Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het een leuk eerbetoon, een volwassen eerbetoon kan natuurlijk ook, maar na 25 jaar Sinterklaas hoort er ook een eerbetoon in stijl bij met wat leuke symboliek
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nu is het echt voorbij voor me, helaas. |
![]() |
||
Citaat:
Daar word niet eens alcohol geschonken
||
Citaat:
![]() "Wil jij later Zwarte Piet worden?" "Nee." (...) "ALS JIJ GROOT BENT, WIL JE MISSCHIEN WEL PIET WORDEN." Wikipedia: Van Oorschot overleed op 83-jarige leeftijd in zijn geboorteplaats Vlissingen aan een ernstige ziekte. Vlak voor zijn dood werd duidelijk hoe veel hij van zijn rol als Sinterklaas hield. Hij werd bezocht door Joop Koopman en Van Oorschot vroeg hem of "hij toch geen slechte Sinterklaas was". Aw.
|
Verwijderd
|
Best een gemene tekst, eigenlijk. "En we zingen en we springen en we zijn zo blij, want er zijn geen stoute kinderen bij." Ik kan me voorstellen dat er genoeg kinderen zijn die vlak voor hun eerste grote ontmoeting met Sinterklaas iets stouts hebben gedaan, en vervolgens tijdens de hele gebeurtenis zo zitten van "als ze erachter komen wat ik heb gedaan dan heb ik het hele feest verpest
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel een goede opvoedmove van de straatouders. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn hier mensen met Ikea-bedden? Ik wil graag weten of dat in elkaar schroeven een beetje te doen is, want een Billy gaat nog wel, maar ik kijk nu naar een bed-handleiding en hij heeft like vijf pagina's aan onderdelen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|