Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2011, 17:18
bierkoning
bierkoning is offline
Mijn ervaring is bij mijn tot nu toe 4 langere relaties dat in het beginstadium er tijdens de ongesteldheid meer sexhandelingen worden verricht voor zijn plezier, dan wanneer je al twee jaar met iemand gaat.

In het begin ging er bij alle 4 nog gewoon de broek uit en was een pijpbeurt geen moeite.
Nou kan ik heus wel een paar dagen wachten, en hoeft het ook niet elke maand.
Maar merk dat het eigenlijk altijd eindigd na verloop van tijd...
Dan is het vaak sorry schat wacht maar een paar dagen.

is het dan gewoon de sleur, of het niet meer per se willen pleasen van de ander omdat de buit toch al binnen is?

Hoe denken de dames hierover, en wat zijn andere jongens/mannen hun ervaring.
Oud 05-06-2011, 19:58
JustADreamer
JustADreamer is offline
Nou... Mijn vriendje wil alleen anaal als ik ongesteld ben, heb ik meestal niet zo'n zin in dus dat is pech voor hem, en sowieso eerste 2/3 dagen wil ik gewoon geen seks, want buikpijn. Maar pijpbeurten/penismassages etc. krijgt ie wel gewoon hoor, ik ben misschien zelfs nog wel geiler als ik ongesteld ben (hoe tegenstrijdig, geiler zijn maar geen seks willen).

Het ligt er natuurlijk aan hoe leuk/lekker de meid pijpen zelf vindt, ik vind het somehow gewoon heerlijk om te doen, dus dan doe je het automatisch ook vaker, want het is niet een soort van verplichting...

Daarnaast kun je je meisje natuurlijk ook gewoon pleasen tijdens haar ongesteldheid, massages, kopje thee etc. Bij mij heeft zoiets vaak wel effect.
Oud 05-06-2011, 20:11
Verwijderd
Ik ben niet zo heel erg ongesteld, dus als de nood hoog is, gaat er een handdoekje onder. Pijpen doe ik, net als (wanneer ik net gedoucht ben en een tampon in heb) gebeft word ik ook gewoon. Er wordt bij ons niet zo heel erg moeilijk over gedaan, eigenlijk. En als ik geen zin heb, meld ik gewoon dat ik geen zin heb. Dat ik ongesteld ben, wordt dan niet als excuus gebruikt, maar dan heb ik gewoon geen zin. In het begin vond ik dat veel vervelender, maar nu we langer samen zijn (bijna twee jaar), vind ik het geen probleem meer.

Nu moet ik wel zeggen dat ons libido vrij hoog is en we elkaar alleen in het weekend zien. En dan is niet vrijen gewoon geen optie, omdat er soms ook wel twee weken tussen zit voor we elkaar weer zien. Ik ben wel benieuwd hoe dat is als we straks samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 20:22
Catch
Catch is offline
Ik vrij eigenlijk niet als ik heel erg ongesteld ben, maar als het minder zware dagen zijn vind ik het prima. Maar, je moet wel bedenken dat in het begin alles draait om elkaar ontdekken en seks is dan nog echt heel spannend. Later in je relatie heb je ook weer oog voor andere dingen, en kies je als vrouw er misschien liever voor om niet te vrijen als je ongesteld bent. Ik wil maar zeggen, in het begin van een relatie wanneer je verliefd bent, voel je veel meer voor seks als het eigenlijk niet zo uitkomt dan wanneer je langer bij elkaar bent. Maar goed, dat is mijn idee ervan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:39
Volk
Volk is offline
Hij is altijd in the mood

En tijdens mijn menstruatie, vooral in het begin, vliegt mijn libido omhoog maar heb ik geen behoefte aan seks. Ik ben geil, doe geile dingen en wil dat mijn vriend geil met mij doet. Maar de behoefte aan seks en echte sekshandelingen is afwezig.

Wat bij mij trouwens vaak werkt als ik geen zin heb is als mijn vriend dan heel lief mij masseert en knuffelt en lief doet en we dan "opeens" toch seks hebben. Dus regelmatig hebben we toch seks tijdens de menstruatie, maar dan vaak tegen het eind, als het hele geile weg is en ik weer "normaal" ben.

Laatst gewijzigd op 05-06-2011 om 22:41. Reden: Edit: dit is na 4 jaar nog steeds zo.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 23:19
serac
serac is offline
ik merk niet veel verschil, ben dan soms goed geil, we zien elkaar alleen de weekends en dan is er niet veel keus - - - dus gebeurt het gewoon, handdoek bij de hand als t erg nodig is - - en vooraf douchen, 's morgens ook - - - -
overigens zou je kunnen proberen, als neuken echt pijn doet en je wilt wel graag of je wil toch niet nee zeggen, om hem ondiep te laten penetreren, zo van zijn eikel tussen je schaamlippen, waarbij jij je bekkenspieren goed samentrekt zo dat hij je heel strak voelt, dat gaat prima om hem klaar te laten komen, en mij helpt het ook met orgasme
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 13:53
bierkoning
bierkoning is offline
okay toch wel verschillende ervaringen! Leuk om te lezen!
mijn vriendin en ik wonen al ongeveer 2 jaar samen. En het hoeft niet eens pijpen te zijn hoor maar bij haar is uberhaupt een toenadering taboe. Dan is het gelijk "schat ben ongesteld, ik heb geen zin"... maar goed dat kan per vrouw gewoon verschillen merk ik al.

Nou ja kan er prima mee leven hoor vroeg het me alleen af hoe het bij anderen is/was!
Oud 06-06-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
okay toch wel verschillende ervaringen! Leuk om te lezen!
mijn vriendin en ik wonen al ongeveer 2 jaar samen. En het hoeft niet eens pijpen te zijn hoor maar bij haar is uberhaupt een toenadering taboe. Dan is het gelijk "schat ben ongesteld, ik heb geen zin"... maar goed dat kan per vrouw gewoon verschillen merk ik al.

Nou ja kan er prima mee leven hoor vroeg het me alleen af hoe het bij anderen is/was!
Nou ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb er altijd een beetje naar gevoel bij als mensen bij pijpen-tijdens-ongesteldheid een mentaliteit hebben van, oh, arme man, als hij dan niet kan neuken, nou, dan krijgt hij tenminste nog een pijpbeurt. Ik krijg echt de kriebels van dat idee; alsof het alleen om zijn genot gaat en hij echt een kutleven heeft als hij niet klaarkomt door middel van haar. Dat heeft niet zozeer met niet willen pleasen te maken als wel niet willen pleasen omdat het móet en niet omdat je zelf nou zo geil bent en hem wilt laten genieten. (Niet dat dat bij jou zo is, hoor, maar dat beeld krijg ik met enige regelmaat van sommige mannen.)

Daarbij ben je in het begin van een relatie gewoon zo geil als boter dat je continu seks wilt en er geen genoeg van krijgt, en dat neemt bij mannen en vrouwen ietsje af (maar goed ook, anders kom je echt nooit meer buiten). Als vrouw is het denk ik dan vaker zo dat je in het begin zo geil bent dat je denkt, fuck it, kan mij die ongesteldheid schelen, terwijl later in een relatie die behoefte niet meer zo allesoverheersend is en je denkt, nou ja, ik wacht liever een paar dagen, dan zit ik niet met de troep.

Dat gezegd hebbend, is een beetje bloed hier geen bezwaar, maar als ik echt flinke buikpijn heb, dan heb ik echt geen zin in seks, en als ik niet geil ben, heb ik ook geen zin om hem te pijpen of wat dan ook te doen. Dan verwen ik hem liever op een non-seksuele manier, of beter nog, hij mij Maar als de buikpijn voorbij is, dan maakt het wat mij betreft geen verschil
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 15:11
Cucumber.
Cucumber. is offline
Bij ons is de regel: geen seksuele handelingen als ik ongesteld ben.
Hij wil dan vaak gewoon zelf ook niet afgetrokken/gepijpt worden, aangezien hij dan zegt: 'als ik niks bij jou kan doen, doe je het ook niet bij mij.'
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Nou ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb er altijd een beetje naar gevoel bij als mensen bij pijpen-tijdens-ongesteldheid een mentaliteit hebben van, oh, arme man, als hij dan niet kan neuken, nou, dan krijgt hij tenminste nog een pijpbeurt. Ik krijg echt de kriebels van dat idee; alsof het alleen om zijn genot gaat en hij echt een kutleven heeft als hij niet klaarkomt door middel van haar. Dat heeft niet zozeer met niet willen pleasen te maken als wel niet willen pleasen omdat het móet en niet omdat je zelf nou zo geil bent en hem wilt laten genieten. (Niet dat dat bij jou zo is, hoor, maar dat beeld krijg ik met enige regelmaat van sommige mannen.)

Daarbij ben je in het begin van een relatie gewoon zo geil als boter dat je continu seks wilt en er geen genoeg van krijgt, en dat neemt bij mannen en vrouwen ietsje af (maar goed ook, anders kom je echt nooit meer buiten). Als vrouw is het denk ik dan vaker zo dat je in het begin zo geil bent dat je denkt, fuck it, kan mij die ongesteldheid schelen, terwijl later in een relatie die behoefte niet meer zo allesoverheersend is en je denkt, nou ja, ik wacht liever een paar dagen, dan zit ik niet met de troep.
1e ppunt: Absoluut. Daarom vind ik 'ik ben ongesteld' eigenlijk oko geen excuus als ik geen zin heb, want als ik wél heel erg geil ben, heb ik evengoed wel seks. Als ik geen zin heb in seks, is dat niet omdat ik ongesteld ben, maar omdat ik geen zin heb. Mijn ex weigerde bijna om me aan te raken als ik ongesteld was, hij wilde bijvoorbeeld niet samen douchen (ook niet als ik gewoon een tampon in had). Sindsdien ben ik ook wel een beetje van het 'ongesteld of niet, seksen zullen we.' als ik zin heb.

En over het tweede punt, vraag ik me af of ik de enige ben die er niet zo over denkt. In het begin wilde ik heel erg graag dat hij mij leuk vond en mooi en geweldig enzo. Iets met onzekerheid enzo. Daarom wilde ik geen seks als ik ongesteld was. Gaf zo'n rotzooi en ik schaamde me daar ontzettend voor. Inmiddels zijn wel al langer samen en ben ik steeds gemakkelijker geworden in 'Ja nou, dan ben ik maar een keer lelijk of oncharmant als hij me ziet.', en dus heb ik minder moeite met seks als ik ongesteld ben. Ik weet inmiddels dat hij m e evengoed wel leuk vindt, en dus ben ik er een stuk makkelijker in geworden om seks te hebben. Ben ik de enige die er zo over denkt?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:

Dat gezegd hebbend, is een beetje bloed hier geen bezwaar, maar als ik echt flinke buikpijn heb, dan heb ik echt geen zin in seks, en als ik niet geil ben, heb ik ook geen zin om hem te pijpen of wat dan ook te doen. Dan verwen ik hem liever op een non-seksuele manier, of beter nog, hij mij Maar als de buikpijn voorbij is, dan maakt het wat mij betreft geen verschil
Hier ben ik het helemaal mee eens. Die zielige 'ik kan (als man) geen seks hebben want jij bent ongesteld, dus dan moet je me maar op een andere manier plezieren'-instelling kan ik niet uitstaan. Alsof ze op één of andere manier vinden dat ze er recht op hebben ofzo.

Verder is 'ik ben ongesteld' nooit een excuus of reden voor mij geweest om geen seks te hebben. Ik ben niet vies van mezelf en mijn exen waren dat ook niet - en trouwens, een handdoek eronder en douchen erna: Voila, probleem opgelost. Als ik liever geen seks zou hebben gehad tijdens ongesteldheid, dan had ik echt wel andere dingen willen doen, maar niet omdat hij dat verwacht ofzo; dat is juist een manier om ervoor te zorgen dat hij het niet krijgt.

Als ik geen zin heb, heb ik geen zin. Als ik wél zin heb, heb ik wel zin. It's just that simple. En dat heeft-ie dan ook maar te accepteren, net als andersom trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
En over het tweede punt, vraag ik me af of ik de enige ben die er niet zo over denkt. In het begin wilde ik heel erg graag dat hij mij leuk vond en mooi en geweldig enzo. Iets met onzekerheid enzo. Daarom wilde ik geen seks als ik ongesteld was. Gaf zo'n rotzooi en ik schaamde me daar ontzettend voor. Inmiddels zijn wel al langer samen en ben ik steeds gemakkelijker geworden in 'Ja nou, dan ben ik maar een keer lelijk of oncharmant als hij me ziet.', en dus heb ik minder moeite met seks als ik ongesteld ben. Ik weet inmiddels dat hij m e evengoed wel leuk vindt, en dus ben ik er een stuk makkelijker in geworden om seks te hebben. Ben ik de enige die er zo over denkt?
Nou ja dat tweede punt geldt ook niet voor mijzelf, hoor, maar het valt me wel op in mijn omgeving. Ikzelf heb geen bezwaar tegen seks als ik ongesteld ben, tenzij ik dus gewoon pijn heb/me niet lekker voel. Maar ik vind het wel leuker als ik níet ongesteld ben, omdat je dan kunt afwisselen met oraal (en ja dat kan best als je ongesteld bent, maar ik hoef dat oude bloed nou ook weer niet in mijn mond ) en je niet je best hoeft te doen om op het handdoekje te blijven liggen

Maar ik was er eigenlijk nooit onzeker over. Sowieso niet met seks eigenlijk, dat had ik alleen met m'n eerste vriendje.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 19:58
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben nooit in het weekend ongesteld, wanneer we meer tijd voor elkaar hebben. We doen het zelden tijdens mijn menstruatie, maar anders zou ik echt niet alleen hem doen. Seks doe je met z´n 2en. En ik ga hem echt niet pijpen omdat hij anders zo zielig is! Echte seks doen we liever niet dan, maar met tampon in kun je genoeg sexuele handelingen bij de vrouw in. Mocht je daar zin in hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 20:20
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:

Natuurlijk eens met je eerste punt, ik vind het ook niet erg om even niks te doen, en vind ook dat je sex lekker met ze tweetjes moet doen natuurlijk! En niet eens om orale sex, maar uberhaupt enige intimiteit. Maar het viel mij vooral op dat wat jij later al verteld over het begin van de relatie en naar mate de tijd vordert. Dat zal ook wel gewoon zo gaan. Mijn vriendin vind zich tijdens de menstruatie te afstotelijk om zich te laten aanraken, ook al zeg ik dat het niet zo is , en dat het me niet uitmaakt! Dus na 2 jaar heb ik er vrede mee, was gewoon beetje benieuwd!
Oud 06-06-2011, 20:21
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als ik geen zin heb, heb ik geen zin. Als ik wél zin heb, heb ik wel zin. It's just that simple. En dat heeft-ie dan ook maar te accepteren, net als andersom trouwens.
En uiteraard helemaal mee eens!

Regels voor berichten