Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kwam er vandaag ook zo iemand tegen. Ze had een enorm arrogante kop en ze zat mij aan te kijken alsof ik iets gigantisch fout deed... We hadden lekkage op het werk en ik was dus aan het dweilen. Voor de rest deed ze zo ongeïnteresseerd mogelijk en hoopte ze dat ik zou wegkijken, omdat ze zo dominant deed.
Maar als je dan gewoon reageert alsof het geen indruk maakt, dan is het zo over. Het werkt wel het beste als het ook echt geen indruk maakt haha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
loop je er toevallig zenuwachtig langs? loop er eens langs en doe net of je ze niet ziet, en als ze dan een schop geven bijv. doe dan nog steeds of je ze niet ziet.. dan is de lol er snel af lijkt me |
![]() |
||
Citaat:
Een vriend van me deed dit ooit toen we op schoolreis gingen naar de kerel in de bus naast ons en weken later stond die gozer hem ineens op te wachten. Alleen was die kerel gestoord en verzon hij vanalles, maar toch, je weet maar nooit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
School is een staatsgevangenis Kwibus2008 | 2 | 23-11-2008 12:16 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 |