Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2011, 19:06
DmCraanen
DmCraanen is offline
Dag forummers,

Even voor de verandering een serieuzer topic op Seksualiteit (hum hum). We hebben vandaag te horen gekregen dat het bed ook in de kamer naast ons gehoord kan worden dus wij vroegen ons stiekem af hoe je dat nou kunt oplossen. schroeven aandraaien was geen succes en dat ding kraakt nu dus echt overal . Heeft iemand ervaring met het matras op een lattenbodem op de grond leggen? heb dat in het verleden wel gedaan maar dan glijd je matras er steeds af =/.

Opties zoals permanent seks op de vloer of op het bureau zijn niet zo nuttig want dan kraken zometeen de vloer en het bureau ook.

Groetjes.
Oud 11-04-2011, 19:08
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
ehm... waarom het matras op de grond leggen met de lattenbodem ertussen??
tenzij je echt een kutmatras hebt, kan dat matras ook meteen op de grond hoor...
en anders heel voorzichtig en rustig gaanXD
weer eens wat anders XD
Oud 11-04-2011, 19:11
DmCraanen
DmCraanen is offline
ja nouja.. we hebben al geconcludeerd dat het matras op de grond voor slapen en seks niet comfortabel wordt dus moet er een lattenbodem tussen denk ik zo. En voor altijd voorzichtig en rustig aan? watje ! ;p maargoed I guess dat we altijd eens kunnen proberen hoe het is als het matras gewoon op de grond ligt...nog andere ideeën ?
Oud 11-04-2011, 19:22
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
2 matrassen op de grond?
ik denk niet echt dat een lattenbodem zin heeft... want een lattenbodem moet kunnen veren (doorbuigen)... als de lattenbodem al op de grond ligt, dan maakt dat ding alleen nog maar meer lawaai en het veert voor geen meter...
Oud 11-04-2011, 19:28
DmCraanen
DmCraanen is offline
mijn vriendin is het met jou eens maar ik heb het al eens eerder gehad met zo'n bolstaande lattenbodem en dat wil prima....hmm,...eerst jullie suggestie maar dan.
Oud 11-04-2011, 19:38
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
je hebt wel gelijk... als je een lattenbodem hebt die echt bol naar boven staat dan kan die wel wat veren... ( ik dacht aan een lattenbodem met rechte plankjes, die heb ik...) maar dan is het nog zo dat al jullie gewicht op de twee latten aan de zijkant komt, dus dan heb je nog steeds dat gebonk
Oud 11-04-2011, 20:16
Verwijderd
Er is geen standaard oplossing voor krakende bedden. Een fietsband tussen lattenbodem en bedombouw helpt iets. Rubber tussen bedpoten en vloer helpt ook tegen contactgeluiden.
Wat ook wil helpen is heel hard ritmisch kreunen zodat je geen klachten meer krijgt over kraakgeluiden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2011, 20:26
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Wat ook wil helpen is heel hard ritmisch kreunen zodat je geen klachten meer krijgt over kraakgeluiden.
Oud 11-04-2011, 20:32
MiBe
MiBe is offline
Wie slaapt er in de kamer naast je? Ik had met mijn zus altijd de afspraak dat ik niet ging klagen als zij 'bezoek' had en zij niet wanneer dat bij mij het geval was. Hier in mijn studentenkamer heb ik een keihard krakende hoogslaper maar mijn huisgenoten hebben nog niet durven klagen
Oud 11-04-2011, 20:33
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
ennehh... heeftje vriendin geen bed??
Oud 11-04-2011, 20:33
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Wat een briljant idee! dat ga ik per direct ten uitvoer brengen
Oud 11-04-2011, 20:34
DmCraanen
DmCraanen is offline
m'n huisgenootje kaartte het aan en het is al het bed van mijn vriendin haha. Ik heb maar een eenpersoons...
Oud 11-04-2011, 20:38
MiBe
MiBe is offline
In dat geval gewoon je muziek dusdanig hard zetten dat het kraken niet meer hoorbaar is.
Oud 11-04-2011, 21:03
-Richard-
-Richard- is offline
Whaha, serieus topic, met ongelooflijk serieuze reacties xD
Oud 11-04-2011, 21:04
DmCraanen
DmCraanen is offline
ze zijn best wel bruikbaar hoor als student zijnde vind ik deze reacties aardig constructief
Oud 11-04-2011, 21:08
-Richard-
-Richard- is offline
Offcourse. Maar ze komen heel funny over .
Oud 11-04-2011, 21:34
MiBe
MiBe is offline
Ik weet overigens nog wel iets. Ik weet niet hoe groot de kamer is maar als je ruimte over hebt kan een slaapbank oplossing bieden. Ik heb zelf zo'n ding omdat doggy in een hoogslaper lastig is, tenzij ik een plaat uit mijn systeemplafond til maar dat maakt het er ook niet echt romantischer op.
Oud 11-04-2011, 23:01
Verwijderd
^'Mam, ik wil een slaapbank,krijg ik die van julie?'
'Eh, nee. Waarom wil je een slaapbank?'
'Dan horen jullie mij en mijn vriendje tenminste niet meer neuken!'
....
Met neuken op een slaapbank heb ik geen ervaring, maar ik vind ze kut slapen. Daarnaast heb ik laatst eens naar prijzen gekeken en die dingen zijn nog best duur ook.

ot: Herkenaar probleem... T enige wat bij ons baat is verliggen of ik bovenop en dat hij niet meebeweegt. Maar om zo nu de hele neukpartij in te vullen, nee. Daarnaast vraag ik me af of het zin heeft om de lattenbodem op de grond te leggen, want bij ons is het juist de lattenbodem die kraakt.
Maar gelukkig hebben wij ook wel de luxe dat mijn vriendje een eigen -goed geisoleerd- appartement heeft en we du sniet altijd gebonden zijn aan krakende bedden en huisgenoten enzo.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Ik weet overigens nog wel iets. Ik weet niet hoe groot de kamer is maar als je ruimte over hebt kan een slaapbank oplossing bieden. Ik heb zelf zo'n ding omdat doggy in een hoogslaper lastig is, tenzij ik een plaat uit mijn systeemplafond til maar dat maakt het er ook niet echt romantischer op.
Whahaha. Dat van die plafondplaat was ERG grappig!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Dag forummers,

Even voor de verandering een serieuzer topic op Seksualiteit (hum hum). We hebben vandaag te horen gekregen dat het bed ook in de kamer naast ons gehoord kan worden dus wij vroegen ons stiekem af hoe je dat nou kunt oplossen. schroeven aandraaien was geen succes en dat ding kraakt nu dus echt overal . Heeft iemand ervaring met het matras op een lattenbodem op de grond leggen? heb dat in het verleden wel gedaan maar dan glijd je matras er steeds af =/.

Opties zoals permanent seks op de vloer of op het bureau zijn niet zo nuttig want dan kraken zometeen de vloer en het bureau ook.

Groetjes.
Waterbed? Of bed met (Auping) spriraalvering ipv zo'n KUT (of KLOTE) latten-kraaaaaaaaak-bodem. Een boxspring zal ook vast veel minder kraken. Hooguit dat er af en toe een veer ploing doet. Even langs LeenBakker of Matras Direct of iets van Ikea dus. Op marktplaats staat ook vanalles te koop.. al wil je natuurlijk geen gebruikte matras... Maar misschien is daar een betere bodem ofzo vinden, voor weinig..

Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 07:56
Verwijderd
Stel aan de huisgenoten voor dat ze zélf een seksleven op poten zetten..? Heb je tenminste allebei last van elkaar.

Serieus, sinds wanneer is dít iets waar je over klaagt in een studentenhuis Dat onderga je lijdzaam en je neemt wraak als je zelf een slachtoffer hebt, klaar.

En anders de muren wat beter isoleren? Volgens mij krijg je de kraak niet uit een bed, dan kun je beter een nieuw bed kopen. En seksen op alleen de matras is prima, maar het is wel belangrijk dat een matras aan de onderkant niet plat op de vloer ligt, want hij moet kunnen luchten! Dus in ieder geval lattenbodem en liever nog pootjes als je erop gaat slapen, wat het wel een hoop gedoe maakt.

Kan je vriendin niet een losse matras onder haar bed leggen die je tevoorschijn trekt als je seks gaat hebben..?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Stel aan de huisgenoten voor dat ze zélf een seksleven op poten zetten..? Heb je tenminste allebei last van elkaar.

Serieus, sinds wanneer is dít iets waar je over klaagt in een studentenhuis Dat onderga je lijdzaam en je neemt wraak als je zelf een slachtoffer hebt, klaar.

En anders de muren wat beter isoleren? Volgens mij krijg je de kraak niet uit een bed, dan kun je beter een nieuw bed kopen. En seksen op alleen de matras is prima, maar het is wel belangrijk dat een matras aan de onderkant niet plat op de vloer ligt, want hij moet kunnen luchten! Dus in ieder geval lattenbodem en liever nog pootjes als je erop gaat slapen, wat het wel een hoop gedoe maakt.

Kan je vriendin niet een losse matras onder haar bed leggen die je tevoorschijn trekt als je seks gaat hebben..?
Dit dus. Mijn ex had ook gewoon een extra los matras en dat was prima. Die gooiden we altijd gewoon in het midden van z'n kamer neer. Dan konden we daarna lekker 'in bed' eten en films kijken - en nog een keer seks hebben, whatever. Uiteindelijk verdween dat matras weer en verder no problemo.

Overigens moet ik zeggen dat ik slapen in (hoge) bedden ook niet fijn vind en ik slaap nu zelf al geruime tijd op de grond. Lattenbodem + matras, works wonders. Verder ook geen last van gekraak of iets. Dat gaat ook prima.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 13:10
DmCraanen
DmCraanen is offline
dat matras onder het bed is een goede oplossing! verder is wat freya zegt ook waar maargoed ik vind mn huisgenootje best aardig en ik wil best eens kijken wat we eraan kunnen doen. Waterbed klinkt superrelaxed maar geld is zegmaar permanent op Thanks all en we komen er wel uit zo denk ik!
Oud 13-04-2011, 09:46
Verwijderd
Gewoon je muziek aanzetten, dan horen ze het gebats niet meer. Problem solved.

Andere oplossing is inderdaad gewoon een extra matras kopen dat je onder je bed schuift als je het niet gebruikt, en er onder vandaan haalt als je een logé hebt of wanneer je even "romantisch" de liefde wilt bedrijven. Geen lattenbodem eronder want dat is idd vaak hetgeen kraakt
Een waterbed is trouwens ook niet handig. Dat hoor je namelijk ook (er zit water in, en water + ritmische bewegingen = klotsbak).
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 18:45
Verwijderd
of vraag of ze willen kijken Dat willen ze vast niet, is dat gezeur waarschijnlijk snel weg
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 20:01
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het erger om gehoord te worden, dan om te horen. En ik vind het echt niet fijn seksen als ik weet dat mensen me horen. Zeker geen familieleden. En een matras verplaatsen heb ik nog nooit gedaan, wat een gedoe. Als het echt niet meer kon, dan gewoon op de grond of de rand van een ander meubel ofzo Wat een geklets, dat je niks mag zeggen over seksoverlast.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2011, 21:16
serac
serac is offline
Probate oplossing : algehele sexuele onthouding. Honderd procent garantie. Ga oefenen bij de EO
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 07:53
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Citaat:
Probate oplossing : algehele sexuele onthouding. Honderd procent garantie. Ga oefenen bij de EO

Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Haha ja idd, jezus zeg
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 14:56
Pluis
Pluis is offline
zullen we er nu weer vanuit gaan dat een krakend best een reëel probleem kan zijn en weer serieuze tips geven? Aan grappig doen heeft niemand wat.
Oud 15-04-2011, 15:58
Verwijderd
Komieken kunnen er anders aardig aan verdienen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 20:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat kraakt er precies, de lattenbodem of het bedframe? Bij mijn vriend thuis kraakt het bedframe alleen als we heel hard in een bepaalde hoek bewegen, en dat moeten we dus gewoon alleen doen als we alleen thuis zijn. Hij heeft zijn bed zelf gemaakt en de lattenbodem is gewoon latten die vastgeschroefd zijn aan het bedframe. Die kraakt dan ook nooit. Dat kan een oplossing zijn: je lattenbodem vastzetten. Maar als het je frame is, dan moet je misschien de lawaaiige standjes bewaren voor als je huisgenoten weg zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2011, 13:45
Breg
Breg is offline
Bij mijn bed helpt het wel eens (maar niet altijd) als we er diagonaal in liggen omdat het bed dan minder meebeweegt...
Oud 19-04-2011, 14:22
DmCraanen
DmCraanen is offline
ja nouja bij dit bed kraakt alles we kopen op den duur wel gewoon een normaal bed en laten het eerst maar zo!
Oud 21-04-2011, 01:39
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Misschien gewoon is vroeger naar huis gaan? Ik gok dat je huisgenoot ook een student is en dus wel is regelmatig gaat stappen? Een paar uurtjes vroeger naar huis en je hebt tijd genoeg? Tenzij je nu ook nog gaat vertellen dat je dunne muren hebt en buren met een supergehoor?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 08:59
Volk
Volk is offline
Citaat:
Misschien gewoon is vroeger naar huis gaan? Ik gok dat je huisgenoot ook een student is en dus wel is regelmatig gaat stappen? Een paar uurtjes vroeger naar huis en je hebt tijd genoeg? Tenzij je nu ook nog gaat vertellen dat je dunne muren hebt en buren met een supergehoor?
Dit zou voor mij echt niet werken. Als ik seks wil dan wil ik seks en dan ga ik niet de planning van mijn buren bekijken om dan te plannen wanneer ik seks kan gaan hebben. Daarbij heb je toch niet alleen 's avonds of op stapavonden seks?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 00:51
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Citaat:
Dit zou voor mij echt niet werken. Als ik seks wil dan wil ik seks en dan ga ik niet de planning van mijn buren bekijken om dan te plannen wanneer ik seks kan gaan hebben. Daarbij heb je toch niet alleen 's avonds of op stapavonden seks?
Dat niet, maar als jij buren hebt die het horen en je wil ze niet storen moet je toch wel zo iets doen? Natuurlijk heb je niet alleen 's avonds of op stapavonden seks, maar het was wel een oplossing voor die avonden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 16:19
DmCraanen
DmCraanen is offline
wat volk zegt: we gaan er niet omheen plannen op welke manier dan ook ^_^ ik koop wel oordopjes voor mn buurvrouw
Oud 07-05-2011, 22:05
..Esther
..Esther is offline
Same problem, buurman van mn vriend kwam klagen. Maargoed hebben dus nog niet echt een oplossing, alleen de bank
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 17:19
MiBe
MiBe is offline
Als ik die buurman was zou ik meer problemen hebben met het feit dat zijn 29-jarige buurman niet met zijn handen van 16-jarige meisjes af kan blijven.
Oud 10-05-2011, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Als ik die buurman was zou ik meer problemen hebben met het feit dat zijn 29-jarige buurman niet met zijn handen van 16-jarige meisjes af kan blijven.
Agreed.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 13:21
Hans Berger
Hans Berger is offline
Ik adviseer het geluid van het bed op te nemen met een hiervoor geschikte bandrecorder. Hierna kun je het geluid door middel van een computerprogramma omvormen, waardoor er een tegen-geluid ontstaat. Dit tegengeluid speel je af onder de seks. Nu hoort niemand wat. Bij mij werkt het prima!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten