Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
M'n ouders zijn net te jong om echte hippies te zijn geweest. Mama had lang stijl blond haar en een grote bril, papa had donkerbruine krullen, niet heel lang, tot boven z'n schouders
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Fizzle, jij lijkt echt op je moeder! Ik lijk weinig op mijn ouders, hoewel meer op mijn vader dan op mijn moeder. Mijn moeder's familie is van Surinaamse afkomst, hoewel je dat aan mij helemaal niet kan zien (hele bleke huid, rood haar, etc). Mijn broertje heeft mijn moeder's huid. Als hij 10 minuten in de zon loopt, heeft-ie al een kleurtje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
M'n ma zag er vrij gewoontjes uit, niet heel anders dan nu vind ik (op de kleding na). M'n ouders waren geen hippies overigens. |
![]() |
|
Mijn moeder zag er uit als ik er nu uitzie. Ik ben bijna een exacte kopie van haar, alleen heb ik iets meer krullen en ben ik 4 cm korter en heb ik dikkere kuiten. Ik word nog altijd aangesproken door, voor mij, onbekenden die ooit met haar op school hebben gezeten of in dezelfde stad hebben gewoond, om te vragen of ik haar ben.
Edit: Ik heb geen idee van hoe mijn vader er vroeger uit zag. Volgens mijn moeder was hij heel knap, maar daar heb ik niks aan natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Mijn vader had dan wel niet echt lang haar, maar wel een 70s haarbos, inclusief baard. Op zijn 25ste. Daardoor leek hij minstens 30. Ik had wel wat weg van mijn vader toen hij 14 was ofzo. Daarna niet echt meer. Ik lijk eigenlijk meer op mijn beide opa's. Ik zal later eens foto's posten van mijn ouders, als ik die een keer kan inscannen. Laatst gewijzigd op 30-05-2011 om 02:13. |
![]() |
|
pa: Kort bruin krullend haar, een grote bril (was toen mode) en droeg vaak overhemden of shirts met daaronder een spijkerbroek.
ma: Veranderde vaak van kapsel en qua kleding ook shirts met daaronder een spijkerbroek. Eigenlijk gewoon vrij simpel.
|
Mijn papa had inderdaad lang haar toen hij jong was. Gewoon los en steil, met versleten shirts en wijd uitlopende broeken om het plaatje compleet te maken. Later werd hij politie agent met een snor. De indiaan en de bouwvakker zijn nog steeds zoek.
Mijn mama had halflang haar en ook van die hippie kleren. Ze was slanker dan ik nu ben (en ik ben bepaald niet dik) en een grote bril want dat was ook wel hip. Op foto's van toen zitten ze altijd voor een tentje met vrienden te chillaxen, met biertjes en sneeuwwitjes.
|
Ik vind dit heel leuk om te lezen!
Ot: mijn papa had vier broers en ze waren een stel straatjochies met lang verwilderd haar en fietsjes en guitige koppen. Later, toen hij mijn mama leerde kennen, werd dat beter en was hij alleen nog maar mager en gespierd en droeg hij truien die mama voor hem breide. Mama was een beetje een kakker met vier kraagjes over elkaar en daarom is ze nu beledigd als mijn zus en ik het daarover hebben. En ze had een grote bril en heeel lang haar en een pony. Toen mijn papamama trouwden, ging zij in zwart en hij in wit trouwens. Stelletje eigenwijsjes.
|
Oja trouwen. Mijn ouders zijn eigenlijk alleen getrouwd omdat dat allemaal iets praktischer was, maar ze geloven er niet zo in. (Mama was zwanger van mij. Oma: 'Wat fijn, dan wordt het toch geen onecht kind!') Mijn mama trouwde in een lichtblauw zomerjurkje. Geen idee eigenlijk wat m'n vader droeg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn ouders zagen er vroeger... ''Anders'' uit.. Heb eens een foto gezien van hun in Zweden.
Me pa had inderdaad,, lang haar ? Nouja niet over zn nek dus gewoon langer haar. Ik noem het half lang haar. Hij heeft het tondeuze tijd perk gehad, het is nu gewoon... normaal ? Het is niet kort, maar ook nog net niet halflang.
||
Citaat:
"We krijgen een kindje, dus we vieren feest! Oja, en we zijn ook 's middags getrouwd." Er waren mensen die not amused waren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolg op een verhaal van mijn broer Diddl'tje | 3 | 19-10-2004 20:27 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |