Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb echt geen overeenkomsten kunnen vinden in de jongens die ik leuk vind, en ik denk er nu toch al een paar dagen over na naar aanleiding van deze topic..
Wel een paar die op elkaar lijken, maar dan daarna de compleet omgekeerde... Maar, mijn 2 'lange' exen hadden in ieder geval de overeenkomst dat ze heel lief waren, me heel goed begrepen en blond waren.. Verder dus echt geen idee.. Verder een paar jongens met donker haar en enigzins buitenlands uiterlijk, jongens die me totaal niet begrepen, jongens die heel fout waren.. tsja, lekkere mengelmoes. Dus.. ik val op waar ik op dat moment behoefte aan heb ofzo? Het tegenovergestelde van die ervoor ofzo ![]()
|
Ik vind het leuk als ik makkelijk een gesprek met een jongen kan voeren. Als hij me grappig vindt als ik dat probeer te zijn en niet om me lacht als ik geen grapje maak. En als hij laat zien dat hij het niet leuk vindt als ik wegga (zonder me te smeken om te blijven).
|
![]() |
Ok ik ben zelf een jongen maar ben homo dus vandaar:
Hij moet lief zijn en ongeveer dezelfde humor hebben als ik. Enige mate van interesse is toch ook wel belangrijk ![]() En laten we eerlijk wezen, innerlijk is een belangrijk onderdeel, maar er mag ook wel een leuke kop opzitten met een normaal lichaam ![]() Het belangrijkste is toch wel dat je samen kunt lachen en een fatsoenlijk gesprek kunt voeren ![]() |
![]() |
|
Hee, de openingspost is veranderd dus ik kan nog een antwoord geven! Bij meisjes weet ik een stuk beter wat ik leuk vind, omdat ik de meeste meisjes niet leuk vind en er meestal ook niet mee kan opschieten. Ik vind het leuk als een meisje niet vind dat heel de wereld om haar en haar gevoeles draait. Is stiekem best zeldzaam, dus als ik zo'n meisje tegenkom kan ik haar meestal heel erg waarderen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Seksualiteit |
vingeren meisjes zichzelf ook wel eens als ze alleen zijn? (alleen voor meisjes) urjenn | 60 | 05-10-2010 19:02 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Gymnasium alleen voor meisjes? Verwijderd | 26 | 19-04-2002 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |