![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En over het tweede punt, vraag ik me af of ik de enige ben die er niet zo over denkt. In het begin wilde ik heel erg graag dat hij mij leuk vond en mooi en geweldig enzo. Iets met onzekerheid enzo. Daarom wilde ik geen seks als ik ongesteld was. Gaf zo'n rotzooi en ik schaamde me daar ontzettend voor. Inmiddels zijn wel al langer samen en ben ik steeds gemakkelijker geworden in 'Ja nou, dan ben ik maar een keer lelijk of oncharmant als hij me ziet.', en dus heb ik minder moeite met seks als ik ongesteld ben. Ik weet inmiddels dat hij m e evengoed wel leuk vindt, en dus ben ik er een stuk makkelijker in geworden om seks te hebben. Ben ik de enige die er zo over denkt? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is 'ik ben ongesteld' nooit een excuus of reden voor mij geweest om geen seks te hebben. Ik ben niet vies van mezelf en mijn exen waren dat ook niet - en trouwens, een handdoek eronder en douchen erna: Voila, probleem opgelost. Als ik liever geen seks zou hebben gehad tijdens ongesteldheid, dan had ik echt wel andere dingen willen doen, maar niet omdat hij dat verwacht ofzo; dat is juist een manier om ervoor te zorgen dat hij het niet krijgt. ![]() Als ik geen zin heb, heb ik geen zin. Als ik wél zin heb, heb ik wel zin. It's just that simple. En dat heeft-ie dan ook maar te accepteren, net als andersom trouwens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik was er eigenlijk nooit onzeker over. Sowieso niet met seks eigenlijk, dat had ik alleen met m'n eerste vriendje. |
![]() |
|
Ik ben nooit in het weekend ongesteld, wanneer we meer tijd voor elkaar hebben. We doen het zelden tijdens mijn menstruatie, maar anders zou ik echt niet alleen hem doen. Seks doe je met z´n 2en. En ik ga hem echt niet pijpen omdat hij anders zo zielig is! Echte seks doen we liever niet dan, maar met tampon in kun je genoeg sexuele handelingen bij de vrouw in. Mocht je daar zin in hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|