Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2011, 18:48
snoopy
snoopy is offline
oei, mag dat wel, twee achter elkaar?
snoopy
snoopy is offline
Zal het hierna niet meer doen hoor
Verwijderd
Haha, tuurlijk.

Maar, huh Snoopy, je weet toch wel dat het Bram van der Vlugt is, al heel wat jaren? Al vanaf 1986 om precies te zijn.
Oud 21-05-2011, 18:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, "zap nu gauw naar Ned 1" zegt Dieuwertje op Ned 3 Dieuwertje, als ik jou toch niet had!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Godver, nu moet ik een minuut lang naar Kinderen geen Bezwaar kijken, wat een hel
Verwijderd
Citaat:
Oh, "zap nu gauw naar Ned 1" zegt Dieuwertje op Ned 3 Dieuwertje, als ik jou toch niet had!
Ik had het gepost hoor.
Oud 21-05-2011, 18:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Maar, huh Snoopy, je weet toch wel dat het Bram van der Vlugt is, al heel wat jaren? Al vanaf 1986 om precies te zijn.
Nee joh, ik had geen flauw idee. Sinterklaas is sinterklaas.
Oud 21-05-2011, 18:52
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik vind de nieuwe Sinterklaas toch nog wel even wennen hoor.
Oud 21-05-2011, 18:54
Verwijderd
Ik ben zo erg bezig met ''straks als ik afgestudeerd ben dan'' en ''straks als ik een baan heb zus'' dat ik helemaal vergeet dat ik wel nog iets moet doen voor het zover is.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben zo erg bezig met ''straks als ik afgestudeerd ben dan'' en ''straks als ik een baan heb zus'' dat ik helemaal vergeet dat ik wel nog iets moet doen voor het zover is.
Wat moet je nog doen? Alleen een scriptie?
Verwijderd
Nou ik vond het nergens op slaan.

Erg overbodig, wat kunnen die kinderen hier nou mee?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ik vind Stefan het best goed doen. Maar Bram had wel een iets betere stem.
Oud 21-05-2011, 18:55
Verwijderd
En de nieuwe Sint ziet er heel nep en pauper uit!

Ik mis Bram nu al
Oud 21-05-2011, 18:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Het was denk ik bedoeld als eerbetoon aan Bram, denk ik. Of ze moesten nog vijf minuten zendtijd vullen.
Oud 21-05-2011, 18:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik denk wennen aan het nieuwe gezicht, maar ik geloof niet dat dat helpt of zin heeft

Dan hou ik het op een soort eerbetoon aan Bram. Maar wel een heel korte hoor.
Oud 21-05-2011, 18:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had het gepost hoor.
Ja, maar toen had Dieuwertje het al gezegd
Oud 21-05-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Wat moet je nog doen? Alleen een scriptie?
Respectievelijk nog pak 'm beet 20% van mijn scriptie en nog een sollicitatieronde.
Oud 21-05-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik denk wennen aan het nieuwe gezicht, maar ik geloof niet dat dat helpt of zin heeft

Dan hou ik het op een soort eerbetoon aan Bram. Maar wel een heel korte hoor.
Hoezo nieuw gezicht?

Dat zien kinderen niet hoor! Misschien kinderen van boven de 8, maar die geloven er niet meer in. Voor jongere kinderen was dit helemaal niet nodig geweest.

Als Bram een eerbetoon moet, wat hij uiteraard verdient, doe dit dan op een andere manier, laat hem in een programma voor volwassenen komen waar hij vrijuit kan praten over zijn tijd als Sinterklaas, geef hem een koninklijke onderscheiding, wat dan ook.
Dit was echt totaal overbodig en vreemd.
Oud 21-05-2011, 19:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoezo nieuw gezicht?

