![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja dan is seks ook niet zo handig.. Stel dat je anus uitscheurd. Hoe moet je dat nou aan je ouders vertellen? aldus: mamalisanne Citaat:
Dit kan dus ook door een dikke piem0l gebeuren ![]() |
![]() |
|
Kom op zeg, homo-zijn heeft niets te maken met niets met seks hebben en een totaalruptuur erbij halen maakt het enkel offtopic. En ik geloof dat (totaal)rupturen voornamelijk voorkomen bij hetero-vrouwen bij bevallingen, en bij homo's niet zo snel zal gebeuren.
En verder denk ik dat het óf nog wel komt, of dat je er echt gewoon niets mee hebt. En met betrekking tot het door Syori genoemde a-seksualiteit, vind je er bijvoorbeeld hier wat meer informatie over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Idd, het homofobe straalde er weer vanaf ![]() Ik denk idd dat het A-seksualiteit is aangezien je daarbinnen ook gradaties hebt ![]() Maar ben gewoon benieuwd of meer jongeren dit herkennen ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet of je er iets aan hebt aangezien ik een meisje/vrouw(achtige) ben. Maar ik heb dat ook, ik heb weet nu ook al redelijk lang waar mijn gebrek aan seksuele verlangens vandaan komt. En ik merk dat de mensen die ik erover vertel er over het algemeen meer moeite mee hebben dan dat ik dat zelf heb.
|
Het kan misschien ook zijn dat je onbewust onzeker bent over je seksuele geaardheid (omdat homoseksualiteit gewoon nog niet zo normaal en geaccepteerd is als het zou moeten zijn), en daarom ook niet over seks durft na te denken?
Kwam je misschien laat in de puberteit, ook lichamelijk? Daar kan het natuurlijk ook aan liggen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afgewezen, maar.. saturday | 47 | 16-07-2006 19:17 | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Seksualiteit |
op school wdekreij | 100 | 15-12-2003 20:45 | |