Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit ding gaat echt ZO hard falen
![]() Die controllers zullen niet eens los verkrijgbaar zijn. Je krijgt er twee out-of-the box en daar zul je het mee moeten doen. Bovendien kan er maar één zo'n tabletje tegelijk aangesloten zijn, dus de eventuele andere spelers moeten een Wii-fucking-mote aansluiten ![]() Daarnaast is de console nu al technisch zwaar achterhaald en zal dat over een jaar nog erger zijn. Bovendien weten we tegen die tijd meer over de opvolgers van de 360/PS3, dus Nintendo komt dan met hetzelfde probleem te zitten als nu. Met dit verschil dat ze dan ook de financiele consequenties gaan ondervinden, i.p.v alleen maar de artistieke. Ja ja, ze hebben er weer goed over nagedacht.
|
Ik ben het eens met Dinalfos. Het is gewoon een current-gen console met een soort DS-functionaliteit, leuk hoor. En het scherm op de controller is overigens geen full HD.
|
Wtf dan komen er eindelijk weer goede Nintendo games uit maar dan ben ik verplicht ze met een stom wii ding te gaan doen als ik SSB tegen een paar vrienden wil spelen?:')
Als ze slim zijn gooien ze er gewone controllers bij zonder dat domme schermpje.
|
het ligt een beetje aan de games... net als de Wii... niks op de Wii behalve skyward sword lijkt me interessant... als Wii U idd de moderne titels kan spelen + evt extra functies kan het interessant zijn... maar goed.. geen blu-ray speler (ook al is de reden nog zo goed) en geen shoulder buttons maken 't al minder aanlokkelijk... maar aan de andere kant hoop ik wel dat dit ding ernstige media ondersteuning krijgt... je filmpjes/internet doorstream naar die tablet zou een leuke optie zijn
||
Citaat:
Het enige probleem is dat hij waarschijnlijk een stuk duurder gaat uitvallen dan 300E en je maar 1 fatsoenlijke controller er op aan kan sluiten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Criminele plegingen tegen de Nederlandse taal (en andere talen). #8 fizzle-fluffy | 500 | 17-06-2013 14:00 | |
Games |
De Wii U JurassicPWN | 2 | 05-06-2012 08:52 | |
Games |
Gta v gigahola | 68 | 22-11-2011 20:37 | |
De Kantine |
Picknicken in de lentesaai #1402 Verwijderd | 500 | 10-06-2011 17:58 | |
Games |
wii headset justine1997 | 1 | 08-05-2011 12:11 | |
Software & Hardware |
Microfoon wii ladygagafan1 | 1 | 12-12-2010 19:58 |