Dat zien kinderen niet hoor!
Ja, daarom zei ik dat het dan toch maar het eerbetoon aan Bram moet zijn.
Oud 21-05-2011, 19:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb het gemist
Oud 21-05-2011, 19:06
Verwijderd
Ik vond het een leuk eerbetoon, een volwassen eerbetoon kan natuurlijk ook, maar na 25 jaar Sinterklaas hoort er ook een eerbetoon in stijl bij met wat leuke symboliek En voor kinderen is dit denk ik niet veel aan, maar Bram vd Vlugt was mijn Sinterklaas, dus ik vond 't leuk
Oud 21-05-2011, 19:07
Verwijderd
Oh, en ik vind die Stefan een leuke Sint geloof ik
Oud 21-05-2011, 19:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nu geloof ik niet meer.
Oud 21-05-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Nu geloof ik niet meer.
Qft. Ik keek altijd nog wel naar programma's waar hij te gast was, en was ook echt oprecht blij als ik hem weer zag , omdat Bram mijn echte lieve Sinterklaas is, en hij het zo geweldig grappig en goed deed.

Maar nu is het echt voorbij voor me, helaas.
Oud 21-05-2011, 19:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja ik ook. Hij was eens bij dwdd en mijn beste vriendin en ik zaten helemaal niet te kijken, tot ik gilde: OMG DAT IS SINTERKLAAS!

Herkenbare stem ftw <3
Advertentie
Oud 21-05-2011, 19:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh volgens mij gaat Rob Trip er nog over praten Ned. 1 mensen.
Oud 21-05-2011, 19:19
Sherlock
Sherlock is offline
Wat hebben ze gezegd?
Oud 21-05-2011, 19:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh godver nee, ik ben tegen! Zijn stem is zo fijn
Oud 21-05-2011, 19:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat hebben ze gezegd?
Ze hebben ervan gemaakt dat Bram Sinterklaas wel eens geholpen heeft

Denk dat ie bij dwdd komt maandag ofzo. Anders ben ik boos.
Oud 21-05-2011, 19:30
Verwijderd
Ik hoop dat hij bij Paul de Leeuw komt! Dat is wat later op de avond, en daar kwam hij altijd als Sinterklaas. Dat wordt vast leuk <3
Oud 21-05-2011, 19:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat hebben ze gezegd?
Het Dikke Boek van Sinterklaas was vol, en dus kreeg Bram die thuisgestuurd, met daarin een bedankje voor de "hulp" die hij had gekregen.
Oud 21-05-2011, 19:57
Noedelhap
Noedelhap is offline

Adrie van Oorschot deed het ook niet slecht
Oud 21-05-2011, 21:51
Verwijderd
Ik heb Sinterklaasjournaal niet gezien, maar vind Stefan de Walle een prima keuze
Oud 21-05-2011, 22:02
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Wannebefeest?? Je bent 13, je mag geen alcohol! Wat zeg ik, je zou van mij ook absoluut niet zo laat nog naar een feest mogen!

Dan maar een streng moedertje, kan me niet schelen!
Fris is een feest voor mensen vanaf 12 tm 15

Daar word niet eens alcohol geschonken
Oud 21-05-2011, 22:04
Verwijderd
Fris? Is dat in de 013, of wordt dat ook op andere plekken gehouden?
Oud 21-05-2011, 22:20
Thomas.
Thomas. is offline
Was in de effenaar op vrijdag in Eindhoven
Oud 22-05-2011, 00:59
Verwijderd
Schijnbaar kan T_ID naamzoeken!
Oud 22-05-2011, 01:06
Elmp
Elmp is offline
Vriend van me heeft 7 uur over Rubiks cube gedaan
Oud 22-05-2011, 03:39
Verwijderd
woaah gertje moeilijk harde regen hier.
Oud 22-05-2011, 09:23
Tink*
Tink* is offline
Het lijkt nu ook pauperweer buiten.
Oud 22-05-2011, 10:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
[filmpje]

Adrie van Oorschot deed het ook niet slecht

"Wil jij later Zwarte Piet worden?"
"Nee."
(...)
"ALS JIJ GROOT BENT, WIL JE MISSCHIEN WEL PIET WORDEN."

Wikipedia:

Van Oorschot overleed op 83-jarige leeftijd in zijn geboorteplaats Vlissingen aan een ernstige ziekte. Vlak voor zijn dood werd duidelijk hoe veel hij van zijn rol als Sinterklaas hield. Hij werd bezocht door Joop Koopman en Van Oorschot vroeg hem of "hij toch geen slechte Sinterklaas was".

