Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2011, 12:49
cenarulez
cenarulez is offline
hey,
ik ben een beta-tester van age of empires online, en ik moest heel lang wachten voor een code om erin te komen. ik heb een mailtje gekregen van de AOEO mensen dat ik een vriend een code (die in die mail stond) kon geven zodat die dat ook kon gaan spelen. het probleem is dat niemand het spel wil spelen. daarom heb ik dus een code voor het spel over. als iemand het wil hebben zeg het maar. eerste krijgt

dit is legaal, dit is gratis en dit is van de officiele makers.
ik kan helaas niks zeggen over het spel, want het is een closed beta.

er zullen mensen zijn die denken open beta dus veel fouten, maar nee. ik heb het al lang gespeeld en de enige fout die ik zag was een bosje met besjes half in het water dus het spel is goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
een bosje met besjes half in het water
Laat maar zitten dan.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 21:51
Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Citaat:
de enige fout die ik zag was een bosje met besjes half in het water dus het spel is goed.
Wacht.. wát was de reden?
Goede conclusie ook. \/\/\/\/\/\/\/

Citaat:
Het spel heeft kutgraphics, geen enkele verhaallijn en de upgrades zijn flut. Ondanks dat het echt een klotespel is, bevat het weinig tot geen fouten. Motorcross extreme is dus echt een perfecte game
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 23:00
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Als het er zo uitziet hoeft het van mij niet hoor. Age of empires 2 was perfect, 3 werd al minder en dit zou helemaal een domper worden.
Oud 01-05-2011, 07:57
cenarulez
cenarulez is offline
Citaat:
Wacht.. wát was de reden?
Goede conclusie ook. \/\/\/\/\/\/\/

ik bedoel daarmee dat dat de enige fout is die ik tot nu toe heb gezien.
en waarom zou het er slecht uitzien alleen omdat er een bosje in het water staat? (Mr. Mark)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 10:13
Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Citaat:
ik bedoel daarmee dat dat de enige fout is die ik tot nu toe heb gezien.
en waarom zou het er slecht uitzien alleen omdat er een bosje in het water staat? (Mr. Mark)
Dat snap ik, maar er is vééél meer wat een game echt goed maakt behalve foutloos zijn.. Je kunt van wat jij gezien/nagedacht hebt niet de conclusie trekken dat het spel goed is..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 12:25
cenarulez
cenarulez is offline
Ik heb het spel al best lang gespeeld, en ik heb geen zin (en dat mag ook helemaal niet (want het is een closed beta) om alles over het spel te gaan vertellen.
maarja als je het spel niet leuk vind moet je het van mij ook echt niet te gaan spelen. ik wil gewoon een gratis inlogcode weggeven aan iemand die AOE net zo leuk vind als ik
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 13:08
Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Citaat:
Ik heb het spel al best lang gespeeld, en ik heb geen zin (en dat mag ook helemaal niet (want het is een closed beta) om alles over het spel te gaan vertellen.
maarja als je het spel niet leuk vind moet je het van mij ook echt niet te gaan spelen. ik wil gewoon een gratis inlogcode weggeven aan iemand die AOE net zo leuk vind als ik
Laat maar, jouw antwoorden zijn niet discussie-waardig. Aangezien niemand geïnteresseerd is (103 views), suggesteer ik een slotje?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 13:08
cenarulez
cenarulez is offline
ik snap dat mijn antwoorden niet discussie waardig zijn. als je namelijk had opgelet was je erachter gekomen dat ik dat ook helemaal niet wil.
en nee nog geen slotje, want ik heb nog steeds een gratis beta key over
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 17:39
DAH
DAH is offline
Geef hem maar aan mij als je niemand kan vinden. Ik vind AoE wel erg goed, maar dit doet me erg denken aan BattleField: Heroes. De 'echte' games met CD-rom enzo zijn qua graphics wat realistischer dan de gratis Heroes. Is AoE online ook een free-to-play game?
En moet je m'n e-mail adres hebben?
Oud 03-05-2011, 07:35
cenarulez
cenarulez is offline
ja AOE online is gratis, maar ik weet niet of dat zo blijft. er is namelijk al een betaalde winkel in de stad gekomen, maar daar kan je nog niet op klikken. je kan wel alles doen zonder betalen.
en ja een e-mail adres zou handig zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Laat maar, jouw antwoorden zijn niet discussie-waardig. Aangezien niemand geïnteresseerd is (103 views), suggesteer ik een slotje?
Wat een nerd ben jij :') Hij wil alleen maar een AoE key aan een geïnteresseerd iemand geven, laat hem lekker.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 21:38
Kitten
Kitten is offline
http://www.youtube.com/watch?v=u0t8x...&feature=feedu
Oud 10-05-2011, 21:53
I_Guardian_I
I_Guardian_I is offline
Mocht je hem nog niet hebben weggegeven, heeft mijn vriendin serieuze interesse!

Ben zelf al in bezit van een code, en zou graag samen met haar willen spelen

Mijn emailadres is: youri_staat@hotmail.com

Alvast mega bedankt!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 15:02
svenisonB
svenisonB is offline
Citaat:
hey,
ik ben een beta-tester van age of empires online, en ik moest heel lang wachten voor een code om erin te komen. ik heb een mailtje gekregen van de AOEO mensen dat ik een vriend een code (die in die mail stond) kon geven zodat die dat ook kon gaan spelen. het probleem is dat niemand het spel wil spelen. daarom heb ik dus een code voor het spel over. als iemand het wil hebben zeg het maar. eerste krijgt

er zullen mensen zijn die denken open beta dus veel fouten, maar nee. ik heb het al lang gespeeld en de enige fout die ik zag was een bosje met besjes half in het water dus het spel is goed.
IIIIIIKKKKKK ben hier al zo lang naar opzoek maar heb nog steeds geen code PLEASE als je hem nog hebt geef hem aan mij dat zal ik zeer op prijs stellen!!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 15:07
svenisonB
svenisonB is offline
zeg maar als je heb nog hebt dan zeg ik wel mijnn email
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 17:30
geit1987
geit1987 is offline
hallo allemaal,

ik ben nog steeds op zoek naar een beta key dus als iemand nog een key over heeft voor me graag je kunt hem sturen naar timmermansguido@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 17:37
geit1987
geit1987 is offline
hallo allemaal,

ik ben nog steeds op zoek naar een beta key dus als iemand nog een key over heeft voor me graag je kunt hem sturen naar timmermansguido@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 21:14
billehoofd
billehoofd is offline
Citaat:
hey,

hoi ik ben wel geintreseert in die beta code. want het lijkt mij een vet lijp spel! zou ik die code mogen? mijn email is:billehoofd@live.nl
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 22:30
adr
adr is offline
Hey hallo, heb jij nog steeds een key over? Zal wel niet als je wel nog iemand zoekt om mee te spelen, hoor ik dat graag

Dank je wel.

ADR
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten