Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2011, 13:22
Syfra
Syfra is offline
Hoi allemaal,

Sinds kort ben ik er achter dat het me heel leuk lijkt om dansles (misschien wel balletles) te gaan nemen. Ik denk niet dat ik er heel goed in zal zijn, maar het lijkt me gewoon heel leuk om te doen..
Probleem is echter dat ik 18, bijna 19 ben. Zou het al te laat zijn om op een laag niveau te beginnen met dansen? X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2011, 13:33
Volk
Volk is offline
Het is nooit te laat om te beginnen. Kijk bij je in de buurt of er lessen worden gegeven en meld je aan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 15:21
honkballertje
honkballertje is offline
Gewoon proberen in de buurt een proefles te nemen zodat je kan zien of het echt leuk is. Dansles op latere leeftijd moet volgens mij gewoon kunnen. Niet iedereen vind op z'n 10e zijn/haar favoriete activiteit dus het moet gewoon mogelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 17:12
zeehond23
zeehond23 is offline
18 jaar is echt geen latere leeftijd, tering zeg. Ik dacht wat doet een bejaarde nou weer op s.com?
Oud 18-05-2011, 19:42
Syfra
Syfra is offline
Citaat:
18 jaar is echt geen latere leeftijd, tering zeg. Ik dacht wat doet een bejaarde nou weer op s.com?
Haha!
Ja oke ik heb het misschien een beetje fout geformuleerd Maar de meeste mensen beginnen toch al heel jong met dansen, dus vandaar ..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 06:56
Verwijderd
Gewoon beginnen, of een proefles nemen om te kijken of je het wat vindt. Ik ken er ook genoeg die nog op hun 16e begonnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 12:54
Volk
Volk is offline
Citaat:
Haha!
Ja oke ik heb het misschien een beetje fout geformuleerd Maar de meeste mensen beginnen toch al heel jong met dansen, dus vandaar ..
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de meeste mensen al heel jong met dansen beginnen. Ja, de balletdanseresjes misschien, maar verder is het heel normaal om in je tienerjaren, twingigerjaren, dertigerjaren etc. een nieuwe hobby te willen proberen. Eingelijk kun je er vanuit gaan dat alles voor elke leeftijd wel wordt gegeven. Mijn oma is onlangs begonnen met salsa-lessen. Gewoon in een groep voor ouderen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 12:48
Verwijderd
mensen die balet doen zijn meestal wel al heel jong begonnen met lessen, maar er zijn toch ook wel lessen voor als je wat ouder bent.

ik zelf ben met mn 6de begonnen met streetdance lessen, op mn 12de ben ik er mee gestopt en ben stijldans lessen gaan volgen, wat ik nu nog steeds doe.
maar heb er best wel spijt van er met mn 12de mee gestopt te zijn.
en ik denk dat ik na de zomervakantie weer streetdance erbij gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2011, 09:15
Verwijderd
Ik denk dat je te laat bent om nog op heel hoog niveau te gaan dansen, ja, al schijnen er mensen te zijn die het gelukt is. Maar ik kan nergens uit opmaken dat je dat wil, en om gewoon dansen als hobby te nemen is het nog lang niet te laat. Gewoon doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten