Advertentie | |
|
![]() |
|
Als het er zo uitziet hoeft het van mij niet hoor. Age of empires 2 was perfect, 3 werd al minder en dit zou helemaal een domper worden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het spel al best lang gespeeld, en ik heb geen zin (en dat mag ook helemaal niet (want het is een closed beta) om alles over het spel te gaan vertellen.
maarja als je het spel niet leuk vind moet je het van mij ook echt niet te gaan spelen. ik wil gewoon een gratis inlogcode weggeven aan iemand die AOE net zo leuk vind als ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Geef hem maar aan mij als je niemand kan vinden. Ik vind AoE wel erg goed, maar dit doet me erg denken aan BattleField: Heroes. De 'echte' games met CD-rom enzo zijn qua graphics wat realistischer dan de gratis Heroes. Is AoE online ook een free-to-play game?
En moet je m'n e-mail adres hebben?
|
![]() |
Mocht je hem nog niet hebben weggegeven, heeft mijn vriendin serieuze interesse!
Ben zelf al in bezit van een code, en zou graag samen met haar willen spelen ![]() Mijn emailadres is: youri_staat@hotmail.com Alvast mega bedankt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hallo allemaal,
ik ben nog steeds op zoek naar een beta key dus als iemand nog een key over heeft voor me graag je kunt hem sturen naar timmermansguido@hotmail.com |
![]() |
|
![]() |
hallo allemaal,
ik ben nog steeds op zoek naar een beta key dus als iemand nog een key over heeft voor me graag je kunt hem sturen naar timmermansguido@hotmail.com |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|