![]() |
|
Ovulatie? Maar eisprong lijkt me ook een goed woord.
In de stopweek ben je inderdaad beschermt. De pil zorgt ervoor dat er geen eitje rijpt + er een soort 'slijmpropje' ontstaat in je baarmoedermond + een eitje zich niet nestelt. Als ik me dat goed herinner, tenminste. In ieder geval: je bent altijd beschermd als je de pil goed slikt (minstens één strip afmaken, geen pil vergeten, geen stopweek langer dan 7 dagen) óók in de stopweek (beschermt zijn in de stopweek dus, niet slikken in de stopweek). Hoewel de kans om zwanger te worden met condoom én pil altijd nog net iets kleiner dan heel klein is, is er absoluut geen reden om je zorgen te maken. En verder horen dit soort topics op L&G en ik vermoed dat ze je daar wel weer zullen verwijzen naar het grote piltopic. Dus sluit ik deze en stel ik voor dat je je vraag daar nog eens stelt, als je meer antwoorden wilt hebben/ons niet gelooft. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |