Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2011, 17:22
Geriananas
Geriananas is offline
Ik heb een hele mooie strapless jurk voor het gala gekocht, (http://www.vd.nl//medias/sys_master/...112_d_01_l.jpg ) maar daar moet dus een BH onder met doorzichtige bandjes. Weet iemand waar ik zo'n BH kan kopen in een grote maat (85G/75H)? Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2011, 17:56
Edelweiss
Edelweiss is offline
als het goed is kun je ook de doorzichtige bandjes los kopen
weet allleen niet waar.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 18:04
Geriananas
Geriananas is offline
Volgens mij kun je die wel bij de henk ten hoor ofzo kopen, maar dan moet ik ook nog een BH hebben waar ze op passen..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 18:09
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Volgens mij kun je die wel bij de henk ten hoor ofzo kopen, maar dan moet ik ook nog een BH hebben waar ze op passen..
O maar dat past zowat overal op, bij de v&d hebben ze vast wel wat geschikts (ervaring)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 18:26
Geriananas
Geriananas is offline
Ik heb 12 BH's en daarvan heeft er geen afneembare bandjes hoor. Weet je zeker dat ze bij de V&D BH's in grote maten met afneembare bandjes hebben? Want dat heeft de V&D hier en op internet niet..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 18:51
tuttebel
tuttebel is offline
doorzichtige bandjes

waarom geen goede strapless bh van freya of livera ofzo, en daarover heen een strapless figuurcorrigerend hemdje? (zo'n hemdje zit heel strak en dan blijven je boobies gewoon zitten). ik snap dat je ondersteuning wil, maar doorzichtige bandjes snijden heel erg in je vel en het is gewoon erg lelijk
Oud 23-05-2011, 19:21
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
doorzichtige bandjes

waarom geen goede strapless bh van freya of livera ofzo, en daarover heen een strapless figuurcorrigerend hemdje? (zo'n hemdje zit heel strak en dan blijven je boobies gewoon zitten). ik snap dat je ondersteuning wil, maar doorzichtige bandjes snijden heel erg in je vel en het is gewoon erg lelijk
Livera gaat maar tot E en de site van Freya laad niet? Ik weet dat doorzichtige bandjes lelijker zijn maar strapless gaat denk ik niet niet. Ik heb cup H hè, daar zijn al nauwelijks doorzichtige-bandjes-BH's voor, laat staan strapless. Bovendien zijn mijn borsten daar te zwaar voor. Ik moet er wel de hele avond mee lopen en heb al last van mijn rug. :C Maar als je toch een (goede) strapless BH met cupmaat G/H vind laat het me maar weten..

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 19:13. Reden: tpyfout
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 21:07
Diamera
Diamera is offline
Oh ik wou net zeggen misschien is zo'n plakbeha-ding een oplossing voor je, maar dat kan waarschijnlijk ook niet met cup H
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 21:16
Verwijderd
Mijn zus heeft een knalrood strapless jurkje en zij heeft toen een bh gekocht waar je de bandjes vanaf kon halen en daar fancy bandjes bij gekocht. Uiteindelijk had ze en knalrood jurkje aan en één bh bandje aan haar bh vast gemaakt. Dat zat vast aan het midden van haar bh en liep naar achter, waar hij op de 'normale' plaats vast zat. Ik weet niet of duidelijk is wat ik bedoel, maar misschien is zoiets een idee...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
O maar dat past zowat overal op, bij de v&d hebben ze vast wel wat geschikts (ervaring)
V&D en geschikt in grote maten, laat me niet lachen.

Ik draag Marlies Dekkers en Saph en die vind ik altijd wel tof om te showen, omdat het speciale bandjes enzo zijn. Probleem is dat die maar tot F gaan. Ik denk dat het een groot probleem wordt om zoiets te vinden, want ik heb het zelf nog nooit gezien en ik heb zelf 85G gehad (nu weer F). Als een merk ze heeft, dan moet het Freya zijn, maar die site doet op het moment bij mij ook moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 22:29
Verwijderd
Ik vind wel dat je inderdaad duidelijk aanwezige, mooie en stijlvolle bandjes kan laten zien (idd Sapph, al moet je daar wel van houden), dan doorzichtige bandjes. Doorzichtige bandjes vind ik altijd een beetje ik-wil-heel-graag-maar-het-lukt-net-niet en duidelijke bandjes stralen dan veel meer zekerheid uit, als je het mij vraagt.

Mits ze goed uitgezocht zijn en bij je jurk passen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 08:26
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:

Ik draag Marlies Dekkers en Saph en die vind ik altijd wel tof om te showen, omdat het speciale bandjes enzo zijn. Probleem is dat die maar tot F gaan. Ik denk dat het een groot probleem wordt om zoiets te vinden, want ik heb het zelf nog nooit gezien en ik heb zelf 85G gehad (nu weer F). Als een merk ze heeft, dan moet het Freya zijn, maar die site doet op het moment bij mij ook moeilijk.
Ik heb ook Saphhjes jammergenoeg gaan die maar tot G. Als ik dan een grotere omtrek (85) neem valt het nog wel mee, maar ik heb dan wel al een beetje zo'n rollade effect, dus dat is wel jammer.

En ik vind deze jurk echt niet mooi met bandjes, ik heb wel een BH die er bij past maar het lijkt niet zo netjes. En hij is best wel hooggesloten dus zie je alleen die bandjes op je schouders..

Ik ben wel moeilijk he!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 09:47
Volk
Volk is offline
Bij de hunkemöller kijken, daar hebben ze ook veel grote maten.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2011, 16:09
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Bij de hunkemöller kijken, daar hebben ze ook veel grote maten.
Ik ben daar laatst (begin april) geweest en toen zei de verkoopster dat ik maar naar een speciale winkel moest of hem op maat moest laten maken. (De grote maten gaan bij de Hunkemöller tot E/F), en nu staan op de site wel grotere maten.. Maar niet met afneembare bandjes.

Ik dacht net dat ik een gevonden had maar er stond onderin dat de BH's vanaf cup F geen afneembare bandjes meer hebben. Bah! =(

Edit!

Jippieee! Ik heb er een (Panache):

(van http://www.grote-cupmaten.nl, lekker voor de hand liggend.. )

Nu maar hopen dat hij goed zit.

P.s. slotje?

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 19:13.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 09:08
Roosje
Roosje is offline
Wat je ook kunt doen - en dat is natuurlijk stom, want je jurk is fantastisch mooi - is schouderbandjes aan je jurk zetten. Een vriendinnetje met cup F heeft dat een keer gedaan en het zag er prima uit. Maar goed, ik snap het wel als je dat niet wilt. Ga alsjeblieft alleen niet aan de doorzichtige bandjes want ze zijn lelijkkkk.
Oud 25-05-2011, 13:39
Rivka
Rivka is offline
Offtopic: Wat een superjurk!
Oud 25-05-2011, 14:50
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

.
Zo bedoelde ik het niet...
Ik dacht dat ze daar vast wel iets hadden.
Livera of hunkemöller kan ook (denk ik).

Maar ze heeft er al een gevonden, dus laat maar zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2011, 19:23
Geriananas
Geriananas is offline
Citaat:
Offtopic: Wat een superjurk!
Ja he! Vond ik ook. Ik zag hem al een half jaar geleden en heb toen gewacht tot hij in de uitverkoop en nu was hij nog 50€ ofzo, en omdat ik hem als galajurk draag vond ik dat niet zo veel.. C:

P.s. Bloemmetje97, waarom zei je dan dat je er ervaring mee had?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 07:12
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
P.s. Bloemmetje97, waarom zei je dan dat je er ervaring mee had?
Omdat ik zelf zowat altijd wel iets kan vinden (qua bh) bij de V&D.
Maarja, ik dacht dat dit ook wel geldde voor jou, maar blijkbaar dus niet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 08:43
Geriananas
Geriananas is offline
Nee, blijkbaar niet. Misschien had je het niet goed gelezen maar ik heb denk ik een beetje een andere maat dan jij.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 09:54
Verwijderd
Bij de Livera heb ik destijds een bh gekocht, ook voor eens strapless jurk, die gewoon helemaal geen bandjes had. Hij zat perfect en aan de onderkant zaten er wat ingenaaide rubberstrips, je voelde of zag daar natuurlijk niets van, zodat hij ook nog eens bleef zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 17:56
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nee, blijkbaar niet. Misschien had je het niet goed gelezen maar ik heb denk ik een beetje een andere maat dan jij.
Denk het ook .
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 22:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wehkamp of Otto heeft vaak ook veel aparte bh's voor onder strapless jurken enzo. In de maten ben ik niet thuis maar misschien de moeite waard om even te kijken, als het niets is stuur je het gewoon weer terug.
Oud 31-05-2011, 16:07
chick123
chick123 is offline

is zo eentje goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten