Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2011, 13:38
Sherlock
Sherlock is offline
1080p Zelda en SSB + gewone Xbox360/PS3 releases DO WANT

Oud 08-06-2011, 15:36
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Leuk idee, nu nog een nieuwe oldschool 2d metroid :<
Oud 08-06-2011, 17:06
SacredRose
SacredRose is offline
ziet er leuk uit. en ergens vind ik het idee dat je door kan spelen op de remote wel handig. ik heb vaak genoeg beneden gezeten dat ik moest stoppen omdat ze tv wouden kijken. dan is dit wel fijn en het scherm heeft volgens mij ook een goede resolutie dus het lijkt me wel een goed systeem.

heeft iemand enig idee wanner en voor welke prijs dit verkrijgbaar zal zijn?
Oud 08-06-2011, 17:17
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 08:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ziet er leuk uit. en ergens vind ik het idee dat je door kan spelen op de remote wel handig. ik heb vaak genoeg beneden gezeten dat ik moest stoppen omdat ze tv wouden kijken. dan is dit wel fijn en het scherm heeft volgens mij ook een goede resolutie dus het lijkt me wel een goed systeem.

heeft iemand enig idee wanner en voor welke prijs dit verkrijgbaar zal zijn?
Ze zullen het niet hoger leggen dan bijvoorbeeld een playstation dus +- 300 lijkt me zo.

De controllers gaan denk ik wel echt absurd duur worden
Oud 09-06-2011, 11:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dit ding gaat echt ZO hard falen

Die controllers zullen niet eens los verkrijgbaar zijn. Je krijgt er twee out-of-the box en daar zul je het mee moeten doen. Bovendien kan er maar één zo'n tabletje tegelijk aangesloten zijn, dus de eventuele andere spelers moeten een Wii-fucking-mote aansluiten

Daarnaast is de console nu al technisch zwaar achterhaald en zal dat over een jaar nog erger zijn. Bovendien weten we tegen die tijd meer over de opvolgers van de 360/PS3, dus Nintendo komt dan met hetzelfde probleem te zitten als nu. Met dit verschil dat ze dan ook de financiele consequenties gaan ondervinden, i.p.v alleen maar de artistieke.

Ja ja, ze hebben er weer goed over nagedacht.
Oud 09-06-2011, 12:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Haha, je krijgt zelfs maar één controller out-of-the-box. Nou ja, logisch ook, als je er toch maar eentje kan aansluiten.
Oud 09-06-2011, 14:30
Carn
Carn is offline
Ik ben het eens met Dinalfos. Het is gewoon een current-gen console met een soort DS-functionaliteit, leuk hoor. En het scherm op de controller is overigens geen full HD.
Oud 09-06-2011, 14:53
Verwijderd
Het praktisch nut ontgaat me een beetje. Maar goed, ik ben dan ook een verstokte PC-boiii.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 14:56
Verwijderd
Waren er nog oprecht mensen geïnteresseerd trouwens? Na de Wii hoef ik aan consoles echt niets meer van nintendo in huis te hebben. Misschien een handheld maar zelfs die vond ik meh.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 17:05
Sherlock
Sherlock is offline
Als ik mijn gamecube controller maar aan kan sluiten
Oud 09-06-2011, 18:13
Sherlock
Sherlock is offline
Bron over dat 1 controller gedoe btw.
Oud 09-06-2011, 18:27
Carn
Carn is offline
http://www.eurogamer.net/articles/20...er-per-console
Oud 09-06-2011, 21:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Als ik mijn gamecube controller maar aan kan sluiten
Nee, dat kan ook al niet

Wel die zwakzinnige Classic Controller. Dat dan uiteraard weer wel.
Wat een kenkerding.
Oud 09-06-2011, 22:36
Sherlock
Sherlock is offline
Wtf dan komen er eindelijk weer goede Nintendo games uit maar dan ben ik verplicht ze met een stom wii ding te gaan doen als ik SSB tegen een paar vrienden wil spelen?:')

Als ze slim zijn gooien ze er gewone controllers bij zonder dat domme schermpje.
Oud 10-06-2011, 13:42
Paperz
Paperz is offline
het ligt een beetje aan de games... net als de Wii... niks op de Wii behalve skyward sword lijkt me interessant... als Wii U idd de moderne titels kan spelen + evt extra functies kan het interessant zijn... maar goed.. geen blu-ray speler (ook al is de reden nog zo goed) en geen shoulder buttons maken 't al minder aanlokkelijk... maar aan de andere kant hoop ik wel dat dit ding ernstige media ondersteuning krijgt... je filmpjes/internet doorstream naar die tablet zou een leuke optie zijn
Oud 10-06-2011, 17:46
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
het ligt een beetje aan de games... net als de Wii... niks op de Wii behalve skyward sword lijkt me interessant... als Wii U idd de moderne titels kan spelen + evt extra functies kan het interessant zijn... maar goed.. geen blu-ray speler (ook al is de reden nog zo goed) en geen shoulder buttons maken 't al minder aanlokkelijk... maar aan de andere kant hoop ik wel dat dit ding ernstige media ondersteuning krijgt... je filmpjes/internet doorstream naar die tablet zou een leuke optie zijn
Dude hij heeft juist 4 shoulder buttons.

Het enige probleem is dat hij waarschijnlijk een stuk duurder gaat uitvallen dan 300E en je maar 1 fatsoenlijke controller er op aan kan sluiten.
Reageren

Regels voor berichten