hey,
ik heb een tijdje geleden windows 7 op mijn computer gezet (gekochte cd-rom) ,, maar nu zegt tie dat mijn windows 7 niet legitiem is, ik heb mijn productiecode opnieuw ingetoets, maar dat heeft geen zin. Wat moet ik doen???
Even een belletje naar de helpdesk van MS doen; als je aangeeft dat je hardware moest wisselen omdat er iets kapot gegaan is (CPU/moederbord/geheugen) geven ze 'm weer vrij en ben je good to go.
Omdat het 3min tijd kost.
Met die helpdesk zooi duurt dat toch allemaal even wat langer.
Ik heb dat gedoe met XP drie keer gehad toen ik eenmaal mijn vingers op een medische licentie wist te leggen, kostte telkens niet erg veel moeite, een minuutje werk op z'n meest. Windows illegaal werkt ook, maar met updates enzovoort is het gewoon beter om een legale licentie als je die hebt te gebruiken.
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, ik weet alleen dat wat vrienden van me gewoon updaten met gedownloade windows. Ik heb mijn legale windows 7 natuurlijk gewoon gratis gekregen omdat ik een eindbaas ben.