-06-2011, 05:35
Verwijderd
Heb je überhaupt al eens seks gehad? Zo niet, dan heb ik ook de neiging te zeggen dat het 'vanzelf nog wel komt,' maar er zijn natuurlijk ook mensen die aseksueel zijn. Aseksualiteit is heel zeldzaam, maar het zou kunnen. Voel je je dan ook niet aangetrokken tot mensen? En is het alleen seks of ook ander intiem contact?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 11:30
Mikeyisme
Mikeyisme is offline
Citaat:
Heb je überhaupt al eens seks gehad? Zo niet, dan heb ik ook de neiging te zeggen dat het 'vanzelf nog wel komt,' maar er zijn natuurlijk ook mensen die aseksueel zijn. Aseksualiteit is heel zeldzaam, maar het zou kunnen. Voel je je dan ook niet aangetrokken tot mensen? En is het alleen seks of ook ander intiem contact?
Hai,

Nee, heb niks met sex...val op boys maar dat gedoe erbij hoeft van mij niet
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Hai,

Nee, heb niks met sex...val op boys maar dat gedoe erbij hoeft van mij niet
Ooow je bent homo!
Ja dan is seks ook niet zo handig.. Stel dat je anus uitscheurd. Hoe moet je dat nou aan je ouders vertellen?

aldus: mamalisanne
Citaat:
Totaal ruptuur is idd doorscheuren tot je anus of verder! Bij mij (jammer genoeg heb ik dat weer) kwam Lisanne met haar handje naast haar hoofd (opgeslagen handje) en ik scheurde volledig uit. Na de hechting operatie is mij verteld dat je 2 kringspieren heb in je anus, en daarna komt het slijmvlies...ofwel het einde van je darmen. Bij mij was alleen het slijmvlies nog heel, en de rest... de 2 kringspieren, anus, tussenstukje vagina-anus, alles was gescheurd. Ik wens het niemand toe, want als je het hebt.... is heel vervelend en je hebt er nog lang last van.

|
Dit kan dus ook door een dikke piem0l gebeuren
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:45
Em.
Em. is offline
Kom op zeg, homo-zijn heeft niets te maken met niets met seks hebben en een totaalruptuur erbij halen maakt het enkel offtopic. En ik geloof dat (totaal)rupturen voornamelijk voorkomen bij hetero-vrouwen bij bevallingen, en bij homo's niet zo snel zal gebeuren.

En verder denk ik dat het óf nog wel komt, of dat je er echt gewoon niets mee hebt. En met betrekking tot het door Syori genoemde a-seksualiteit, vind je er bijvoorbeeld hier wat meer informatie over.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:54
Mikeyisme
Mikeyisme is offline
Citaat:
Kom op zeg, homo-zijn heeft niets te maken met niets met seks hebben en een totaalruptuur erbij halen maakt het enkel offtopic. En ik geloof dat (totaal)rupturen voornamelijk voorkomen bij hetero-vrouwen bij bevallingen, en bij homo's niet zo snel zal gebeuren.

En verder denk ik dat het óf nog wel komt, of dat je er echt gewoon niets mee hebt. En met betrekking tot het door Syori genoemde a-seksualiteit, vind je er bijvoorbeeld hier wat meer informatie over.
Hai Em,

Idd, het homofobe straalde er weer vanaf

Ik denk idd dat het A-seksualiteit is aangezien je daarbinnen ook gradaties hebt

Maar ben gewoon benieuwd of meer jongeren dit herkennen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 16:30
Verwijderd
Nee, het ligt aan jou.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 16:34
sanni
sanni is offline
Ik weet niet of je er iets aan hebt aangezien ik een meisje/vrouw(achtige) ben. Maar ik heb dat ook, ik heb weet nu ook al redelijk lang waar mijn gebrek aan seksuele verlangens vandaan komt. En ik merk dat de mensen die ik erover vertel er over het algemeen meer moeite mee hebben dan dat ik dat zelf heb.
Oud 16-06-2011, 17:24
Verwijderd
Je bent nog wat jong om a-seksualiteit vast te stellen, ik zou nog maar een paar jaar wachten.

@sanni: als jij er niet mee zit, dan laat het lekker rusten. Maar je kunt ook uitzoeken waar het vandaan komt, dat je een laag libido hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 17:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het kan misschien ook zijn dat je onbewust onzeker bent over je seksuele geaardheid (omdat homoseksualiteit gewoon nog niet zo normaal en geaccepteerd is als het zou moeten zijn), en daarom ook niet over seks durft na te denken?
Kwam je misschien laat in de puberteit, ook lichamelijk?
Daar kan het natuurlijk ook aan liggen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 13:39
six-pack
six-pack is offline
vind je rukke ook nie fijn?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten