Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2011, 17:54
KingKong
KingKong is offline
Yo,

Ik begin met het feit dat ik geen onzeker type ben, in de meeste gevallen dan. Ik doe me ding, vind me er zelf verder prima uit zien en heb geen saai leven, toch merk ik de laatste tijd dat ik over 1 ding aardig onzeker ben, ik ben geen flirter en wil het wel zijn.

Als ik een mooi meisje zie ben ik niet de eerste die naar haar toe loopt, waarschijnlijk de laatste, punt is dat altijd 1 van mijn vrienden dan eindigt met een leuk meisje, ik vind dit heel vervelend! Ik wil het ook is een keer gezellig hebben met iemand anders maar ik durf het gewoon niet! Ik durf een meisje niet zo snel aan te raken en weet ook niet goed te flirten, misschien ben ik wel te bescheiden of te naive.

Ik wil het voorkomen dat ik telkens wanneer ik een leuk meisje zie het me nooit lukt met haar gezellig te krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2011, 18:40
lalalalie
lalalalie is offline
Nouja, je weet in ieder geval dat je er moeite mee hebt. Probeer jezelf gewoon een keer te pushen om tóch naar een leuk meisje toe te stappen en maak een praatje. Zelfs al wil ze verder niks, een beetje aandacht van een leuke jongen vinden meisjes niet erg. Opzich niets om bang voor te zijn dus.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Nouja, je weet in ieder geval dat je er moeite mee hebt. Probeer jezelf gewoon een keer te pushen om tóch naar een leuk meisje toe te stappen en maak een praatje. Zelfs al wil ze verder niks, een beetje aandacht van een leuke jongen vinden meisjes niet erg. Opzich niets om bang voor te zijn dus.
Dit dus. Zolang je gewoon normaal doet (en dus niet zo gluiperig met stomme openingszinnen) gaan ze echt niet gemeen tegen je doen; het is namelijk gewoon een compliment voor ze, toch? En het gewoon gezellig hebben kun je ook eerst vriendschappelijk proberen zonder een verder doel.

Overigens vind ik niet dat je zomaar leuke meisjes moet gaan 'aanraken'. Wat bedoel je daar eigenlijk mee? Ik ben er zelf helemaal niet van gediend dat mensen me gaan aanraken, en sowieso niet als ik iemand niet of amper ken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 22:28
Verwijderd
Geloof me, jongens die maar meteen beginnen met flirten, daar moet ik niets van hebben. Niet alle meisjes vallen op jongens die flirterig zijn .
Je zegt ook dat je het gewoon gezellig wil hebben, maar gezellig hebben kan ook zonder flirten .

Maar, als je per se wil leren met flirten enzo zou ik ook gewoon een beetje opletten op hoe je vrienden dat allemaal doen. Zoek er dan iets tussen wat jou persoonlijk bevalt, en probeer dat gewoon een beetje uit. Het hoeft echt niet meteen perfect te zijn!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 20:54
Borneoplein
Borneoplein is offline
Kijk ik ben zelf ook geen flirter maar zorg dan dat je een leuk T-shirt aan hebt. Ik had vandaag een T-shirt aan met Fuck Google Ask Me er op. Genoeg meiden die op me af stapten.Maar dan is het natuurlijk een muist dat je niet verlegen bent of dicht klapt Altijd blijft lachen. Nou ja suc6

Groetjes A-dammer
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 21:46
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Hallo jongen, vertel eens; waarom is google dan zo kudt?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Hallo jongen, vertel eens; waarom is google dan zo kudt?
...You're not serious, right?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 11:08
Infidel
Infidel is offline
Waarom meteen moeten flirten? Als ik jou was, zou ik beginnen met gewoon eens een gesprek aan te knopen met een meisje. Als je dat eenmaal goed durft, kun je er altijd nog wat bovenop doen.
Oud 12-05-2011, 11:21
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
...You're not serious, right?
Don't feed the troll

Citaat:
Waarom meteen moeten flirten? Als ik jou was, zou ik beginnen met gewoon eens een gesprek aan te knopen met een meisje. Als je dat eenmaal goed durft, kun je er altijd nog wat bovenop doen.
Praten of flirten, kinda the same thing. Overlapt elkaar nogal.

Iemand aanraken op elleboog of bovenarm, eventueel schouder is prima te doen. Duwtje geven bij flauwe opmerking. Allemaal aanraking en die wil je wel hebben.

tips;
Niet meer dan 3 seconde, daarna wordt het opvallen en creepy
Niet meekijken met je ogen, dan volgen zij je ogen en is het opvallend dat je normaliter zoiets niet doet.

Mensen houden van aanraking, anders worden ze depresief, dus opzich niks mis mee. Voorkomt ook die eindeloze friend zones.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 11:41
Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Praten of flirten, kinda the same thing. Overlapt elkaar nogal.

Iemand aanraken op elleboog of bovenarm, eventueel schouder is prima te doen. Duwtje geven bij flauwe opmerking. Allemaal aanraking en die wil je wel hebben.

tips;
Niet meer dan 3 seconde, daarna wordt het opvallen en creepy
Niet meekijken met je ogen, dan volgen zij je ogen en is het opvallend dat je normaliter zoiets niet doet.

Mensen houden van aanraking, anders worden ze depresief, dus opzich niks mis mee. Voorkomt ook die eindeloze friend zones.
Oneens. Praten is gewoon praten, zonder al die dingen die jij hem adviseert. TS vindt het blijkbaar al donders lastig op een meisje af te stappen, laat staan met een meisje te flirten.

Bovendien zou ik er echt een hekel aan hebben als iemand me meteen begint te betasten. Is ook nergens voor nodig, trouwens. Persoonlijk vind ik het veel leuker als iemand oprecht interesse in me toont als persoon, aanrakingen zou ik zien als 'ik wil met je naar bed, en nu'. Daarbij, zodra een jongen op me af stapt die ik niet ken om een praatje met me te maken, weet ik alleen daardoor al dat hij me best ziet zitten. Ik ben niet dom.
Oud 12-05-2011, 12:22
Wows
Wows is offline
Dit topic doet me denken aan een verhaal...

Er was ooit een man die ging iedere dag lopend naar zijn werk, dat was slechts een wandelingetje van 20 minuten. Toen hij de hoek van zijn straat omging kwam een ontzettend mooie vrouw hem tegemoet, ze keken elkaar aan en hij voelde meteen dat WHOOAHH gevoel van binnen, en hij zag aan haar dat zij dat ook had, er was een zogeheten spark, maar hij liep door en ging door naar zijn werk.

Een paar jaar gingen voorbij en hij liep weer eens langs diezelfde hoek, en hij zag een ontzettend mooie vrouw zijn kant op komen, ze maakten oogcontact en opeens besefte hij wie het was, het was de vrouw waar hij even die spark mee had die paar jaar geleden, zij had precies hetzelfde gevoel van herkenning. En dit keer liep de man weer door. Hij stond wel op zichzelf te vloeken toen hij om de hoek was, dat hij haar niet aansprak. Maar hij bedacht bij zichzelf, als ik haar nog een derde keer tegenkom dan is het voorbestemd!

En de jaren gingen voorbij, en op een dag liep hij door dezelfde straat en vlak voor hij de hoek om ging zag hij een vrouw op hem af komen, ze zagen het meteen, de herkenning, alleen dit keer was er iets veranderd. De spark was er wel maar niet zoals ie had moeten zijn, de man was ondertussen 83 jaar oud, zij was 81, ze keken elkaar aan en de teleurstelling was in elkaars gezicht af te lezen, teleurstelling dat ze hier niets aan gedaan hebben die eerste keer dat ze elkaar zagen. De man overleed 2 weken later...

Geloof me, de keer dat dit verhaal tegen mij verteld werd, heeft het wat met me gedaan, ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad als jij. Maar je moet er bij stil staan dat het op het moment zelf misschien naar aanvoelt om een praatje te beginnen, maar het is nog veel ongemakkelijker als je de mogelijkheid aan je voorbij laat gaan. Je moet haar de kans geven jou te leren kennen, want je weet zelf wat je haar te bieden hebt nietwaar

Bedenk maar zo, hoe meer je die twijfel voelt, hoe leuker ze is. Dat gevoel voel je tenslotte niet bij mannen of oude vrouwtjes. Dus hoe meer je dat gevoel voelt, hoe meer je eropaf moet!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Oneens. Praten is gewoon praten, zonder al die dingen die jij hem adviseert. TS vindt het blijkbaar al donders lastig op een meisje af te stappen, laat staan met een meisje te flirten.

Bovendien zou ik er echt een hekel aan hebben als iemand me meteen begint te betasten. Is ook nergens voor nodig, trouwens. Persoonlijk vind ik het veel leuker als iemand oprecht interesse in me toont als persoon, aanrakingen zou ik zien als 'ik wil met je naar bed, en nu'. Daarbij, zodra een jongen op me af stapt die ik niet ken om een praatje met me te maken, weet ik alleen daardoor al dat hij me best ziet zitten. Ik ben niet dom.
Eens. Ga niet zomaar mensen aanraken.

Als er iemand op me afstapt die ik niet ken en meteen overduidelijk begint te flirten, dan heb ik er sowieso al geen zin meer in, want dan is het overduidelijk wat het doel is. En als-ie me dan ook nog eens gaat aanraken, dan krijgt-ie een mep.

Gewoon normaal doen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 18:55
immortelle
immortelle is offline
@ wows: leuk verhaal, dat zal ik moeten onthouden.

@TS: ik heb hetzelfde probleem als jou, dus ik lees hier ook goed wat er gezegd wordt.
ik denk ook dat het beste gewoon beginnen praten is. op een ander forum heb ik eens iemand gevolgd die heel verlegen en heel onzeker was over zichzelf. hij was 18 of 19 en had nog nooit iemand gekust. daar had hij ook da tip gekregen om op feestjes en zo gewoon met zo veel mogelijk meisjes te praten, als waren het maar vijf zinnen. een week of vijf later had hij gekust. dankzij de tips en hulp die hem gegeven was.
als hij dat kan van waar hij kwam, moet jij dat zeker kunnen.

ik weet niet of je er iets aan hebt, maar je weet nooit
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 14:12
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
de man was ondertussen 83 jaar oud, zij was 81, ze keken elkaar aan en de teleurstelling was in elkaars gezicht af te lezen, teleurstelling dat ze hier niets aan gedaan hebben die eerste keer dat ze elkaar zagen. De man overleed 2 weken later...
Waaom zou een man van 83 nog naar zn werk lopen als die al 20 jaar met pensioen is? ;D;d;dD
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 15:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eens. Ga niet zomaar mensen aanraken.

Als er iemand op me afstapt die ik niet ken en meteen overduidelijk begint te flirten, dan heb ik er sowieso al geen zin meer in, want dan is het overduidelijk wat het doel is. En als-ie me dan ook nog eens gaat aanraken, dan krijgt-ie een mep.

Gewoon normaal doen.
Volgens mij heb jij een heel raar beeld bij flirten. Flirten =/= versieren. Flirten kan net zo goed gewoon een leuk compliment zijn.

En aanraken -/= naar je borsten grijpen, maar dat kan ook gewoon een doodnormale schouderaanraking zijn, zonder gelijk touchy-feely te worden.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb jij een heel raar beeld bij flirten. Flirten =/= versieren. Flirten kan net zo goed gewoon een leuk compliment zijn.

En aanraken -/= naar je borsten grijpen, maar dat kan ook gewoon een doodnormale schouderaanraking zijn, zonder gelijk touchy-feely te worden.
Sorry, hoor, maar bij veel mannen is het meteen duidelijk wat ze van je willen. Flirten, versieren, aanraken, stomme oneliners, etc. Daar ben ik gewoon niet van gediend. Vooral omdat ik die mannen meestal niet eens ken, want als ze me wel zouden kennen hadden ze geweten dat ik daar niet van gediend ben.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 01:37
KingKong
KingKong is offline
Oei ik ben wel heel laat met terug reageren, sorry voor de bump.
Het is ook niet persee dat ik niet met meisjes kan praten, daar heb ik weinig moeite mee, maar ik praat niet altijd heel makkelijk ook al wil ik dat wel en ook wel zo ben, misschien ben ik toch nog onzekerder dan ik dacht.

Ik had er vroeger wat minder last van, misschien komt het omdat ik nu ook echt een bepaalde smaak creëer. Ik heb alleen het gevoel dat als ik niet flirt het vaak ook niet verder komt ofzo, terwijl ik bij sommige meisjes toch best wil proberen, en dan ga ik misschien liever is een keer op me bek dan dat het altijd zo blijft! Ik heb een periode gehad dat ik heel vlot was en ik merk dat ik dat nu weer minder ben. Misschien komt het ook omdat ik ouder wordt, weg wil van de plaats waar ik woon en me ding wil gaan doen, ik heb alleen het gevoel dat ik bepaalde dingen anders had kunnen aanpakken waardoor het misschien wel tot iets had kunnen komen!

Excuses voor de bump!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 01:40
KingKong
KingKong is offline
Misschien probeer ik trouwens te hard, want ik ben over het algemeen een spontaan en relaxed type maar kan door sommige gesprekken een beetje gespannen raken waardoor ik dat niet meer ben.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 20:32
evil inside
evil inside is offline
dat verhaal wows is best inspirerend
Reageren

Regels voor berichten