Aw.
Oud 22-05-2011, 10:15
Verwijderd
Best een gemene tekst, eigenlijk. "En we zingen en we springen en we zijn zo blij, want er zijn geen stoute kinderen bij." Ik kan me voorstellen dat er genoeg kinderen zijn die vlak voor hun eerste grote ontmoeting met Sinterklaas iets stouts hebben gedaan, en vervolgens tijdens de hele gebeurtenis zo zitten van "als ze erachter komen wat ik heb gedaan dan heb ik het hele feest verpest "
Oud 22-05-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Best een gemene tekst, eigenlijk. "En we zingen en we springen en we zijn zo blij, want er zijn geen stoute kinderen bij." Ik kan me voorstellen dat er genoeg kinderen zijn die vlak voor hun eerste grote ontmoeting met Sinterklaas iets stouts hebben gedaan, en vervolgens tijdens de hele gebeurtenis zo zitten van "als ze erachter komen wat ik heb gedaan dan heb ik het hele feest verpest "
Vroeger werd er bij mij in de straat een Sinterklaasfeest georganiseerd, het eerste wat Sint deed was het grote boek open slaan en voorlezen wat voor stoute dingen kinderen hadden gedaan en dat die kinderen eigenlijk mee moesten in de zak naar Spanje. Ik weet nog dat de Sint vertelde dat ik een groot deel van mijn slaapkamermuur vol met Dampo had gesmeerd, ik zat te trillen als een rietje Maar Sint was heel vergevingsgezind
Oud 22-05-2011, 10:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Respectievelijk nog pak 'm beet 20% van mijn scriptie en nog een sollicitatieronde.
Solliciteren voor je afstuderen?
Oud 22-05-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Solliciteren voor je afstuderen?
Nee, zoals ik zei respectievelijk. Ik moet nog afstuderen maar ben ook al bezig te solliciteren. Ik maak goede kans op een baan, maar moet nog een ronde verder komen.
Oud 22-05-2011, 10:35
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Goeiemorgen.
Oud 22-05-2011, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Vroeger werd er bij mij in de straat een Sinterklaasfeest georganiseerd, het eerste wat Sint deed was het grote boek open slaan en voorlezen wat voor stoute dingen kinderen hadden gedaan en dat die kinderen eigenlijk mee moesten in de zak naar Spanje. Ik weet nog dat de Sint vertelde dat ik een groot deel van mijn slaapkamermuur vol met Dampo had gesmeerd, ik zat te trillen als een rietje Maar Sint was heel vergevingsgezind
Aww.

Maar wel een goede opvoedmove van de straatouders.
Oud 22-05-2011, 10:45
Verwijderd
Zijn hier mensen met Ikea-bedden? Ik wil graag weten of dat in elkaar schroeven een beetje te doen is, want een Billy gaat nog wel, maar ik kijk nu naar een bed-handleiding en hij heeft like vijf pagina's aan onderdelen. Tevens wil ik weten of het fatsoenlijke bedden zijn, want mijn huidige bed is dus na een jaar dit gaan doen. De lamzak.
Oud 22-05-2011, 10:48
Verwijderd
Ik zal ook maar eens een afspraak met de tandarts regelen. Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst geweest
Het probleem is dat ik dat soort klusjes altijd op zondagavond doe, en dan kun je de tandarts niet bellen natuurlijk
Oud 22-05-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Zijn hier mensen met Ikea-bedden? Ik wil graag weten of dat in elkaar schroeven een beetje te doen is, want een Billy gaat nog wel, maar ik kijk nu naar een bed-handleiding en hij heeft like vijf pagina's aan onderdelen. [afbeelding]
Tevens wil ik weten of het fatsoenlijke bedden zijn, want mijn huidige bed is dus na een jaar dit gaan doen. De lamzak.
Ik heb een Ikea-bed, ik heb 'm niet zelf in elkaar geschroefd, maar ik geloof dat het wel te doen was. Theodoor en mijn vader zijn er ongeveer een uur mee bezig geweest. Het is verder een prima bed. Hoewel de kwaliteit van een bed meer afhangt van je lattenbodem en matras dan van het bed zelf.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten