Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2011, 10:54
Amby
Amby is offline
Ik zal de situatie even uitleggen: ik ben verliefd op en colega van mijn vader (hij is 19) en hij is ook op mij. Hij is 3 dagen per week bij ons thuis, dag en nacht, en we willen soms even alleen zijn, maar mijn ouders mogen niet weten dat we wat hebben, dus we kunnen ook niet even ergens heen, want dan gaan mijn ouders zich afvragen wat we aan het doen zijn.
Wat kunnen we doen als we even samen willen zijn zonder dat er iemand anders bij is?
We kunnen pas alleen zijn na 12:00 p.m. maar dan wil mijn vader dat ik ga slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2011, 10:56
Volk
Volk is offline
Waarom mogen je ouders het niet weten?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 11:03
Amby
Amby is offline
omdat hij 5 jaar ouder is en ze zijn sowieso niet zo blij als ik met een jongen ben omdat ze zo hun eigen idee hebben over liefde (maar dat kan me eigenlijk niet schelen ).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 11:29
Verwijderd
ais lastig, mischien moetje het toch eerlijk zeggen. Of zweigen sat jullie wat hebben als het je lukt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 12:48
Volk
Volk is offline
Je zou het kunnen verzwijgen natuurlijk, maar dat lijkt me lastig als je van plan bent een serieuze lange relatie op te bouwen. Denk je dat ze sowieso tegen de relatie zijn? Want als hij zo vaak over de vloer komt zullen ze hem wel goed kennen en waarschijnlijk ook zijn goede kanten kennen. Misschien kun je daar gebruik van maken om je ouders te laten weten dat je verliefd op hem bent? Hoewel ik natuurlijk niet weet wat de ideeën over liefde van je ouders zijn.

Ik kan me niet echt iets voorstellen waardoor jullie opeens wel meer tijd met elkaar kunnen doorbrengen zonder dat het raar is. Misschien samen boodschappen doen? Maar ik neem aan dat je echt tijd met hem wil doorbrengen en dat boodschappen daar niet helemaal aan voldoet. Lastig...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 13:07
Amby
Amby is offline
Ja, inderdaad heel lastig. Maar we bedenken vanavond wel iets om mijn broertje weg te "jagen" terwijl mijn vader de planten buiten water geeft.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 13:16
Lente
Lente is offline
Spreek iets af als hij niet werkt? Ik vind het wel heel dom van die jongen om iets te beginnen met de (superjonge) dochter van zijn collega.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 13:44
Amby
Amby is offline
heel erg bedankt voor het advies, maar het is geen optie want als hij niet werkt is hij thuis en hij woont ver weg.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 06:27
Amby
Amby is offline
we zijn gisteravond ongeveer anderhalf uur alleen met elkaar geweest!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten