![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stel aan de huisgenoten voor dat ze zélf een seksleven op poten zetten..? Heb je tenminste allebei last van elkaar.
Serieus, sinds wanneer is dít iets waar je over klaagt in een studentenhuis ![]() En anders de muren wat beter isoleren? Volgens mij krijg je de kraak niet uit een bed, dan kun je beter een nieuw bed kopen. En seksen op alleen de matras is prima, maar het is wel belangrijk dat een matras aan de onderkant niet plat op de vloer ligt, want hij moet kunnen luchten! Dus in ieder geval lattenbodem en liever nog pootjes als je erop gaat slapen, wat het wel een hoop gedoe maakt. Kan je vriendin niet een losse matras onder haar bed leggen die je tevoorschijn trekt als je seks gaat hebben..? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens moet ik zeggen dat ik slapen in (hoge) bedden ook niet fijn vind en ik slaap nu zelf al geruime tijd op de grond. Lattenbodem + matras, works wonders. Verder ook geen last van gekraak of iets. Dat gaat ook prima. |
![]() |
|
dat matras onder het bed is een goede oplossing! verder is wat freya zegt ook waar maargoed ik vind mn huisgenootje best aardig en ik wil best eens kijken wat we eraan kunnen doen. Waterbed klinkt superrelaxed maar geld is zegmaar permanent op
![]()
|
Verwijderd
|
Gewoon je muziek aanzetten, dan horen ze het gebats niet meer. Problem solved.
Andere oplossing is inderdaad gewoon een extra matras kopen dat je onder je bed schuift als je het niet gebruikt, en er onder vandaan haalt als je een logé hebt of wanneer je even "romantisch" de liefde wilt bedrijven. Geen lattenbodem eronder want dat is idd vaak hetgeen kraakt ![]() Een waterbed is trouwens ook niet handig. Dat hoor je namelijk ook (er zit water in, en water + ritmische bewegingen = klotsbak). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat kraakt er precies, de lattenbodem of het bedframe? Bij mijn vriend thuis kraakt het bedframe alleen als we heel hard in een bepaalde hoek bewegen, en dat moeten we dus gewoon alleen doen als we alleen thuis zijn. Hij heeft zijn bed zelf gemaakt en de lattenbodem is gewoon latten die vastgeschroefd zijn aan het bedframe. Die kraakt dan ook nooit. Dat kan een oplossing zijn: je lattenbodem vastzetten. Maar als het je frame is, dan moet je misschien de lawaaiige standjes bewaren voor als je huisgenoten weg zijn.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik adviseer het geluid van het bed op te nemen met een hiervoor geschikte bandrecorder. Hierna kun je het geluid door middel van een computerprogramma omvormen, waardoor er een tegen-geluid ontstaat. Dit tegengeluid speel je af onder de seks. Nu hoort niemand wat. Bij mij werkt het prima!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe voel je je op seksueel gebied? #11 Verwijderd | 501 | 03-09-2008 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #87 x-spekkie-x | 492 | 01-07-2008 09:31 | |
De Kantine |
Waarmee of met wie associeer jij de forummer boven je? PixelDansje | 500 | 09-01-2008 15:02 | |
Seksualiteit |
weten jouw ouders.... evanescence | 123 | 26-11-2005 00:59 | |
Liefde & Relatie |
voor de eerste keer blijven slapen bij je vriend/vriendin muziekvlinder | 46 | 15-07-2003 14:29 | |
Seksualiteit |
sex als je ouders thuis zijn? Kleine Tulp | 83 | 18-12-2002 18:52 |